Gå til innhold

Naturlig og normalt å fantasere om andre enn sin partner da......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon med venninner om dette, alle utenom 1 mente dette var uvanlig. Jeg sier jo ikke at alle gjør det, men er nok svært få som ikke ha seksuelle tanker og lyster om andre av og til. Må le av de som kaller det utroskap, mennesker jo ikke laget for å leve med kun en resten av livet. Dette er noe vi har funnet på i nyere tid.

Sier ikke at man skal være utro, men viktig å kunne fantasere om andre.  Kose seg med det, gjerne ved onani eller andre ting. Litt forbudte tanker kan tenne mange, krydder av og til.

Usikkre mennesker reagerer nok på slike ting, men er du trygg på deg selv så forstår du at slike ting er naturlig.

Anonymkode: 2b659...04d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert ganske vanlig, men er vel og vanlig å ikke fantasere om andre. Jeg har vært i dårlige forhold tidligere hvor jeg har fantasert masse om andre, lengtet etter noe bedre.

Nå er jeg i et forhold med mannen i mitt liv, og fantaserer ikke om andre. Fordi jeg ikke savner noe i forholdet.

Anonymkode: 75d60...395

• Liker 4
Skrevet

Har de vært i langvarige forhold? Har selv vært i forhold i over 20 år, og kunne nok selv ha trodd på at det var uvanlig å fantasere om andre (for kvinner) hvis noen hadde spurt meg de første årene- blir oppslukt og blind for andre ved (ny)forelskelse. Tror det gjelder mange damer egentlig.

Etter at forelskelsen har roer seg derimot 😂 Mange deilige menn der ute ja 😂

Anonymkode: f7519...e64

• Liker 3
Skrevet

Jeg fantaserer aldri om min egen mann, selv om jeg elsker han og er tiltrukket av han! Selv når vi har sex, har jeg fantasier om andre… det blir med fantasien da 😉

Anonymkode: bbdfa...78b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 17.09):

Jeg fantaserer aldri om min egen mann, selv om jeg elsker han og er tiltrukket av han! Selv når vi har sex, har jeg fantasier om andre… det blir med fantasien da 😉

Anonymkode: bbdfa...78b

Hva i all verden. Det der ga ikke mening en gang. Du elsker han og er tiltrukket av han, men fantaserer ALDRI om din egen mann? En ting er fantasier innimellom om andre eller fin man + flere, men du fantaserer ALDRI om din egen mann? Hahaha, er han en kropp du knuller mens du har noen andre i hodet ditt, tf. Hva skjer med denne verdenen 

Anonymkode: 19956...d51

• Liker 2
Skrevet (endret)

Når jeg leser det som TS og flere etter hen har skrevet, så forstår jeg at fantasere om andre betyr:

- Å aktivt dyrke å bruke seksuelle fantasier om andre enn sin partner

Fremstår for meg som totalt unaturlig og unormalt hvis man har det godt I livet uten å drive på med slikt. Så da vil tråden egentligen handle om at det er naturlig og normalt å ha det mindre godt i sitt samliv slikt at man trenger slike fantasier.

Hvis noen kan forklare for meg hvorfor et par som har det tipp topp i sitt samliv uten å dyrke slike fantasier byrde begynne med det, så hver så snill, for det virker totalt ulogisk.

Men kan godt skjønne at det kan fungere som et bedre alternativ enn utroskap, samlivsbrudd eller eksperiment med alternativer som swinging eller åpne forhold for noen...

Endret av Fremmed fugl
  • Liker 4
Skrevet

Greit så lenge man er ærlig og partner godtar det. 

Skrevet (endret)

Må bare si, har aldri drømt om andre. Sambo, eller mannen, han har alltid gitt meg nok. Han har vært helt fantastisk. Satt meg foran seg. Ikke behov for andre. 

Endret av Helene
  • Liker 3
Skrevet
Majer skrev (16 minutter siden):

Greit så lenge man er ærlig og partner godtar det. 

Hæ?? Hvorfor i alle dager skal man dele det med partner? Det er jo helt vanlig at man fra tid til annen fantaserer og drømmer om andre. Det er faktisk et sunnehetstegn og betyr ikke noe mer enn det faktisk er - en fantasi. For mange er det faktisk med på gi et enda bedre sexliv med partneren sin. Problemet oppstår om denne fantasien fører til virkelighet, da snakker vi selvsagt om noe helt annet, men da er det ikke fantasien som er problemet.

