Gå til innhold

28 og har aldri hatt sex, andre med samme erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at jeg ville vente med sex til jeg ble sammen med en jeg var trygg på. Og siden jeg er veldig innadvendt og redd for nærhet har det blitt til at jeg aldri har møtt noen. Så ja, derfor er jeg 28 og fortsatt jomfru. 

Jeg merker at det bare gjør meg mer og mer nervøs. Hva vil en fremtidige kjæreste tenke om det? Og er det best å bare lyve? Noen som er eller har vert i samme situasjon som har noen gode råd?

Anonymkode: 9ff50...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne forresten, glemte skrive det. 

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Eller, hadde kanskje sett på det som en bonus.

Ville heller hatt ei med null enn ei med tosifret antall sexpartnere. De finnes det nok av...

Ikke noe å lyve om eller være nervøs for.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Er 22 og aldri hatt sex. Men har hatt lyst flere ganger men alle jenter har avvist meg. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er bra nok. 

Anonymkode: 66b28...33d

Skrevet

Jeg hadde aldri involvert meg med en kvinne med de argumentene du ramset opp. 

Anonymkode: 2787f...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er kvinne forresten, glemte skrive det. 

Syns ikke det gjør noe. Å være restriktiv på hvem man ligger med må jo kun være positivt. Jeg er mann på 36 og har kun hatt tre partnere.

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste menn ville ha tenkt at det er digg. 

Anonymkode: 963c1...85a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri involvert meg med en kvinne med de argumentene du ramset opp. 

Anonymkode: 2787f...4fb

Hvorfor ikke?

Gjest Some guy
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har alltid tenkt at jeg ville vente med sex til jeg ble sammen med en jeg var trygg på. Og siden jeg er veldig innadvendt og redd for nærhet har det blitt til at jeg aldri har møtt noen. Så ja, derfor er jeg 28 og fortsatt jomfru. 

Jeg merker at det bare gjør meg mer og mer nervøs. Hva vil en fremtidige kjæreste tenke om det? Og er det best å bare lyve? Noen som er eller har vert i samme situasjon som har noen gode råd?

Eneste jeg kan si er. Ikke fortell det til daten din før sexen. Fortell etterpå. 

Skrevet

Jeg var 29. Ikke noe stress men hadde jeg visst bedre så hadde jeg mists jomfrudommen lenge før. Trodde det var så spesielt og at man bare skulle dele det med én men du kommer til å bli mye dumpa og dumpe mange selv før den rette dukker opp så du kommer til å ha sex med fler uansett og det er ikke sååå spesielt med sex i seg selv. Så har du lyst og mulighet så bare gjør det men vent til du er 100% trygg på en person

Anonymkode: 51470...5c2

Skrevet
Some guy skrev (Akkurat nå):

Eneste jeg kan si er. Ikke fortell det til daten din før sexen. Fortell etterpå. 

Ja hvertfall ikke fortell det før etter man har datet lenge. Hvis ikke risikerer du å ha med menn å gjøre som blir gira på å ta jomfrudommen din og later som de blir forelsket i deg for å gjøre det, men som ikke egentlig liker deg og respekterer deg 

• Liker 1
Skrevet

Mannen min var 28 da vi lå sammen første gang, og da hadde han aldri hatt sex før. Nå er han jo stuck med meg resten av livet og får aldri prøvd noe annet, men han virker ikke lei seg for det 😊 jeg hadde riktignok rundt 15 sexpartnere før ham, og kunne godt ha vært foruten iallfall 10 av dem.

Anonymkode: 4c0fb...c31

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg var 29. Ikke noe stress men hadde jeg visst bedre så hadde jeg mists jomfrudommen lenge før. Trodde det var så spesielt og at man bare skulle dele det med én men du kommer til å bli mye dumpa og dumpe mange selv før den rette dukker opp så du kommer til å ha sex med fler uansett og det er ikke sååå spesielt med sex i seg selv. Så har du lyst og mulighet så bare gjør det men vent til du er 100% trygg på en person

Det er egentlig det jeg føler også. Angrer på at jeg ventet så lenge. Men man kan jo ikke akkurat skru tilbake tiden.

Skrevet
LuOiOO skrev (48 minutter siden):

Hadde ikke brydd meg. Eller, hadde kanskje sett på det som en bonus.

Ville heller hatt ei med null enn ei med tosifret antall sexpartnere. De finnes det nok av...

Ikke noe å lyve om eller være nervøs for.

Ja, så kommer dere på KG om noen år og klager på at dere aldri «får» sex. 

Anonymkode: 7f6c9...6e5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville bare likt det jeg 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skrevet

Hadde ikke tenkt på det som noe negativt, som sakt over her ville jeg mye heller vært samens med en jente som ikke har hatt sex, en ei som har hatt sex med halve tinder.

Du trenger ikke uroe deg ;) 

Anonymkode: 3dfc6...2f9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja hvertfall ikke fortell det før etter man har datet lenge. Hvis ikke risikerer du å ha med menn å gjøre som blir gira på å ta jomfrudommen din og later som de blir forelsket i deg for å gjøre det, men som ikke egentlig liker deg og respekterer deg 

Virkelig? Er der folk der ute som tenker slik? Jeg trodde heller det var motsatt...

Skrevet

Tror de fleste menn vil se det som et veldig kompliment å få være den første når du har ventet såpass lenge. 

Men du trenger jo absolutt ikke fortelle det heller. Akkurat som man ikke trenger å si at man har ligget med majoriteten av Brummundals befolkning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kanskje et dårlig svar....var av samme type som deg. Var 27år, innså at å få kjæreste ikke var så lett. Var også student, lite tid til menn og dating. Så fant meg en via nett, sa ikke fra at jeg var jomfru. Men at det var veeldig lengesiden, så han tok hensyn til meg :) Hadde sex med han regelmessig i over 1år, kanskje annenhver uke i snitt. Flyttet for å studere videre, for meg var dette en god løsning. Han gjorde meg trygg seksuelt, jeg fikk masse erfaring. 

Men alle forskjellig, husk at tiden går. Plutselig er du langt oppi 30årene uten erfaring med sex. Men de fleste menn bryr seg ikke om at du er jomfru, du må jo ikke si at du er det. Heller at det lengesiden du har hatt sex :) Spørs hvordan du er som person også da, om du har sexlyst og onanerer for eks. Eller om du er helt blank.

Håper du finner ut av det.

Anonymkode: f781d...d25

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Virkelig? Er der folk der ute som tenker slik? Jeg trodde heller det var motsatt...

Det finnes nok ja. Å være erobrer, og det å være førstemann til noe, ligger sikkert litt i oss menn. Det er liksom ingen fjelltopper igjen, så det å ligge med en jomfru, er en av de få tingene som er oppnåelig.  Jeg er for gammel nå, men det er en erfaring jeg gjerne skulle hatt, for å ha noe å relatere til. Å få være en del av et annet menneskes seksuelle utforskning, virker litt spennende. 

Anonymkode: f06f7...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...