AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Del Skrevet 12. oktober 2022 I dag kom mensen igjen, for 16. gang siden vi begynte å prøve. Og i dag gikk det opp for meg at jeg faktisk ikke tror jeg kommer til å bli mamma. Aldri kommer noen til å kalle meg mamma, eller sparke meg i ribbeina eller gjøre meg så sliten og lykkelig som bare et barn kan. Har blitt gravidit ganger, men mistet begge. En i MA og en kjemisk. Begynte bare å gråte da mensen var her igjen i dag, som et slemt og vondt bevis på at kroppen nok en gang har feilet. I natt drømte jeg at jeg var gravid, og kanskje ble slaget enda verre på grunn av det. vet ikke helt hvor jeg vil med å skrive dette, lurer jo ikke på noe. Kanskje det bare føles litt mer endelig, når man skriver noe ned. Heier på alle dere prøvere der ute. Håper det går bedre for dere enn for meg. Anonymkode: 72e71...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har dere fått hjelp? Testet deg 8g mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 Du skriver ingenting om utredning. Hvis dere ikke har snakket med legen, så begynn der. Det er mye forskjellig hjelp å få. ❤️ Anonymkode: 6e49a...699 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ville bare si at jeg føler så inderlig med deg, er i helt samme situasjon❤️ mange gode klemmer, en dag blir det din tur skal du se🥰❤️ Anonymkode: d239e...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Del Skrevet 12. oktober 2022 i mellomtiden kan du jo lese alle trådene her inne som omhandler umulige, hylende, masete barn, ufordragelige, uapetitelige ungdommer og foreldrenes mangel på søvn, økonomi og tålmodighet. Anonymkode: 306cf...884 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): i mellomtiden kan du jo lese alle trådene her inne som omhandler umulige, hylende, masete barn, ufordragelige, uapetitelige ungdommer og foreldrenes mangel på søvn, økonomi og tålmodighet. Anonymkode: 306cf...884 Tenkte nøyaktig det samme, se det positive med det(og der er det ikke få å velge mellom). Man kan blant annet bli ganske permanent skadet etter fødsel. Enkelte ødelegger tarmen og må ha stomi. Noen har revnet klitorisen. Noen har dødd. Og hvor gammel er du da, ts? Har dere vært innom IVF? Anonymkode: d5437...ce6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Del Skrevet 12. oktober 2022 For oss tok det 5 år, 5 spontanaborter, masse hormonbehandling, operasjon og IVF før vi fikk vårt mirakel. Aldri gi opp håpet❤️ ALT er verdt det til slutt og jeg hadde gjort alt på nytt tusen ganger bare for å få babyen vår!! Heier på deg og sender deg en klem! Anonymkode: 3a40b...a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): i mellomtiden kan du jo lese alle trådene her inne som omhandler umulige, hylende, masete barn, ufordragelige, uapetitelige ungdommer og foreldrenes mangel på søvn, økonomi og tålmodighet. Anonymkode: 306cf...884 Hehe, takk for at du fikk meg til å smile ☺️ Prøver å tenke på det. Vi er på ferie nå, og jeg prøver å tenke at stranda hadde jo ikke blitt så avslappende med en liten å passe på, i det minste. Anonymkode: 72e71...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tenkte nøyaktig det samme, se det positive med det(og der er det ikke få å velge mellom). Man kan blant annet bli ganske permanent skadet etter fødsel. Enkelte ødelegger tarmen og må ha stomi. Noen har revnet klitorisen. Noen har dødd. Og hvor gammel er du da, ts? