AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Di siste dagene har han begynt å ha hendene i munnen mer og mer og sikler mye og blir urolig. Men i dag har det vært mye sutring skriking og masse latter og smiling og leking på en gang. Han er tydelig irritabel men helt hysterisk hyper! Han sparker og vrir seg og virker helt gal smiler ler og syter samtidig og får sånn skikkelig psyko blikk han klarer ikke å roe seg ned og virker ukomfortabel skulle tro han har fått i seg kaffe. Han har vært for det meste fornøyd og blid og veldig rolig til nå den siste uken. Jeg tror ikke han har vondt i magen for jeg ser ingen tegn til det. Kan babyer oppføre seg rart når tennene kommer? Anonymkode: be014...82b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Det kan være tenner, utviklingstrinn, eller bare andre greier babyer driver med. Min baby ble ganske sprø på samme tid uten at det dukket opp tenner. Hadde vært lettere om det var noe så konkret som tenner, men det gikk heldigvis over etter en måneds tid Anonymkode: 94033...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå