Gå til innhold

skjult forhold og hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er jente på 22 sammen med en på 34. vi har skjult forhold og tenkte det passet meg bra siden da kan jeg date hvem jeg vil rundt min alder og hvis det ikke skulle gå noen vei så har jeg trygghet å falle tilbake til sånn at jeg ikke får tanker på singelliv hele livet. en annen grunn er at hvis jeg erklærer forholdet offisielt hvis jeg miste venninnene og familien min, for de er sterkt imot at jeg er i forhold med en mye eldre mann. vi har ikke sex og møtes kun når det passer.

saken er nå at jeg sterke følelser for han og jeg er nesten helt sikker på at han har sex med andre kvinner. jeg kryper meg i sjalusi. har lyst på nærhet. dessuten blir jeg aldri fult tiltrukket av de andre jeg dater pga han

hva burde jeg gjøre?

dette her er sikkelig dilemma altså!

Anonymkode: 062c9...cda

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si det som det er. I dette gamet er det stort sett vinn eller forsvinn, eller godta tingenes tilstand. 

Pass deg så du ikke blir hekta på han i hvertfall. 

Anonymkode: 2c726...336

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får si det som det er. I dette gamet er det stort sett vinn eller forsvinn, eller godta tingenes tilstand. 

Pass deg så du ikke blir hekta på han i hvertfall. 

Anonymkode: 2c726...336

ja, det er akkurat det. føler jeg gjør det riktige når jeg dater andre på min alder.

Skrevet

ingen flere svar her nei.. jaja det hjalp jo mye :(

Skrevet

Hvordan kan dere være sammen men ikke ha sex?

Anonymkode: 7aced...609

• Liker 1
Skrevet

Aldersforskjellen er for stor. Han utnytter deg. En på 34 skal ikke ligge med noen som er yngre enn 24. 

• Liker 1
Skrevet

Kutt han ut. Dilemma løst. Ikke noen fremtid i dette. Finnes masse fisker i havet, og så lenge du dyrker dette vil det hindre deg i å møte andre. Lykke til.

Anonymkode: 3f1a7...317

Skrevet

Du er kanskje ikke helt mentalt utviklet (psykisk utviklingshemmet?), Og jeg håper og tror han er det samme, siden han er med en så mye yngre. 

Men uansett, alderen tatt i betraktning, er mitt eneste råd at du kommer deg videre. Det er ingen grunn til at du skal bli hvor du er og plages med en gammel tulling. 

Anonymkode: 6e632...ec4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...