AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Etter jeg flyttet hit som jeg bor nå har jeg fått flokete hår, noe jeg aldri har hatt før. Da jeg var barn var håret mitt så glatt at det knapt gikk an å ha det i musefletter eller hestehale, og hos frisøren gled det i saksa. Senere har det blitt litt mindre glatt, men jeg har aldri hatt flokete hår. Det henger rett ned, og jeg kan gå en uke uten å gre meg uten å få floker. Til for to år siden. Da flyttet jeg hit, og bare dager etter jeg hadde flyttet fikk jeg floker. Det er så ille at jeg ikke kan gå en hel dag med håret løst, for da får jeg rett og slett knuter som er vanskelig å gre ut. Jeg har aldri hatt dette før, uansett hvor lenge jeg har gått uten å gre meg. Nå må jeg ha det oppsatt, og gre meg to ganger til dagen, hvis ikke blir det bare en høysåte. Det er også super-elektrisk, som må være knyttet til dette problemet. Det floker seg også mens jeg grer meg. Hva er dette? Huset har tregulv og trevegger, ingen tepper. Utenfor går det en strømlinje ca 20 meter fra huset....kan det være den? Det er av de aller minste strømkablene, de som skal gi minst stråling. Har prøvd luftfukter, det hjelper ikke. Anonymkode: 66621...71d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Kan det være pga vannet der du bor nå? Ulik hardhet på vannet og ulike typer rør kan påvirke håret Anonymkode: f9786...08f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå