Gå til innhold

Jeg er for kjedelig til at menn liker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har det skjedd igjen. Jeg er rett og slett for kjedelig og lukket til at noen liker meg ordentlig, jeg er alt for høflig og er ikke flink til å flørte eller snakke om interessante ting, og menn som i utgangspunktet var interesserte og ute etter noe seriøst dropper meg etter noen ganger med date. Jeg er 99% sikker på at det er fordi jeg er så kjedelig og distansert at det ikke er mulig å oppnå noen reell kjemi når jeg er sånn. Jeg bruker veldig lang tid på å åpne opp, bli trygg og slappe av, og i mellomtiden er jeg svært kjedelig.

Er det noen andre her som er sånn? Noen konkrete tips til hva jeg kan gjøre for å bli mer åpen? Vurderer terapi allerede. 

Burde vel holde meg unna dating egentlig, men av og til dukker det jo tilfeldigvis opp en mann som er interessant eller ber meg ut, og jeg tenker hver gang at denne gangen går det kanskje bedre, og jeg prøver, men det går aldri bedre.

Anonymkode: 376e7...218

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen interesser av noe slag? Eller er du som de fleste andre kvinner at du ser serie og strikker, og thats it?

Anonymkode: 975f9...06a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva med å lete etter såkalte kjedelige menn som deler dine begrensede interesser? Motsetninger tiltrekker hverandre i ca 14 dager i et forhold.

Anonymkode: 94237...e64

• Nyttig 3
Skrevet

Men kjære ts.. Hvis du vet alle disse tingene, og det stopper deg fra å ha kjæreste... Hvorfor gjør du ikke noe med det da? Meld deg på noen kurs, start med noe nytt. BEGYNN Å LEV.

Eller så får du gjøre som du skriver, la vær å date... drit i det. Skaff deg katter og lev ditt liv uten kjærlighets partner. 

Anonymkode: e6995...b95

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er mange fisker i havet. Jeg er sikker på at du finner en til slutt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har du noen interesser av noe slag? Eller er du som de fleste andre kvinner at du ser serie og strikker, og thats it?

Jeg er interessert i mye forskjellig, f.eks filosofi, vitenskap, psykologi, historie, litteratur, natur, kultur. Har kreative hobbyer (også strikking) og planlegger å studere noe som er mentalt krevende. Er ikke så interessert i bloggere og shopping og sånt, selv om jeg for det meste liker å kle meg pent etter min smak og kan småprate om sånne ting iblant også. 

Ts

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bygge opp litt mer selvtillit,  og bli litt mer glad i deg selv sånn du er! 🙂    ....  Og gi faen om de ikke var mer intr! Finner nok en som er det tilslutt!😉😊

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med å lete etter såkalte kjedelige menn som deler dine begrensede interesser? Motsetninger tiltrekker hverandre i ca 14 dager i et forhold.

Har møtt et par stk som virket sånn også, men de ble lei de også. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er interessert i mye forskjellig, f.eks filosofi, vitenskap, psykologi, historie, litteratur, natur, kultur. Har kreative hobbyer (også strikking) og planlegger å studere noe som er mentalt krevende. Er ikke så interessert i bloggere og shopping og sånt, selv om jeg for det meste liker å kle meg pent etter min smak og kan småprate om sånne ting iblant også. 

Ts

Litt diffuse interesser, men du vet nok selv hva du mener med det😊 prøv å finne menn som er i samme gate. Det er i hovudsak bare fritiden vi har med våre partnere, så man bør ha noe felles. Ikke alt, men noe 

Skrevet

Lei for å si det… men da er du ikke pen nok. Menn driiiiter i interessene dine så lenge du er deilig og ler av vitsene deres 🙄 De kan bare protestere men de vet innerst inne at det er sant

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hæ? Det meste menn ser etter hos kvinner er jo nettopp kjedelige ting, så det burde jo ikke være noe problem.

Anonymkode: 15ec9...8ac

• Liker 2
Skrevet
marykay skrev (1 minutt siden):

Lei for å si det… men da er du ikke pen nok. Menn driiiiter i interessene dine så lenge du er deilig og ler av vitsene deres 🙄 De kan bare protestere men de vet innerst inne at det er sant

Ja , nettopp 👆👆👆

Anonymkode: 15ec9...8ac

Skrevet
marykay skrev (1 minutt siden):

Kan jo godt hende hun er både pen og med spennende interesser, men hun får ikke frem kvalitetene sine. Hun sier jo at hun bruker lang tid på å åpne seg. Hadde hun ikke vært pen nok så hadde hun ikke fått flere dater med samme person. Det stopper et annet sted.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har møtt et par stk som virket sånn også, men de ble lei de også. 