Anonymkode: a5497...859

• Liker 4
Skrevet

Etter mange år så fantaserer man vell om alle andre enn partner.. ,😋

Anonymkode: 2aa1b...4b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ?? Hvorfor i alle dager skal man dele det med partner? Det er jo helt vanlig at man fra tid til annen fantaserer og drømmer om andre. Det er faktisk et sunnehetstegn og betyr ikke noe mer enn det faktisk er - en fantasi. For mange er det faktisk med på gi et enda bedre sexliv med partneren sin. Problemet oppstår om denne fantasien fører til virkelighet, da snakker vi selvsagt om noe helt annet, men da er det ikke fantasien som er problemet.

Hæææ?  Hva tenker du om å pule på naboen da? Det er jo faktisk bare et faktisk sunnhetstegn om faktisk puler på naboen om man får et "bedre" sexliv selv, faktisk?... Forstod jeg deg rett nå? 🤔

@Majer Har selvsagt rett. Det er helt greit om man er ærlig om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er vanlig at man har sex med andre enn kjæresten og. Mange synes det er helt greit så lenge man beskytter seg mot sykdom, og for noen piffer det opp sexlivet. Folk reagerer forskjellig på ulike ting. Derfor er det viktig være åpne om sånne ting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Etter mange år så fantaserer man vell om alle andre enn partner.. ,😋

Anonymkode: 2aa1b...4b0

Ew. 

Skrevet

Jeg har alltid vært åpen om mine fantasier med partnere. Ikke om alle fantasier, men om de snilleste av dem 😁. Og mine partnere har vært åpne med meg. Noen få av dem har sagt at de ikke har seksuelle fantasier, og det skjønner jeg egentlig ikke hvordan går an. De har hatt mye mindre sexlyst enn meg, da, så jeg vet ikke om disse tingene henger sammen?

Jeg fantaserer døgnet rundt om sex med fremmede, jeg har tabu-fantasier som handler om tvang og makt osv. Selv når jeg sover har jeg seksuelle drømmer. Det er utrolig sjelden jeg fantaserer om sex med kjæresten, faktisk. Og sånn har det vært med alle mine kjærester, enda det selvfølgelig er kjæresten jeg tenner aller mest på av alle i hele verden.

Jeg tror nok jeg trenger det tabu-elementet i mine fantasier, og jeg tror det er helt normalt. Kjæresten HAR man jo sex med, så det er liksom ingen vits i å fantasere om det. Seksuelle fantasier handler for meg så å si nesten alltid om det som ikke lar seg gjøre i virkeligheten.

De aller fleste mennesker har vel seksuelle fantasier? 

Anonymkode: 0f140...6cc

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva i all verden. Det der ga ikke mening en gang. Du elsker han og er tiltrukket av han, men fantaserer ALDRI om din egen mann? En ting er fantasier innimellom om andre eller fin man + flere, men du fantaserer ALDRI om din egen mann? Hahaha, er han en kropp du knuller mens du har noen andre i hodet ditt, tf. Hva skjer med denne verdenen 

Trodde mange menn gjorde dette og jeg!

Anonymkode: 4bafb...cbd

Skrevet

Jeg tror at man fantaserer om andre hvis man mangler noe i forholdet.

• Liker 4
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger selv når det har vært bra. Har tenkt det er normalt og veldig dumt dersom man skal ta det som et tegn. Nå er jeg nyforelska og synes han er det peneste og mest sexy i hele verden da så nå er det bare han. 

Anonymkode: bb045...a97

Skrevet

Nå må vi slutte å opphøye vår egen art fra resten av dyreriket og fornekte vår instiktive natur. Selvfølgelig er dette helt normalt uten at det betyr man mangler noe i forholdet.

Anonymkode: 27145...b18

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror det er vanligere enn mange innrømmer, men jeg tror også det er vanlig å ikke gjøre det. 

Anonymkode: 98911...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 16.41):

Det er sikkert ganske vanlig, men er vel og vanlig å ikke fantasere om andre. Jeg har vært i dårlige forhold tidligere hvor jeg har fantasert masse om andre, lengtet etter noe bedre.

Nå er jeg i et forhold med mannen i mitt liv, og fantaserer ikke om andre. Fordi jeg ikke savner noe i forholdet.

Anonymkode: 75d60...395

Jeg er i et godt forhold, og elsker mannen min. Kunne ikke tenkt meg noen annen! Men etter 23 års forhold, så er det helt naturlig for meg å ha litt fantasier som jeg holder for meg selv! Ingenting med om forholdet er godt eller ei! Vi har god økonomi, men hender jeg drømmer om at vi vant 12 millioner og alt jeg kunne gjøre med de pengene. Likevel ville jeg ikke byttet ut livet mitt med 12 millioner ;) 

Anonymkode: b7221...b4a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...