Gå til innhold

Har Coop skrudd opp prisene denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke 2 pizza for 50 og to pastapakker for 45?

Screenshot_2022-10-12-14-50-25-94_7c60680a4133cb0168dfcabce4554004.jpg

Anonymkode: b2585...9a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk kundeavisen for forrige uke.

Skrevet
Embla Othea skrev (11 minutter siden):

Sjekk kundeavisen for forrige uke.

Men herregud da, det hjelper da svært lite når det ikke var samme varer på tilbud i forrige uke. La være å kommentere, om du ikke klarer å svare på spørsmålet eller komme med noe konstruktivt. 

Til TS: Jeg har sett på flere kundeaviser, helt fra Januar - men finner ikke ut om det har vært noen endring det siste året på pizzaene. Men jeg vet at de har vært helt ned på 2 for 40 kr. Så det er en betydelig endring de to siste årene.

Anonymkode: f2ae8...518

• Liker 2
Skrevet

Ser at en får 2 anglamark melk på coop xtra for 36, for litt siden var det 32 og før det 26 eller 27kr. 

Coop blomkålblanding koster nå 18 og før 14.

Xtra Kokt skinke 18 for noen måneder siden, så 24 nå 28kr

De to bliw såpene for 42 kostet føfær ca 15kr stk

Er de forskjellene jeg husker i hodet nå

Anonymkode: 40a86...79f

• Liker 1
Skrevet

Dette er søppelmat uansett. La det ligge og råtne, og kjøp noe ordentlig i stedet. Alt blir dyrere, det vet alle. Sørg heller for å få skikkelig næring for det du får skviset ut av hver krone.

Selv merket jeg at enkelte varer økte gangske mye, ved mndskifte til aug/sep. 500 g frossen fisk var plutselig 30 kr dyrere for samme varen. Det var kraftig økning, ja. Men det er i det minske skikkelig mat. Frossenpizza er noe av det verste drittet man kan kjøpe. Spiser man den type «mat» kan man like gjerne begynne å røyke. Det er i hvert fall min mening.

Anonymkode: ef2ae...2f8

Skrevet

Folkens, jeg vet at prisene har steget i år, men jeg mener at det virker som at prisene har blitt justert denne uka. Jeg kjøpte pastaen i forrige uke.

Anonymkode: b2585...9a0

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte de to pizzaene for 50 for litt over en uke siden så har gått opp 10 kr

Skrevet

Lurer på om Rema kanskje også har økt prisene på en del ting den siste tiden. La blant annet merke til at kjøttpålegg var veldig dyrt i dag, men kan hende jeg bare er blitt mer oppmerksom på det.

Anonymkode: 9049c...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...