Gå til innhold

Holder på å ta lappen, er på trinn 3 og det er snakk om en krise? ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig tid etter siste kjøretime, så jeg fikk ikke tid til å spørre. 

Kanskje noen vet her inne? Er på trinn 3 og lærer snakket om en krise på dette trinnet? skal kjøre som" alle andre"og  må knekke en kode for fremskritt hvis ikke stopper det? 

Jeg har kjørt tidligere ( en del år siden ) og det var aldri snakk om en krise? noen som har erfaring med slike kriser i kjøreopplæringen og som har noen gode råd?

Anonymkode: 48592...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørelæreren min snakket også om en krise. Hun forklarte at krisen (som ikke egentlig er en krise, men mange elver opplever det som en krise) handler om at man kommer til et punkt der man kjører såpass bra at man ikke lengre har så rask fremgang som man er vant til samtidig som kjørelæreren begynner å fokusere mer og mer på småpirk fordi man ikke lengre har så mange "store" ting å ta tak i. Man kan føle at man stagnerer og til og med går noen skritt tilbake før det plutselig løsner igjen, og noen har flere runder med dette.

Anonymkode: b7c7a...d0b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjørelæreren min snakket også om en krise. Hun forklarte at krisen (som ikke egentlig er en krise, men mange elver opplever det som en krise) handler om at man kommer til et punkt der man kjører såpass bra at man ikke lengre har så rask fremgang som man er vant til samtidig som kjørelæreren begynner å fokusere mer og mer på småpirk fordi man ikke lengre har så mange "store" ting å ta tak i. Man kan føle at man stagnerer og til og med går noen skritt tilbake før det plutselig løsner igjen, og noen har flere runder med dette.

Anonymkode: b7c7a...d0b

A-ha! Det høres jo logisk ut, jeg får lese mer og stille meg opp i de "vanskelige" kryssene for å se hvordan andre bilister kjører, hvilken fil de legger seg i. :)

🌸Tusen takk for svar🌸

Skrevet
Reign skrev (2 minutter siden):

Krise…?

Er mer et utviklingstrinn ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er mer et utviklingstrinn ..

Hva snakker du om egentlig?

Skrevet
Reign skrev (På 13.10.2022 den 5.32):

Hva snakker du om egentlig?

🐫

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...