Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Små babyer har ofte veldig eksplosive bleier også. Ull blir dessverre ødelagt ved vask på høy temperatur. Så bomull innerst et mest praktisk. 

Anonymkode: ff6f2...87d

Gallesåpe er GULL til flekkfjerning på ull👏🏽👏🏽👏🏽

Anonymkode: 8cd2d...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen 🥰

Anonymkode: c6995...e08

Skrevet
On 10/12/2022 at 5:31 PM, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke helt. Jeg har aldri vært en som bruker mye ull/fleece. Jeg skjønner veldig veldig godt at en baby ikke regulerer varme på samme måte og at man derfor må kle de og passe på temperatur, så er ikke det at jeg ikke «tror på vitsen med ull/fleece», men når vi i desember bare er innendørs en hel dag foreksempel, må baby da ha på seg ull bare fordi det er vinter ute? Vi er jo inne i varmen. 

Har kjøpt en del klær men ser mange andre desemberbarns mødre legger ut at de har handlet inn så og si kun ull og blir da stresset for om jeg er helt på blåbærtur? Skjønner det selvsagt skal ull på når vi går ut av døren, men vi kommer jo til og vær een del hjemme og skifte klær ofte, må alt bære ull??

Anonymkode: c6995...e08

En fordel med ullklær er at de er mye mer tøyelig, så de varer gjerne lenger enn bomullsklærne.

Ullstrømpebukse og body fra f.eks safa er ganske billige og gode til baby syns jeg. Sjekk outlet på safa.no. 

Ellers pleier sparkjøp.no å ha 40% salg på safa en gang hver høst og da kan man få veldig mye for pengene. For sent i år riktignok..

Anonymkode: a8118...b0c

• Liker 1
Skrevet

Hadde veldig lite ull til min desemberbaby, noen få plagg bare. Brukte stort sett bomull, og når vi skulle ut fikk hun på seg en ulldress eller fleecedress, og lå i vinterposen sin. Hun frøs aldri, selv om det ikke var ull fra topp til tå. Er absolutt ikke kun ull som gjelder :) 

Er ikke alle som tåler ull heller, så det er ikke noe poeng i å kjøpe masse ull før babyen er født. Du ser an behovet, og du kan ønske deg ullplagg eller andre varme plagg til f.eks jul.

Anonymkode: 91b82...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...