Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Hvor fort "må" dere bli venner igjen/hvor lenge før dere skværer opp? Følger dere det gamle rådet om aldri å la sola gå ned over en krangle? Er det negativt å sove på det og ta det opp neste dag når man har roet seg?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Jeg følger fortsatt det gamle rådet.
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Jeg finnes ikke langsint og vi ordner gjerne opp igjen veldig fort. Vet ikke om det er noe i det, at en ikke skal legge seg sint, men jeg får ikke sove før vi har ordnet opp uansett jeg, derfor er det ikke noe problem!
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Vi tar det opp med en gang. Med andre ord vi avslutter en krangel med å skvære opp.
Mossa Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 Jeg blir fort sint, men heldigvis like kjapt blid igjen!! Men det har nok hendt seg i løpet av våre 10 år at vi har snudd ryggen til hverandre i senga uten at vi har skværet opp. Men stort sett snakker til vi har kommet frem til en fredelig løsning.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Vi har en merkelig greie med at vi bruker å legge oss sint og våkne opp blide. Ofte lurer vi på hva som var problemet vårt kvelden/dagen før.
Lassie Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Vi krangler sjelden, men har jo noen diskusjoner i ny og ne. Da ordner vi alltid opp før vi legger oss til å sove.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #9 Skrevet 1. desember 2005 Jeg er langsint og vil har ordnet opp i problemet før vi legger oss. Han er stikk motsatt pluss veldig trøtt om kveldene så da MÅ han sove samme hva.... Han legger seg sur, sovner etter 2 minutter og våkner opp blid som en sol. Jeg blir våken halve natten og irriterer meg over at han sovnet før vi begge var ferdig med saken. Blir selvfølgelig kjempetrøtt og sur dagen etter. Sånn er det her i huset. Men vi har det egentlig veldig bra Vet jo at jeg ikke kan holde han våken så jeg prøver å lære meg å la en diskusjon hvile eller ta time out. Tar litt tid...
Gjest Aloha Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Vi har en merkelig greie med at vi bruker å legge oss sint og våkne opp blide. Ofte lurer vi på hva som var problemet vårt kvelden/dagen før. ← Samme her... og noen ganger går det over av seg selv i løpet av kvelden, best det. Men det viktigste er at vi blir venner etter kort tid.
Nelle Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Han har en greie på at han MÅ holde rundt når vi skal sove. Hvis vi er uvenner, og legger oss som uvenner -da klarer han kanskje å holde seg med ryggen til i ca. 2 minutter, så snur han seg og klemmer meg inntil seg. Så er vi venner igjen. Utrolig søtt!
Gjest vimse Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Han har en greie på at han MÅ holde rundt når vi skal sove. Hvis vi er uvenner, og legger oss som uvenner -da klarer han kanskje å holde seg med ryggen til i ca. 2 minutter, så snur han seg og klemmer meg inntil seg. Så er vi venner igjen. Utrolig søtt! ← Og så får vi pratet litt til, og så roer det seg.
snagglepusnos Skrevet 4. desember 2005 #13 Skrevet 4. desember 2005 om jeg blir sint, så går det over ganske så fort. Men om jeg blir såret av krangelen kan det gå litt lenger tid, men spvner aldri uten å ha skværet opp igjen :D
Gjest Fantus Skrevet 4. desember 2005 #14 Skrevet 4. desember 2005 Ingen av oss liker å krangle, så hvis vi kommer til en krangel pleier det ikke gå lang tid før begge er på gråten og klemmer hverandre og ber om unnskyldning.
Gjest Leya Skrevet 4. desember 2005 #15 Skrevet 4. desember 2005 Vi krangler oss stort sett ferdige. Men det har hendt at vi har lagt oss sure og da er dagen etter rimelig ødelagt.
Gjest Gjest_Eple_* Skrevet 4. desember 2005 #16 Skrevet 4. desember 2005 Jeg er langsint og vil har ordnet opp i problemet før vi legger oss. Han er stikk motsatt pluss veldig trøtt om kveldene så da MÅ han sove samme hva.... Han legger seg sur, sovner etter 2 minutter og våkner opp blid som en sol. Jeg blir våken halve natten og irriterer meg over at han sovnet før vi begge var ferdig med saken. Blir selvfølgelig kjempetrøtt og sur dagen etter. ← Hehe, 100% ditto til det du skrev der!!!! SOm jeg skulle skrevet det selv.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #17 Skrevet 5. desember 2005 Jeg hadde ikke klart å legge meg til å sove hvis vi fortsatt var uenige/krangler. Vi pleier å diskutere/krangle helt til vi har kommet til en enighet. Det har hendt at vi har beynt å krangle etter vi har lagt oss. Husker at jeg sparket ham ut av sengen ene gangen....
Leo Skrevet 5. desember 2005 #18 Skrevet 5. desember 2005 Vi deler en 120 cm. bred seng, så vi er pent nødt til å være enige når vi skal legge oss
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 5. desember 2005 #19 Skrevet 5. desember 2005 Da vi diskuterer avslutter vi aldri uten at vi forstår hverandre eller godtar den andres synspunkt. Vi legger oss aldri uten å väre gode kjärster.
kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #20 Skrevet 5. desember 2005 Er vel ikke allitd like lett å skvære opp samme dag, men vi prøver det vi kan. Er utrolig trist å legge seg om vi ikke er ferdig med krangelen.. Nei, best å ordne opp, så vi kan legge oss tett og fornøyde. Er ikke alltid man blir enige heller, så da må man bare innfinne seg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå