Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en av de mest rareste og mest scary datene jeg har vært på.Jeg møtte han på et utested gjennom tinder. Han virket kjempe hyggelig og snill da vi var sammen før vi stakk hjem. Ventet på han ved en benk ikke langt fra Aker Brygge! Jeg er ikke ifra Oslo, jeg er ifra en annen by. Relativt ny her i Oslo. Når han kom sa han: hei hyggelig at vi fikk møtes ikveld. Så sa jeg sånn: takk likeså. Videre sier han: ja jeg merket at du ikke er ifra Oslo, fordi du satt ved en benk og ventet, ingen ifra Oslo ville ha sitti der. Ble sykt satt ut, jeg begynte å le av det. Tenkte ikke over det så mye mere. Etterpå tok vi en drink og snakket videre, jeg hadde drikki litt før jeg møtte han. Hadde fadderuke osv  Jeg er 21 år, og han er 32 år. Har en god jobb, økonomisjef for et firma. Tjener flere 100.000 i mnd, drar på dyre restauranter, bestiller mat, dyre sydenreiser, går i dress, tar aldri trikk til jobb, tar taxi. Så etterpå dro jeg hjemme hos han, stinka det weed hos han. Hjemmet var helt sykt rotete. Han brukte lakenet sitt som gardin på vinduet til rommet sitt... ble satt ut. Men orket ikke dra hjem fremdeles da det var seint, så jeg overnattet. Uten å ha sex. Han maste og maste om å ligge jeg sa nei

jeg spurte han om han tar noe, da sa han ja 3-4  ganger om dagen røyker jeg weed. Fikk veldig veldig avsmak. Han måtte stå opp om natta for å røyke også,  jeg  ble jo sykt skremt. Han spurte meg: er du redd for meg. Så sa jeg: nei men ikke røyk weed når jeg er her.... det får du gjøre når jeg drar hjem. Og da sa han: ja du syns det er unormalt fordi du ikke er Oslo jente, men alle oss rike og suksessfulle menn røyker weed, det er som vann. Han prøvde å dumme meg ut. Vi sovnet tilslutt.

neste dag lagde han frokost.jeg skulle stikke hjem etter frokost. Vi skulle se litt film. Så foreslo jeg skrekkfilm, så han bare nei for da blir man en morder om man ser på skrekkfilmer. Jeg tenkte fyren her er paranoid. Han brukte toalettpapir ifra badet; og til å tørke tallerkenene med. Og  til å tørke seg rundt munnen  ved  frokostbordet, hentet toalettrull ifra badet æsjj bare æsj... klarte ikke å spise opp maten min. Jeg tok bussen hjem.... og fyren var kjempeinteressert i meg, tok kontakt på snap osv. jeg sa til han direkte jeg kan ikke møte deg mere når du er så umoden og røyker weed.så sletta han meg ifra snap

dette  var en date som tatt ut av en film. Skjønner ikke at menn som de klarer å være oppegående i arbeidslivet. De er jo ikke stabile i hodet. Nå er jeg ekstremt forsiktig med hvem jeg møter. fyren er en 10-er utseendemessig, men hjernen er helt dead! 

Anonymkode: c5193...362

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LØP

Han virker som en som liker å tro han er helt syykt rik....men som sikkert har megagjeld. Mange tror at hvis de bare SER rike ut, så kommer pengene.

Hvorfor tror du han dater uerfarne 20åeringer og ikke damer på hans egen alder?

Igjen...løp.

Anonymkode: f2ecf...7c9

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

Han har jugd deg full, ikke vær naiv. Godt du kom deg unna, herregud så mye rart det er der ute.

Anonymkode: 9e683...877

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Det mest skremmende her var at du valgte å overnatte hos denne mannen. Hvorfor? 

Anonymkode: 7e09e...eaa

• Liker 29
  • Nyttig 14
Skrevet

Rimelig spesiell og ekkel type, men det er du som har et gammeldags syn på weed. Hvorfor i ALLE DAGER overnattet du? Du burde tenke deg litt om dersom du skal fortsette å bo i "storbyen". Ellers ender du raskt opp som et traumatisert voldtektsoffer.

(Ikke victim blaming, kun personlig erfaring)

Anonymkode: 706f7...479

• Liker 7
Skrevet

Du er nødt til å bli mer kritisk til hvem du drar hjem til. Du kan bli voldtatt eller verre hvis du ikke er mer forsiktig med slike psyko menn.

Anonymkode: 5a68a...39e

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det vanlig å bli med en fremmed mann hjem på første date? Gulp😳

Jeg er ikke mora di, men kjære deg vær forsiktig.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette er en av de mest rareste og mest scary datene jeg har vært på.Jeg møtte han på et utested gjennom tinder. Han virket kjempe hyggelig og snill da vi var sammen før vi stakk hjem. Ventet på han ved en benk ikke langt fra Aker Brygge! Jeg er ikke ifra Oslo, jeg er ifra en annen by. Relativt ny her i Oslo. Når han kom sa han: hei hyggelig at vi fikk møtes ikveld. Så sa jeg sånn: takk likeså. Videre sier han: ja jeg merket at du ikke er ifra Oslo, fordi du satt ved en benk og ventet, ingen ifra Oslo ville ha sitti der. Ble sykt satt ut, jeg begynte å le av det. Tenkte ikke over det så mye mere. Etterpå tok vi en drink og snakket videre, jeg hadde drikki litt før jeg møtte han. Hadde fadderuke osv  Jeg er 21 år, og han er 32 år. Har en god jobb, økonomisjef for et firma. Tjener flere 100.000 i mnd, drar på dyre restauranter, bestiller mat, dyre sydenreiser, går i dress, tar aldri trikk til jobb, tar taxi. Så etterpå dro jeg hjemme hos han, stinka det weed hos han. Hjemmet var helt sykt rotete. Han brukte lakenet sitt som gardin på vinduet til rommet sitt... ble satt ut. Men orket ikke dra hjem fremdeles da det var seint, så jeg overnattet. Uten å ha sex. Han maste og maste om å ligge jeg sa nei

jeg spurte han om han tar noe, da sa han ja 3-4  ganger om dagen røyker jeg weed. Fikk veldig veldig avsmak. Han måtte stå opp om natta for å røyke også,  jeg  ble jo sykt skremt. Han spurte meg: er du redd for meg. Så sa jeg: nei men ikke røyk weed når jeg er her.... det får du gjøre når jeg drar hjem. Og da sa han: ja du syns det er unormalt fordi du ikke er Oslo jente, men alle oss rike og suksessfulle menn røyker weed, det er som vann. Han prøvde å dumme meg ut. Vi sovnet tilslutt.

neste dag lagde han frokost.jeg skulle stikke hjem etter frokost. Vi skulle se litt film. Så foreslo jeg skrekkfilm, så han bare nei for da blir man en morder om man ser på skrekkfilmer. Jeg tenkte fyren her er paranoid. Han brukte toalettpapir ifra badet; og til å tørke tallerkenene med. Og  til å tørke seg rundt munnen  ved  frokostbordet, hentet toalettrull ifra badet æsjj bare æsj... klarte ikke å spise opp maten min. Jeg tok bussen hjem.... og fyren var kjempeinteressert i meg, tok kontakt på snap osv. jeg sa til han direkte jeg kan ikke møte deg mere når du er så umoden og røyker weed.så sletta han meg ifra snap

dette  var en date som tatt ut av en film. Skjønner ikke at menn som de klarer å være oppegående i arbeidslivet. De er jo ikke stabile i hodet. Nå er jeg ekstremt forsiktig med hvem jeg møter. fyren er en 10-er utseendemessig, men hjernen er helt dead! 

ikke bestandig så lurt å være en gold digger..100000 kr i mnd ja..selvsagt var det fristende å date... the snake bite its tale. 

Anonymkode: 864f8...3b7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Helt enig! 

Anonymkode: 96d6e...dbd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

LØP

Han virker som en som liker å tro han er helt syykt rik....men som sikkert har megagjeld. Mange tror at hvis de bare SER rike ut, så kommer pengene.

Hvorfor tror du han dater uerfarne 20åeringer og ikke damer på hans egen alder?

Igjen...løp.

Anonymkode: f2ecf...7c9

Så inntekten hans på nett. Over  2 mill i året.exit serien er ikke helt usann

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det tenkte jeg også.

Det der må du være forsiktig med, TS. Det er mange som opplever ekstremt ubehagelige ting med tilsynelatende hyggelige folk, så at du slipper fra en skikkelig creepy fyr med "kun" denne historien som det verste, det er ren flaks.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Orket ikke å dra hjem seint kl 3 på natta.og litt full, visste ikke  bedre

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så inntekten hans på nett. Over  2 mill i året.exit serien er ikke helt usann

2 mill i året er lommerusk for Exit-typer ;) 

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Her er det mange ting å ta av.

Jeg mener også generelt weed er ok, så lenge personen som bruker det er ok. Ut fra denne beskrivelsen tenker jeg han ikke er ok..

Blir litt kvalm av det pengejaget fra dere damer dog.

bra det gikk bra. Håper du finner lykken en gang. Noen sa til meg en gang «…senk kravene litt». Jeg tror det er noe i det.

Skrevet

Det der er en som har røyka litt for mye....

Anonymkode: 18e7b...1b7

• Liker 4
Skrevet

Ikke drikk før en date..... 

Dumt å være alkoholpåvirket når du skal gjøre ett godt førsteinntrykk, OG vurdere ett annet menneske.

Anonymkode: 9e151...ea7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (1 minutt siden):

Her er det mange ting å ta av.

Jeg mener også generelt weed er ok, så lenge personen som bruker det er ok. Ut fra denne beskrivelsen tenker jeg han ikke er ok..

Blir litt kvalm av det pengejaget fra dere damer dog.

bra det gikk bra. Håper du finner lykken en gang. Noen sa til meg en gang «…senk kravene litt». Jeg tror det er noe i det.

Kunne ha godtatt weed til en viss grad. Om man holder kontrollen. Men fyren hadde 0 anelse om ting. Han var på bærtur

Skrevet

Du ser han snart i luxus fellen😁

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare hold deg unna menn som røyker mye weed. Dette er veldig representativt for hvordan slike menn er: humørsyk, arrogant, kaotisk og bare veldig lite trivelig og normal. 

Anonymkode: 6e4f7...9f2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det ringte ingen bjelle da en "etablert" 32-åring var interessert i ei på 21..?

Anonymkode: 2993c...dfa

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...