AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har et fly som går fra utlandet i morgen i 12 tiden så ikke så veldig tidlig. Men jeg er så redd for å forsove meg! Alltid! Jeg har i perioder problemer med søvnen og sliter veldig med å våkne om morgenen og slår alarmen av i søvne. Jeg er så redd jeg skal gjøre det i morgen når jeg skal fly. Mister jeg det så blir det å kjøpe en svindyr billett i stedet eller måtte leie hotell til det er et billigere! Anonymkode: 5f2fe...33c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Sett på flere alarmer Anonymkode: 1bfa8...cf2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Nei ikke hatt det problemet selv om jeg også er ekstremt trøtt om morgenen, anbefaler som den over sett på flere alarmer Anonymkode: 80126...3f5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Gjorde det før, inntil jeg fikk en jobb som krever at jeg flyr omtrent 4 ganger i uka. Kurert. Legg deg tidlig kvelden før, og som de andre skriver, ha en ekstra vekkerklokke/alarm. Skulle du forsove deg så er det penger tapt, men ikke liv. Anonymkode: fe12e...c46
Akryl Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har et fly som går fra utlandet i morgen i 12 tiden så ikke så veldig tidlig. Men jeg er så redd for å forsove meg! Alltid! Jeg har i perioder problemer med søvnen og sliter veldig med å våkne om morgenen og slår alarmen av i søvne. Jeg er så redd jeg skal gjøre det i morgen når jeg skal fly. Mister jeg det så blir det å kjøpe en svindyr billett i stedet eller måtte leie hotell til det er et billigere! Anonymkode: 5f2fe...33c Du må legge alarmen såpass langt borte at du må stå opp og gå til mobilen/klokka for å slå av. Endret 12. oktober 2022 av Akryl 1
Eloise12345 Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Jeg har problemer å slappe av pga flyskrekk. Jeg forsøker å lære meg å bli rolig til det. Skal ut å fly neste måned. Tar alltid på flere alarmer. Dersom man ikke rekker det så er det utrolig greit med fleksi-bilett, synes jeg. Men fleksibilett kan koste litt. Spørs hvor man skal reise. Endret 15. oktober 2022 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå