AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Når jeg skal ha mensen får jeg som oftest en dag der jeg - som regel på morgenen - kjennes ut som mensen kommer,og så er det litt sånn rosa vannaktig på papiret. Såkalt spotting? Og så blir det ikke noe mer den dagen. Men da ca 1 - 1,5 døgn senere kommer mensen. Ordentlig og med smerter osv. dette er ganske vanlig for meg, har veldig regelmessig syklus. men det jeg lurer på- skal man telle dager fra den spottingen, eller er dag 1 fra når den virkelig kommer? Anonymkode: a4cd3...aa7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Ingen som vet eller har lignende erfaring? Anonymkode: a4cd3...aa7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Nei, du teller fra dagen du blør skikkelig. Hvis mensen kommer på kvelden teller du fra neste dag. Anonymkode: 45ff9...fae 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, du teller fra dagen du blør skikkelig. Hvis mensen kommer på kvelden teller du fra neste dag. Anonymkode: 45ff9...fae Takk. Hva er sånn «spott» som jeg beskriver her egentlig? Anonymkode: a4cd3...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå