AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Del Skrevet 12. oktober 2022 Noen som har opplevd å være gravide selv om mensen har dukket opp? Har hatt veldig rar mensen denne gangen. Kom to dager forsinket (er ALLTID på tiden) tok test to dager før den dukket opp. Har også blødd veldig lite, gikk 12 timer uten å blø på dag to (da jeg pleier å blø mest) Anonymkode: bf142...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Du kan være gravid, men mest sannsynlig så for du forsinket mens og rare symptomer for du ønsker å være gravid. har opplevd det selv, en uke forsinket mens (pleier aldri å være forsinket) pga jeg innbilte meg gravididet .. Anonymkode: 28748...195 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har du testet idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Del Skrevet 12. oktober 2022 Så lenge du har negativ test er du ikke gravid. Men mulig du får positiv test om en dag eller to. Om du fortsetter å få negative tester er du ikke gravid. Anonymkode: 54e4c...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Del Skrevet 12. oktober 2022 Sofakona skrev (20 minutter siden): Har du testet idag Har ikke testet siden torsdag Anonymkode: bf142...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så lenge du har negativ test er du ikke gravid. Men mulig du får positiv test om en dag eller to. Om du fortsetter å få negative tester er du ikke gravid. Anonymkode: 54e4c...854 Det sier seg selv, nå har jeg ikke testet siden torsdag siden jeg ikke ser poenget i å teste når en får mensen. Mitt spm her var om noen hadde opplevd det. Anonymkode: bf142...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. oktober 2022 #7 Del Skrevet 12. oktober 2022 Du kan ikke få mens og være gravid...du kan blø..men ikke mens...da vil egget miste feste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg hadde en gang en rar kort mens, og testet positivt to uker etterpå. Den graviditeten endte i en MA i uke 8. og jeg følte på meg helt fra start at det var noe som ikke stemte 😩 Anonymkode: 374dc...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Del Skrevet 12. oktober 2022 Du tester negativt og har fått mensen og lurer likevel på om du kan være gravid... Okei. Anonymkode: 7cc56...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ja, viss blødningen din kan ha vært en festeblødning istedenfor mensen så kan du være gravid. Test på nytt du. Det skal være sikkert resultat når du tester flere dager etter forventet mens. Anonymkode: 5b885...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #11 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg blødde av og på fra uke 5-14. Noen ganger bare spotting, andre ganger en del mer. Det var enten brune eller svake og rosa blødninger, aldri «ferskt» og rødt. Nå hadde jeg positiv test før jeg begynte å blø da, men alt gikk fint. Anonymkode: 4dbcd...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #12 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg hadde helt vanlig mens, testet negativt dagen jeg fikk mensen, blødde som normalt i fem dager. På syklusdag 10 fikk jeg plutselig positiv test. Denne var positiv helt fram til neste mens, da ble den negativ og mensen kom som normalt Anonymkode: 6ed8a...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #13 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du kan være gravid, men mest sannsynlig så for du forsinket mens og rare symptomer for du ønsker å være gravid. har opplevd det selv, en uke forsinket mens (pleier aldri å være forsinket) pga jeg innbilte meg gravididet .. Anonymkode: 28748...195 Innbilt svangerskap er nok ekstremt sjeldent. Kroppen tilpasser seg jo ikke ønsker og tanker normalt sett. Har selv ønsket sterkt å være gravid, men har aldri påvirket når mensen har kommet. Har selvsagt innbilt meg at vanlige mensmurringer kunne være tegn på graviditet, men det handlet bare om ønsketenkning og overtolkning. Syklus går sin gang uavhengig av ønsker vi har. Anonymkode: 14ca2...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå