AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er ikke en gamer overhodet, og godt voksen. Har to jenter, 6 og 8. Av ulike grunner blir julen litt stusselig i år, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe PlayStation eller Nintendo til julegave. Ønsker noen spill der vi kan vi kan spille to mot hverandre, gjerne litt aktivitetsspill der man holder sånne trådløse greier i hendene og f.eks spiller tennis. Men også gjerne noe de kan spille alene med vanlig konsoll. Anbefalinger på type maskin (med ev ekstrautstyr) og type spill? Anonymkode: d3074...bce 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Anbefaler Nintendo switch da de er såpass små :-) De har mye barnevennlige spill med mario osv, PlayStation har for det meste spill som passer til voksne med noen få unntak. Kjøper du Nintendo switch (ikke switch lite) så kan man ta av de to fargede delene så har man to små kontroller som de kan bruke til å spille sammen, eller kjøpe ekstra kontroller :-) Anonymkode: b267b...096 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Nintendo Switch, helt klart. Av spill så er mario kart og mario party festlige flerspiller-spill Anonymkode: e32ae...375 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Det er massevis av barnevennlige spill på PlayStation også. Hvis de eksplisitt sier de vil ha Mario og Pokemon, eller skal ta med seg konsollen på tur, ville jeg valgt Nintendo, men du får helt klart mer for pengene med en PS5. Det er også verdt å nevne at Nintendo Switch har vært på markedet i over fem år nå, og begynner egentlig å bli moden for utskiftning. Noen forslag til spill: Kena: Bridge of Spirits, Yooka-Laylee and the Impossible Lair, Team Sonic Racing, Crash Team Racing Nitro-Fueled, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Crash Bandicoot 4: It's About Time, Immortals Fenyx Rising, Mega Man 11, Sackboy: A Big Adventure, Klonoa Phantasy Reverie Series, Hot Wheels Unleashed, Nickelodeon All-Star Brawl, Ratchet & Clank: Rift Apart, It Takes Two, Sonic Colors: Ultimate. Og så alle LEGO-spillene, selvsagt. Astro's Playroom er faktisk ikke så hakkende galt heller. Anonymkode: d380b...113
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Mario Kart er artig for store og små på Switch. (Men ellers er jeg enig i at Switch begynner å bli gammel.) Anonymkode: 0e2ab...468
Hensatt Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Nintendo Switch med Mario Party, Mario Kart osv. Og ikke minst Minecraft, der de kan spille alene, med hverandre eller famile og venner. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Sportspill og sånne andre spill der du styrer spillet med bevegelser - Nintendo Switch. Anonymkode: 3f34f...c95 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå