AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er en søt, snill , omsorgsfull, feminin og oppgående dame på 47 år år. Ser yngre ut, holder meg i form med trening og turer, har en bra kropp og god helse. Og er takknemlig for det. Barna er flyttet ut og jeg har eget hus og ok økonomi. Men det jeg tror mange menn ikke liker med meg,, som er dealbreaker for dem er at barna mine fikk jeg med en mørk mann, ( har opplevd menn som ikke takler det) , det at jeg har tre hunder og katt er og mange som ikke takler. Det at jeg er vegeterianer og ikke drikker alkohol er mange menn som ikke liker. Det at jeg jobber i et lavtlønnsyrke og ikke har tatt lang utdannelse er mange som ser ned på. Pluss det at jeg ikke har lyst å selge huset for å flytte inn til en mann og investere pengene mine i hans hus er en stor negativ ting for menn. Jeg trives slik jeg bor og trenger litt alene tid. Men ser jo og at det er mange fordeler med å bo med en man elsker og det er gjensidig respekt og god kommunikasjon og man unngår å gå hverandre på nervene og dårlig stemning. Håper å finne det en dag, men først må det være en mann som kan akseptere meg for den jeg er. Hvilke dealbreakere har dere opplevd at menn har sagt til dere? Anonymkode: 77f7a...362 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en søt, snill , omsorgsfull, feminin og oppgående dame på 47 år år. Ser yngre ut, holder meg i form med trening og turer, har en bra kropp og god helse. Og er takknemlig for det. Barna er flyttet ut og jeg har eget hus og ok økonomi. Men det jeg tror mange menn ikke liker med meg,, som er dealbreaker for dem er at barna mine fikk jeg med en mørk mann, ( har opplevd menn som ikke takler det) , det at jeg har tre hunder og katt er og mange som ikke takler. Det at jeg er vegeterianer og ikke drikker alkohol er mange menn som ikke liker. Det at jeg jobber i et lavtlønnsyrke og ikke har tatt lang utdannelse er mange som ser ned på. Pluss det at jeg ikke har lyst å selge huset for å flytte inn til en mann og investere pengene mine i hans hus er en stor negativ ting for menn. Jeg trives slik jeg bor og trenger litt alene tid. Men ser jo og at det er mange fordeler med å bo med en man elsker og det er gjensidig respekt og god kommunikasjon og man unngår å gå hverandre på nervene og dårlig stemning. Håper å finne det en dag, men først må det være en mann som kan akseptere meg for den jeg er. Hvilke dealbreakere har dere opplevd at menn har sagt til dere? Anonymkode: 77f7a...362 Jeg kan kun snakke for meg selv, dealbreakeren for min del hadde faktisk vært at du er vegetarianer og ikke kan kose deg med et glass vin. Alle de andre tingene hadde ikke spilt noen rolle for min del,vi har jo alle et levd liv da vi nærmer oss 50. Jeg har faktisk lite respekt for vegetarianere om årsaken er at de er glad i dyr eller noe lignende idiotisk forklaring,det bekrefter nemlig lav intelligens og lite forståelse av økosystemet. Om grunnen er sykdom slik at det er noe en ikke tåler,så stiller det seg anderledes. Når du nå er 47 år bør du selvsagt finne en mann med forståelse og respekt, og hvem du har barn med er noe som ikke bør spille noen rolle da det er et resultat av levd liv. Om du finner en som ikke respekterer det,så er det neppe noe å innlede et forhold med heller. Du får prøve en god biff med et glass rødvin til,så skal jeg be deg på date hvis du syns det smaker ok 🙂 Anonymkode: f4f15...3cb 6 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Yrket mitt er dealbreaker for mange menn, og det at jeg ikke vil ha barn. En mann som jobber på sjøen og ikke vil ha barn er helt greit, men når det er snakk om en kvinne i en overordnet stilling er det visst helt krise. For meg er katt og alkohol de største dealbreakerne. Og jeg er heller ikke interessert i en mann som har barn fra tidligere forhold. Anonymkode: 4acdf...038 3
Gjest Some guy Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en søt, snill , omsorgsfull, feminin og oppgående dame på 47 år år. Ser yngre ut, holder meg i form med trening og turer, har en bra kropp og god helse. Og er takknemlig for det. Barna er flyttet ut og jeg har eget hus og ok økonomi. Men det jeg tror mange menn ikke liker med meg,, som er dealbreaker for dem er at barna mine fikk jeg med en mørk mann, ( har opplevd menn som ikke takler det) , det at jeg har tre hunder og katt er og mange som ikke takler. Det at jeg er vegeterianer og ikke drikker alkohol er mange menn som ikke liker. Det at jeg jobber i et lavtlønnsyrke og ikke har tatt lang utdannelse er mange som ser ned på. Pluss det at jeg ikke har lyst å selge huset for å flytte inn til en mann og investere pengene mine i hans hus er en stor negativ ting for menn. Jeg trives slik jeg bor og trenger litt alene tid. Men ser jo og at det er mange fordeler med å bo med en man elsker og det er gjensidig respekt og god kommunikasjon og man unngår å gå hverandre på nervene og dårlig stemning. Håper å finne det en dag, men først må det være en mann som kan akseptere meg for den jeg er. Hvilke dealbreakere har dere opplevd at menn har sagt til dere? Anonymkode: 77f7a...362 Kan ikke si så mye om mange ting du nevnte men det ville vært uaktuelt å dele økonomi når man er kommet opp i en viss alder. Og flytting ol. burde man ikke engang diskutere for etter en del år sammen.
Anonymbrukersåklar Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 E hadde ikke brydd meg om noko av det der. Viktigere kost du er som person, og om man får kjemi gnist. Mann 44 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Det er mange ting ved meg som menn ville sett på som dealbreakere, og flere av de går hyppig igjen i dealbreaker-tråder her på KG. Likevel har jeg en fantastisk mann som elsker meg for den jeg er, og som jeg har det kjempefint sammen med. For han som er rett for deg, vil ikke de tingene du lister opp være et problem ❤️ Anonymkode: ab9af...4a3 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 Tre hunder hadde definitivt vært en dealbreaker for meg! Anonymkode: 4ee6e...238 12 1
NiceOrNothing Skrevet 12. oktober 2022 #8 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg er en søt, snill , omsorgsfull, feminin og oppgående dame på 47 år år. Ser yngre ut, holder meg i form med trening og turer, har en bra kropp og god helse. Og er takknemlig for det. Barna er flyttet ut og jeg har eget hus og ok økonomi. Men det jeg tror mange menn ikke liker med meg,, som er dealbreaker for dem er at barna mine fikk jeg med en mørk mann, ( har opplevd menn som ikke takler det) , det at jeg har tre hunder og katt er og mange som ikke takler. Det at jeg er vegeterianer og ikke drikker alkohol er mange menn som ikke liker. Det at jeg jobber i et lavtlønnsyrke og ikke har tatt lang utdannelse er mange som ser ned på. Pluss det at jeg ikke har lyst å selge huset for å flytte inn til en mann og investere pengene mine i hans hus er en stor negativ ting for menn. Jeg trives slik jeg bor og trenger litt alene tid. Men ser jo og at det er mange fordeler med å bo med en man elsker og det er gjensidig respekt og god kommunikasjon og man unngår å gå hverandre på nervene og dårlig stemning. Håper å finne det en dag, men først må det være en mann som kan akseptere meg for den jeg er. Hvilke dealbreakere har dere opplevd at menn har sagt til dere? Anonymkode: 77f7a...362 For meg hadde dealbreikeren vært hunder og katt , å det at du er vegetarianer . På en annen side tenker jeg at ryddig økonomi , voksne barn er et stort pluss . Hvilket opphav barna har betyr lite for en empatisk oppegående mann . De som evnt har rasistiske tendenser , er det uansett greit å holde seg unna ☺️. Du virker snill , oppegående og fornuftig . Drømmeprinsen kommer nok 🥰 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg kan ikke se noen dealbreakere eller negative ting her. Det eneste enkelte kan se negativt er kanskje lavtlønnsyrke men det er bare kjipe personer som ser ned på det. Og hvis du virkelig helt på ekte opplever at noen syns det er negativt at du har barn med en mørk mann så skal du bare være glad for at de rasistene avslører seg med en gang! Fysj få dem vekk fra livet ditt!!! Anonymkode: cfd61...6d4 2 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Skrevet 12. oktober 2022 Dealbreaker hadde vel vært de 3 bikkjene, og at det hadde vært litt "styrete" med veggismat. Og at vi ikke kunne delt en flaske vin. Barna dine er helt sikkert suverene, og særbo er helt ok En god stund fremover! Yrke/utdanning er heller ikke noe dealbreaker for meg. Anonymkode: 04bbc...7d4 10 1
Flintis Skrevet 12. oktober 2022 #11 Skrevet 12. oktober 2022 Dealbreaker er vel kanskje å ta i, men jeg synes dyra bør være dyr slik at en kan omgås dem iført penklær og ikke har dem i møblementet og senger eller på soverommet. Du må gjerne spise vegetarmat og jeg kommer helt sikkert til å prøve maten også, men jeg blir nok ikke vegetarianer. Det med særbo er ikke så dumt, ihvertfall noen dager i uka, men det kan være lurt å ikke bo veldig langt unna også. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #12 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): at det hadde vært litt "styrete" med veggismat. Og at vi ikke kunne delt en flaske vin. en mann med slike holdninger hadde jeg ikke ville tatt i med ildtang. Er der noe jeg ikke tåler så er det folk som skal diktere hva jeg har med å spise og hva ikke Anonymkode: 9f8c4...eea 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #13 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en søt, snill , omsorgsfull, feminin og oppgående dame på 47 år år. Ser yngre ut, holder meg i form med trening og turer, har en bra kropp og god helse. Og er takknemlig for det. Barna er flyttet ut og jeg har eget hus og ok økonomi. Men det jeg tror mange menn ikke liker med meg,, som er dealbreaker for dem er at barna mine fikk jeg med en mørk mann, ( har opplevd menn som ikke takler det) , det at jeg har tre hunder og katt er og mange som ikke takler. Det at jeg er vegeterianer og ikke drikker alkohol er mange menn som ikke liker. Det at jeg jobber i et lavtlønnsyrke og ikke har tatt lang utdannelse er mange som ser ned på. Pluss det at jeg ikke har lyst å selge huset for å flytte inn til en mann og investere pengene mine i hans hus er en stor negativ ting for menn. Jeg trives slik jeg bor og trenger litt alene tid. Men ser jo og at det er mange fordeler med å bo med en man elsker og det er gjensidig respekt og god kommunikasjon og man unngår å gå hverandre på nervene og dårlig stemning. Håper å finne det en dag, men først må det være en mann som kan akseptere meg for den jeg er. Hvilke dealbreakere har dere opplevd at menn har sagt til dere? Anonymkode: 77f7a...362 Haha, ja, du høres jo ikke akkurat ut som et catch. I tillegg håper jeg du «selger» deg litt bedre enn du gjør i innlegget ditt for er ikke mye å satse på basert på det Anonymkode: c6a32...51e 2
