Gå til innhold

Noen her som har begynt på julegaver? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har begynt på julegaver? Tenkte å være litt tidlig ute i år og lete aktivt etter salg siden alt er så dyrt nå.. Stresshandler jeg i desember så sprekker alltid budsjettet mitt.

Hva har du kjøpt, hva kostet det og del gjerne tips til sider med salg nå 😊

Anonymkode: fa985...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare kjøpt 2. En strikkepakke med oppskrift kr 165,- som tanta mi ønsket seg. Og en fotballag-kopp til svigerbroren min. Kr 99,- har også strikket han et par vanlige ullsokker som han får oppi den. 

Anonymkode: 69c76...ca6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har begynt å følge med på salg jeg også. Følger tråden :)

The Body Shop har 2 for 250kr på Body Butter nå f.eks. Tenkte jeg skulle kjøpe noen sånne :) Har venninner og familie som liker produktene derfra.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har begynt å strikke, blir to små strikkegaver i år (type sokker og votter). Vet hva jeg skal gi til 2 gaver til, må egentlig bare få bestilt dem. Det er en krydderhylle-sak og vernesko til skogsarbeid. I min familie sier vi hva vi ønsker oss, syns det er veldig greit :)

Anonymkode: 5868a...2c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det noen her som har begynt på julegaver? Tenkte å være litt tidlig ute i år og lete aktivt etter salg siden alt er så dyrt nå.. Stresshandler jeg i desember så sprekker alltid budsjettet mitt.

Hva har du kjøpt, hva kostet det og del gjerne tips til sider med salg nå 😊

Anonymkode: fa985...124

Jeg er ferdig :)

I år er det bare barna som får gaver og jeg kjøpte til meg selv Abida Rajas bok :) Jeg og mannen sluttet å gi hverandre gaver for noen år siden for vi har det vi trenger.

Barna får nyttige ting som klær og bøker. Jeg er halvveis ferdig med julekalenderen og i år skal alle 3 dele på samme kalender, så det er mange fellesaktiviteter og litt søte saker :)

Skrevet

Jeg har kjøpt nakkelys til søster og mannen, skal gi søsteren min en krimbok (pocket) i tillegg. De har hytte uten strøm.  Den andre søsteren min får en kopp med «bokelsker» på. Hennes mann får sokker og godteri.  Ellers holder jeg på å strikke tøfler, skal også strikke sokker og luer. Venninna ønsker seg lys og servietter, så skal kjøpe litt av det, tror de har tilbud på Nille nå. 

Anonymkode: db95d...c84

Skrevet

Har kjøpt to venninnegaver fra Lyko. Sett med produkter fra Rituals til 260,-. Alltid enklest med venninner. Verst å finne noe til menn 😃

Anonymkode: 70361...db5

Skrevet

Venninne med like plagsom hud som meg skal få gavekort på lyko eller skin city.

Mutter'n har ønska seg en sånn kles-damper-greie så hun skal få det

Ei anna venninne bruker aldri penger på seg selv, enda hun har behov for gode produkter, så hun skal få en kurv med sånt stæsj som jeg vet hun liker og som passer hud- og hårtype.

Gjenstår ei venninne, en kollegavenninne og en kompis. Og selvsagt min bror som er like forbanna vanskelig hvert år 😅

Slipper å tenke på svigers og mannen da, de er muslimer:D

Anonymkode: e2285...967

Skrevet

Jeg er med på norstat panel, hvor man får poeng for å delta i undersøkelser, og poengene kan veksles inn i gavekort. Nå har jeg tatt ut gavekort for kr 600 og kjøpt tre fine gaver innen hygieneartikler uten å bruke en krone. 

Anonymkode: 38a8d...0a4

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale div hygiene pakker med sjampoo etc til menn. Min mann liker å få sånt i gave 😄

Ellers anbefaler jeg Everlasting.no - de kan være litt dyr (men trenger ikke nødvendigvis være det) men de selger rosebokser og buketter som varer i vel over 1år. De har også noen lys som de selger. 

Har også litt lett med mine kompiser da de liker gaming, så er bare å kjøpe spill på deres ønskeliste på steam eller et gavekort. 

Skrevet

Jeg så i dag at det var mye som var nedsatt med 40% hos Ark, både spill og bøker. Da blir det noen julegaver der og så håper jeg at man kan få med byttelapp selv om det er noen uker til jul. 

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på en restaurant og kino. 

Anonymkode: e7a4f...ae2

• Liker 1
Skrevet

Begynte i går, med en fotballdrakt på unisport til datteren min. De har 30% på christiania glassmagasin nå, så tre par i familien får mygglys fra Norgesglass sammen med Norgesglass fylt med lakriskuler. 
Venninne skal få kokebok, men har ikke kjøpt den enda. 
Vi gir fortsatt til voksne i familien også, så vi har mange gaver. Derfor masse igjen, men godt å være i gang. 
Tar gjerne i mot tips til gave til gutt på 17 år. Eneste interessen hans jeg kjenner til er gaming. 

Anonymkode: 01b05...58c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 3.35):

Gavekort på en restaurant og kino. 

Anonymkode: e7a4f...ae2

Det er alltid kjekt og safe å gi bort, bra tips 👍

Skrevet

Har kjøpt noe klær og undertøy til barna da det var 30% på en butikk. Pleier å vente til black friday eller nattåpent for da er det gode tilbud. Har forøvrig kuttet kraftig ned på gavekjøp de siste årene, gidder ikke kjøpe til tantebarn som jeg aldri ser😆

Anonymkode: 800f8...766

Skrevet

Et år bestilte jeg fjällreven sekker fra ebay og gav til alle. Kostet ca 100 kr stk 

Anonymkode: ad8dc...f06

Skrevet

Ett år bestilte jeg masse klær til niesene mine. Klær er alltid kjeft å få 🤗

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 17.16):

Har bare kjøpt 2. En strikkepakke med oppskrift kr 165,- som tanta mi ønsket seg. Og en fotballag-kopp til svigerbroren min. Kr 99,- har også strikket han et par vanlige ullsokker som han får oppi den. 

Anonymkode: 69c76...ca6

hvilken strikkepakke? Kanskje jeg kan kjøpe det til tanta mi ;)

Anonymkode: 3a3f3...b2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Et år bestilte jeg fjällreven sekker fra ebay og gav til alle. Kostet ca 100 kr stk 

Anonymkode: ad8dc...f06

Så koselig! Fake gaver til alle! Hvem ønsker seg vel ikke det.. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: b30dd...d2c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begynte i går, med en fotballdrakt på unisport til datteren min. De har 30% på christiania glassmagasin nå, så tre par i familien får mygglys fra Norgesglass sammen med Norgesglass fylt med lakriskuler. 
Venninne skal få kokebok, men har ikke kjøpt den enda. 
Vi gir fortsatt til voksne i familien også, så vi har mange gaver. Derfor masse igjen, men godt å være i gang. 
Tar gjerne i mot tips til gave til gutt på 17 år. Eneste interessen hans jeg kjenner til er gaming. 

Vet du hva slags spill eller platform han gamer på? Hva med et gavekort som han kan bruke på ting i spillet/platformen han bruker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...