Gå til innhold

Hva liker menn at vi damer skriver til dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å skrive «du er kjekk» for eksempel? Kjenner han ikke veldig godt 🙈

Anonymkode: f2ca7...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør vel være noe penisrelatert.

Anonymkode: 4c8f3...d76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det innafor å skrive «du er kjekk» for eksempel? Kjenner han ikke veldig godt 🙈

Mener du gutter eller menn? 

Hadde jeg som mann skrevet til en voksen kvinne "du er søt" uten at jeg har noen relasjon til personen så ville hun nok ikke svart på meldingen.

Hadde jeg som 14 år gammel gutt skrevet til en jevnaldrende jente "du er søt" så hadde hun tatt skjermdump, skrevet ut meldingen i fire eksemplarer, hengt opp en over senga, en over skrivepulten, en hadde hun lagt i mobilentaska og en hadde hun hengt på badet for deretter å svart meg. 

Anonymkode: 798dc...fae

• Liker 1
Skrevet

Hei! Absolutt! En mann liker å bli sett som kjekk. Det ville jeg satt pris på…

• Liker 2
Skrevet

Som mann liker jeg at kvinner kommenterer det som er bra med meg :)

Skrevet

Jeg tenker jo også at alle liker å få et kompliment :) men det kan jo også virke litt fjortis,  han er riktignok en voksen mann i 40-årene.. jeg er noe yngre…0

• Nyttig 1
Skrevet

Avtalerelaterte meldinger, type "treffes i morgen i 9-tida?", hvor hun er fornøyd med et "ok" fra meg. Blir tullete av slikt bekreftelseskjør.

Anonymkode: 30012...549

• Liker 3
Skrevet

«Kom hjem til meg»

Anonymkode: 7964e...403

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker jo også at alle liker å få et kompliment :) men det kan jo også virke litt fjortis,  han er riktignok en voksen mann i 40-årene.. jeg er noe yngre…0

0 år ganske mye yngre enn 40 ja!

Anonymkode: f4852...b5b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Hva ønsker du fra han da? Få han til sengs, eller et forhold? Og hva er settingen? Har dere match på nettdating eller er dette kun en du vet hvem er og meldingen kommer brått ut av "intet" for han? Og er han en type mange kan synes er kjekk, sånn at han har hørt det mange ganger før, eller er han en type som kanskje ikke har hørt sånt så mye?

Jeg er ikke veldig pen, men har likevel fått nok av "du er pen"-meldinger fra menn til at jeg ikke gidder svare på noe sånt. Vil tro at pene/kjekke menn kanskjeer litt der de også. Hvorfor er du interessert? Er det bare fordi han er kjekk? Se om du finner noen annen grunn til å ta kontakt og bruk det. Hvis du ikke bare vil ha han til sengs da...

Anonymkode: 34c87...b47

Skrevet

Mitt inntrykk er at veldig mange menn får få komplimenter. Med mindre de er veldig kjekke. Så tipper du kan sikkert si hva som helst og han vil bli glad.
Selv ville jeg nok styrt unna "du er kjekk" fordi det føles litt for kjedelig og platt ut. Jeg liker å finne komplimenter som er litt mer unike, slik at jeg gir et inntrykk. Og ikke bare er en av mange. Ihvertfall på nettdating.

Har også inntrykk av at det ikke er så veldig nøye hva du sier så lenge du er pen. Det er vel det største komplimentet en kan få. At en pen jente viser deg interesse. 😛

Opplever også at mange, uansett kjønn, liker å bli bemerket for noe de selv er opptatt av. En egenskap i seg selv de verdsetter. Men det kreves jo at man kjenner den personen på et litt dypere nivå enn bare utseendet.

Anonymkode: 68344...54f

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, ikke gjør det vanskeligere enn det er. 

Om jeg hadde fått en melding "hei, du er Kjekk. Har du lyst til å ta en kaffe?" eksempelvis hadde jeg blitt veldig smigret. 

Du hadde vist initiativ, og du hadde skilt deg ut fra mengden som bare sitter på rumpa og forventer at mannen gjør alt arbeidet. 

Gjør det! 

Anonymkode: 6be9b...3f1

• Liker 1
Skrevet

Kvinne: Hvordan er det mulig å være så kjekk som deg??!!!

Mann: endelig en fornuftig kvinne, jeg har lett lenge etter deg, er slitsomt når alle kvinner er så avvisende... men du kom som bestilt, og du har deilig kropp, det fortjener jeg

Kvinne: jeg besvimer!! hvordan VÅGER du å være så kjekk? alt mitt er ditt.

Mann: eehh jeg er bare så superkjekk fordi jeg har dødsgode gener... hallo, frekt spørsmål... im just born this way...

Kvinne: Hvis jeg får deg lover jeg å bedrive slavearbeid døgnet rundt, jeg skal utviske meg selv fordi jeg elsker deg så høyt!! Forresten, jeg har formue, skal jeg overføre hele formuen til deg mens vi er i gang? bare for å få det unnagjort?

Mann: det høres fornuftig ut... sånn skal det være, endelig litt orden i alt kaoset som finnes i denne verden, jeg er et kupp vettu...

Dette er en drømmesamtale for menn.

Anonymkode: 147f2...8a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Anonymkode: b166e...71b

Skrevet

De fleste menn får vel aldri komplimenter, så det gjør jo inntrykk med mindre han er en av de få som får masse komplimenter.

Komplimenter på utseende er spesielt kjærkomment, det er det menn får aller minst av

Anonymkode: 87dcf...c2d

• Liker 1
Skrevet

Mange menn liker å høre det! 
Problemet med det i tidlig fase er at  de tar det som en invitasjon til sex. De tolker det faktisk slik. De tenker du er jævlig kåt. Jeg har måttet forklare dette til mine kompiser, at hun mente det ikke sånn! Hun synes bare du er kjekk. 
da kaller de dama for luremus osv. menn er fra mars, damene fra Venus 

Anonymkode: 02589...084

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mange menn liker å høre det! 
Problemet med det i tidlig fase er at  de tar det som en invitasjon til sex. De tolker det faktisk slik. De tenker du er jævlig kåt. Jeg har måttet forklare dette til mine kompiser, at hun mente det ikke sånn! Hun synes bare du er kjekk. 
da kaller de dama for luremus osv. menn er fra mars, damene fra Venus 

Anonymkode: 02589...084

Mao får de ikke komplimenter fordi de ikke takler komplimenter? 😅

Anonymkode: 147f2...8a2

Skrevet

wow😱 for en stor kuk du har!

Anonymkode: 79f16...74a

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

wow😱 for en stor kuk du har!

Anonymko

Skrevet

Man lever jo bare en gang, så er vel ikke så høytidelig og sende en liten melding :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...