Gå til innhold

Zalanda trakk penger for varer uten å lage en bestilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betalte for en bestilling med vippse, men etter at jeg betalte ble jeg sendt tilbake til ''send bestilling og betal''. Pengene er trukket fra konto, varene ligger fortsatt i handlekurven, ingen spor av bestillingen. Zalandos kundeservice er elendig. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 140f7...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at pengene ikke er bare reservert på din konto? Og ikke trukket?

Om bestillingen ikke gikk igjennom, og du ikke får noe e-post med ordrebekreftelse eller at den ligger i din bestillingsoversikt på "min side" - så har trolig ikke bestillingen gått igjennom og du må ta kontakt med zalando.

Zalando har også en chatte tjeneste, så lenge du kan skrive på engelsk

Anonymkode: d04e5...b6b

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg betalte for en bestilling med vippse, men etter at jeg betalte ble jeg sendt tilbake til ''send bestilling og betal''. Pengene er trukket fra konto, varene ligger fortsatt i handlekurven, ingen spor av bestillingen. Zalandos kundeservice er elendig. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 140f7...528

Skjedde det for åtte minutter siden? I forhold til tråden. Ville avventet ut morgendagen. 😅 Jeg har fått pengene reservert mange ganger, men de har aldri blitt trukket fra kontoen før pakken er sent. Må si meg enig med AB over, av den grunn. Er du helt sikker på at pengene er trukket fra kontoen din?

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sikker på at pengene ikke er bare reservert på din konto? Og ikke trukket?

Om bestillingen ikke gikk igjennom, og du ikke får noe e-post med ordrebekreftelse eller at den ligger i din bestillingsoversikt på "min side" - så har trolig ikke bestillingen gått igjennom og du må ta kontakt med zalando.

Zalando har også en chatte tjeneste, så lenge du kan skrive på engelsk

Anonymkode: d04e5...b6b

Jeg prøvde chatten men den ba meg sende mail. jeg skal ringe i morgen og se om jeg får no svar da.

Skrevet
Blått skrev (42 minutter siden):

Skjedde det for åtte minutter siden? I forhold til tråden. Ville avventet ut morgendagen. 😅 Jeg har fått pengene reservert mange ganger, men de har aldri blitt trukket fra kontoen før pakken er sent. Må si meg enig med AB over, av den grunn. Er du helt sikker på at pengene er trukket fra kontoen din?

Det skjedde tidligere idag og jeg fikk ikke kontakt med dem gjennom telefonen heller. Ble litt frustrert så jeg la ut her, og ja pengene er trukket fra desverre. Jeg skal ringe igjen imorgen og se om jeg får no svar.

Skrevet
1 hour ago, InNeed said:

Det skjedde tidligere idag og jeg fikk ikke kontakt med dem gjennom telefonen heller. Ble litt frustrert så jeg la ut her, og ja pengene er trukket fra desverre. Jeg skal ringe igjen imorgen og se om jeg får no svar.

Jeg har problemer med å tro på deg når du sier at pengene har blitt trukket fra kontoen din. Jaja. Lykke til. Håper det ordner seg. 

• Liker 1
Skrevet

Bruk chatten på kundeservice da vel. Jeg har god erfaring med den. 

Anonymkode: 970ea...041

Skrevet

Hei. Jeg opplevde samme problem med Zalando i går, da jeg betalte med Vipps. Pengene ble trukket av kontoen uten at det ble lagde en bestilling. Jeg ringte til kundeservice i dag og de mener at beløpet var kunn reservert, og pengene skal tilbake på kontoen i løpet av 3-5 virkedager. Jeg ble nysgjerrig og håper at du fikk pengene tilbake siden sist. 😊 

Anonymkode: 36ebe...6d6

• Liker 1
Skrevet

Beløpet er sannsynligvis bare reservert. Hør med banken hvor lang tid de regner med det tar før pengene er tilgjengelig på konto igjen.

Anonymkode: 30341...fa8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...