Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby skal på eget rom straks(med meg på madrass ved siden av 😂) men vil ha en nattlampe så jeg slipper slå på for mye lys om natten, og baby kan se hvor sprinklene er før hun skaller i dem😂. Noen tips? 😊

Skrevet

Vi har en liten kule med masse små hull fra Clas Ohlson og er superfornøyd med den. 
Det selges også på Kid, Princess, Jysk osv, egentlig i alle interiørbutikker…

Anonymkode: dd542...639

Skrevet

Vi har fra IKEA, slår seg på når den trykkes på og har veldig behagelig lys. Går på batteri, så lett å ta med inn på vårt rom om babyen ender opp hos oss iløpet av natten 

Skrevet

Vi har ein ganske enkel frå ikea, som ein liten plugg du setter i ei stikkontakt, så gir den lys når det er mørkt. 

Anonymkode: 26005...c63

Skrevet

Har en elefant-nattlampe på batteri,(Jollyroom)- gir svak stjernehimmel. Har min treåring i seng med meg og er avhengig av den for å se ham på natta, om han nærmer seg kanten, etc 🙈👌

TM41814-2-3744_1.jpeg

Anonymkode: 3573c...3b8

Skrevet

Vi har en enkel vegglampe for barn fra IKEA, med en veldig svak lyspære. Den gir nok lys til å se, men ikke nok til å lese.

Den var mest for oss til å begynne med, guttungen skallet hodet i sprinklene før han åpnet øynene🤣. Nå som han er større bruker han den for å finne veien ut døren om han våkner om natten.

Anonymkode: ba3a6...fae

Skrevet

Vi har hatt både dimbar skrivebordslampe og pinnsvinnattlampe fra Ikea. Foretrekker dimbar skrivebordslampe, da den kan stå på det laveste nivået om natta og reguleres opp ved behov.

Anonymkode: d0b4e...26e

• Nyttig 1
Skrevet

Vi bruker en nattbordslampe med dimming fra IKEA. Skal se om jeg finner den igjen på nettsiden. :)

Anonymkode: 8685d...5bd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi bruker en nattbordslampe med dimming fra IKEA. Skal se om jeg finner den igjen på nettsiden. :)

Fant den.

https://www.ikea.com/no/no/p/taernaby-bordlampe-beige-60508072/

Veldig rolig og behagelig lys på den laveste innstillingen. Høyeste lysstyrke er heller ikke voldsomt sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...