Gå til innhold

Hvorfor elsker vi ikke en person som elsker oss, men elsker som ignorerer oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor elsker vi ikke en person som elsker oss, men elsker som ignorerer oss? noen andre som også merker det slik?

Anonymkode: 4e08a...d92

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei, en person som ikke viser interesse for meg, er ikke jeg heller interessert i. For at jeg skal bli interessert i en mann, er det fordi han viser genuint interesse i meg og  vil bli kjent med meg.

Oj, det ble mye interesse her 😂

Skrevet

Du elsker ikke, du er manisk og hekta. 

Du kan tro at det du kjenner er «ekte kjærlighet», men er du hekta på en person som representerer et håp om kjærlighet, er det som å løpe med utstrakte hender mot oasen i ørkenen til tunga tørker inn uten å komme fram. Vannkilden er ikke der, den er kun et fata morgana, en optisk illusjon. Den andre elsker deg ikke, bare «keeps you hanging on».

https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/

Anonymkode: 1c7d2...365

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor elsker vi ikke en person som elsker oss, men elsker som ignorerer oss? noen andre som også merker det slik?

Jepp har det slik jeg og. Fryktelig irriterende egentlig. Ødelegger mye. 

Anonymkode: 6d3c5...d83

• Liker 1
Skrevet

hvis du har offermentalitet, eller hvis du hater degselv vil du aldri elske noen som faktisk elsker deg. Det må jo være noe galt med deg i og med at de kan finne på å elske deg. 

Anonymkode: 5df61...819

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg holder meg unna hvis en date ignorerer meg. Eksker ikke vedkommende. 

Anonymkode: 77713...161

Skrevet

Fordi ting som kommer lett ikke føles like verdifull. 

Anonymkode: 174aa...85d

Skrevet

Nei, motsatt, måtte «bli jaktet på» for å få noen interesse (kvinne). 

Anonymkode: f0c87...a34

Skrevet

Jeg elsker ikke heterofile kvinner, fordi de elsker ikke meg. Enkelt og greit. Skjønner ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 9855c...660

Skrevet

Jeg elsker henne, kjent henne siden 2015, gjør alt jeg kan for henne, hun ignorerer meg, men så er hun plutselig på og seg selv, vet ikke hvor jeg har henne, ikke sex det er snakk om, selv om det er himmelsk, men bare det å være i lag med henne,det å være ilag med en person som du kan dele alt med, prate om alt å praten går av seg selv er deilig, betyr ingenting om jeg må kjøre en time, sitter her og drikker siden hun ignorerer meg i kveld, ikke drukket på 4mnd, ikke noe vanlig, men sikkert ikke lurt å skrive her. Poenget er at  jeg husker hvor fantastisk hun er når hun er seg selv, og når vi er ilag, er nok jeg som er ett problem, gjør då godt jeg kan, men er for nærtagende og følsom, men det er den jeg er

Anonymkode: da259...179

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

VI gjør ikke det. DU gjør det. 

Anonymkode: 772e4...67d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

VI gjør ikke det. DU gjør det. 

Du vet ikke hva du snakker om, slutt å dømme, flott at du har ett perfekt liv

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du vet ikke hva du snakker om, slutt å dømme, flott at du har ett perfekt liv

? Tenker at ingen gidder vel bruke krefter på å "elske" noen som ignorerer deg, som ts sier🤷‍♀️ det må være bortkasta tid og energi. Bruk heller tida på noen som bryr seg om deg

Skrevet

Se denne du..

Det at du elsker en som er utilgjengelig, viser bare at du selv er utilgjengelig, og mest sannsynlig er det ikke noe kjærlighet her, bare en virkelighetsflukt

Anonymkode: e3082...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...