Ts

"De ble lei" ??

Hvordan vet du det? Sier alle menn som slutter å date deg, at de er lei? Lei hva?

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er det som er grunnen. Faktisk ikke i det hele tatt. Kanskje det heller er motsatt; at de tenker at du ikke liker dem, siden du lukker. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du sier at du er distansert og bruker lang tid på å åpne deg for andre. Jeg tror det er nettopp der utfordringen din ligger. Alt det andre du nevner er jo bare positivt og attraktiv for menn. Menn vil ikke ha en dame som har bedre humor eller gjør mer spennende ting enn dem. Finn ut hva som hindrer deg i å åpne deg opp og vise hengivenhet på et tidligere tidspunkt i bekjentskap og innledende relasjon til en mann. Kanskje du kan øve deg på hvordan du fremstår mht åpenhet og hengivenhet, med en venn/venninne. Menn setter pris på at en kvinne er trygg i seg selv på den måten, og ellers må de helst gjerne være kjedelig. Basert på egne erfaringer og observasjoner. Dette får du til etterhvert, begynn å utfordre deg selv litt etter litt. Lykke til.

Anonymkode: c2292...e0b

• Nyttig 1
Skrevet

Veldig mange menn er dørgende kjedelig, så jeg synes ts heldig jeg. Du passer med mange av dem! Snakk om TV-serier, mat ol. med dem. Det er typiske kjedelige emner som menn vil snakke om

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg tror kanskje det heller kan være at du virker litt lukket og ikke så interessert? Jeg er sånn selv og bruker lang tid på å åpne meg, og det er kanskje da vanskelig å vite om man har kjemi og nå skal jo ting gå veldig fort. Etter en date skal man vite om det er noe å gå videre med og om et eller annet lite er feil så er det "next"! Kanskje litt overdrevet, men det er ikke helt usant heller.

Jeg tror egentlig ikke at så mange menn er særlig opptatt av hvem du er eller hva du interesserer deg for. Så jeg tror ikke at det er der det ligger, men at de ikke får et godt nok inntrykk av deg.

Jeg vet ikke helt hvordan fikser det, men det å bygge selvtillit tror jeg er viktig. Om du går rundt og tenker på deg selv som kjedelig og at menn ikke liker deg på grunn av det så tar du det med deg videre til neste gang osv.

Skrevet

Hvis du ikke åpner deg. Så er vel det alene grunnen vil jeg tro. Vanskelig å bygge på noe videre om du ikke får noen respons eller inblikk i hvem du egentlig er. Hvorfor sliter du egentlig med å åpne deg? 

Anonymkode: 4f971...b2a

• Liker 2
Skrevet
exictence skrev (20 minutter siden):

Tror ikke det er det som er grunnen. Faktisk ikke i det hele tatt. Kanskje det heller er motsatt; at de tenker at du ikke liker dem, siden du lukker. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du sier at du er distansert og bruker lang tid på å åpne deg for andre. Jeg tror det er nettopp der utfordringen din ligger. Alt det andre du nevner er jo bare positivt og attraktiv for menn. Menn vil ikke ha en dame som har bedre humor eller gjør mer spennende ting enn dem. Finn ut hva som hindrer deg i å åpne deg opp og vise hengivenhet på et tidligere tidspunkt i bekjentskap og innledende relasjon til en mann. Kanskje du kan øve deg på hvordan du fremstår mht åpenhet og hengivenhet, med en venn/venninne. Menn setter pris på at en kvinne er trygg i seg selv på den måten, og ellers må de helst gjerne være kjedelig. Basert på egne erfaringer og observasjoner. Dette får du til etterhvert, begynn å utfordre deg selv litt etter litt. Lykke til.

Anonymkode: c2292...e0b

Tror dere er inne på noe her. Prøver å ta litt initiativ og har også sagt rett ut at jeg vil treffe dem igjen og at jeg hadde det hyggelig osv. Men det hjelper liksom ikke når jeg er så distansert på en måte når vi faktisk treffes. De tror vel at jeg alltid er sånn og kommer til å fortsette å være sånn. 

TS

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...