Engel Skrevet 13. oktober 2022 #14 Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Kjære TS, spiller det noen rolle hva enkelte menn ikke liker? Du er deg, og kan ikke bli noen andre. Du må finne en mann som liker deg akkurat som du er. Ja, du har en del ting ved deg som en del kanskje ikke vil like, og det er du jo klar over. Men hva ønsker du å oppnå ved dette innlegget? Er du villig til å feks kvitte deg med hundene for å få en partner? Hvis nok menn her skriver at 3 hunder er dealbreaker? Eller begynt å spise kjøtt? Eller drikke vin? Jeg er 45 år selv og har støtt på flere menn som er avholds og som neppe ville reagert på at du er vegetarianer når jeg har prøvd å date. Hvem du har barn med kan jeg heller ikke forstå skal ha noe å si. Du har bare ikke møtt riktige menn. Endret 13. oktober 2022 av Engel 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #15 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): ...det at jeg ikke har lyst å selge huset for å flytte inn til en mann og investere pengene mine i hans hus er en stor negativ ting for menn. Rare menn du har vært borti... Anonymkode: 0cd0a...27c 4 1
MissKatt Skrevet 13. oktober 2022 #16 Skrevet 13. oktober 2022 Menn har veldig mye å velge mellom i dag, takket være datingappene. Det kan derfor godt hende at det du ramser opp er deal-breakere for menn. Selv har jeg opplevd noen avslag, men tror hovedgrunnen til at jeg er singel, er at menn er redd meg fordi jeg er smartere enn dem. Det høres rart ut, men tror det er sant. De mennene som ikke er redd meg, er så dumme at de ikke skjønner at jeg er smartere enn dem. Og de er jeg i hvert fall ikke interessert i 3
Flintis Skrevet 13. oktober 2022 #17 Skrevet 13. oktober 2022 MissKatt skrev (6 minutter siden): Menn har veldig mye å velge mellom i dag, takket være datingappene. Det kan derfor godt hende at det du ramser opp er deal-breakere for menn. Selv har jeg opplevd noen avslag, men tror hovedgrunnen til at jeg er singel, er at menn er redd meg fordi jeg er smartere enn dem. Det høres rart ut, men tror det er sant. De mennene som ikke er redd meg, er så dumme at de ikke skjønner at jeg er smartere enn dem. Og de er jeg i hvert fall ikke interessert i Har du testet iq'n da? 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #18 Skrevet 13. oktober 2022 Her høres det ut som du finner på en god del ting som visstnok er dealbreakere for menn, mens realiteten er nok at det ikke er det. Og at dette blir en slags måte å legge skylda over på de når relasjonen ikke funker. Også kan det jo være så enkelt at de rett og slett bare ikke liker deg, og at det ikke er fordi du ikke spiser kjøtt. For min del er det alderen din som er dealbreaker. Anonymkode: a8806...10a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #19 Skrevet 13. oktober 2022 MissKatt skrev (20 minutter siden): Menn har veldig mye å velge mellom i dag, takket være datingappene. Det kan derfor godt hende at det du ramser opp er deal-breakere for menn. Selv har jeg opplevd noen avslag, men tror hovedgrunnen til at jeg er singel, er at menn er redd meg fordi jeg er smartere enn dem. Det høres rart ut, men tror det er sant. De mennene som ikke er redd meg, er så dumme at de ikke skjønner at jeg er smartere enn dem. Og de er jeg i hvert fall ikke interessert i Du er smartere enn alle menn, altså? Anonymkode: 8de0a...e64 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #20 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her høres det ut som du finner på en god del ting som visstnok er dealbreakere for menn, mens realiteten er nok at det ikke er det. Og at dette blir en slags måte å legge skylda over på de når relasjonen ikke funker. Også kan det jo være så enkelt at de rett og slett bare ikke liker deg, og at det ikke er fordi du ikke spiser kjøtt. For min del er det alderen din som er dealbreaker. Anonymkode: a8806...10a Jeg greier ikke å se at TS legger skylda over på menn. Det hun lurer på er jo om hun har en haug egenskaper/ting ved seg som menn ikke liker. Anonymkode: 8de0a...e64 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå