Noenher! Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Hei. Exen min som også har vært samboeren min i over to år valgte å gjøre det slutt med meg for en måned siden. Han sa han hadde mistet følelser, noe som er greit nok. Jeg har i det siste ikke hatt noe til overs for han, vi er lite hjemme samtidig og sover på hvert vårt rom. Tror begge er enige i at følelsene er ganske borte fra begges side. Vi har tre måneders oppsigelse, og må bo her sammen ut den tiden, ingen har mulighet til å flytte og det går egentlig helt greit. Vi snakker lite med hverandre og merker ikke så mye til hverandre. problemet mitt er at jeg har vært en del på fest og andre sosiale sammenkomster med en fyr som jeg merker litt interesse for. Har ikke lyst til å gå inn i ett nytt forhold nå, og jeg vil gjerne bli helt ferdig med exen min og plassen vi bor på før jeg går inn i noe nytt. Men jeg merker at vi begge har veldig seksuell interesse for hverandre, men fremdeles føler jeg meg dårlig ovenfor exen hvis jeg gjør noe seksuelt med noen andre? Mulig det er fordi vi bor sammen, men vi har ikke gjort noe med hverandre på to måneder. Er det ok å ligge med noen andre, til tross for at jeg fortsatt bor med en ex som jeg ikke gjør noe seksuelt med?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Ta sexen på naborommet til exen. Anonymkode: a011e...90f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Han gjorde det slutt med deg, så du trenger ikke ta hensyn til eksen. Men ikke dra noen inn i deres felles hjem den siste tiden. Da kan det eskalere. Bra du takle det så fint at det er over. Anonymkode: 74064...49f 1
Noenher! Skrevet 12. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2022 Nei, har ikke tenkt å dra med noen som helst hjem, det skjer ikke. Ville bare høre andres meninger om emnet
Queen of the North Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Vent til dere har flyttet. Det er ok nå, men vil du egentlig bo sammen med en ekstra grinete ex som har fått vite dette og er såret og sint som potensielt sett kan finne på å hevne seg med å dra damer hjem for å såre deg? Vent for å gjøre perioden frem til flyttingen lettere. Hvis kjemien er der, så vil den fortsatt være der om 2 mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 Hvis dere har "slått opp" og kun bor sammen av praktiske grunner, og begge VET at dere ikke er KJÆRESTER lenger, så tenker jeg at det er ok å ha sex. Om de rundt dere ikke vet om bruddet, så vær diskret av respekt for eksen. Ikke ha sex i huset deres. Og så lenge du ikke har sex med eksen, så trenger du ikke å fortelle dette til han. Forutsatt at dere ikke er kjærester, altså. Og at eksen også vet at dere ikke er kjærester. Anonymkode: b80ee...a00
MakeItHappen Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Dere bør snakke sammen, også om dette. Jeg bor med eksen og vi har blitt enige om en del kjøreregler for å skåne begge for å bli såret/frustrasjoner. Nå er ikke bruddet ønsket fra begges sider hos oss, men tenker en god prat er viktig uansett.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis dere har "slått opp" og kun bor sammen av praktiske grunner, og begge VET at dere ikke er KJÆRESTER lenger, så tenker jeg at det er ok å ha sex. Om de rundt dere ikke vet om bruddet, så vær diskret av respekt for eksen. Ikke ha sex i huset deres. Og så lenge du ikke har sex med eksen, så trenger du ikke å fortelle dette til han. Forutsatt at dere ikke er kjærester, altså. Og at eksen også vet at dere ikke er kjærester. Anonymkode: b80ee...a00 Jeg er enig i dette. Anonymkode: 14cb0...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå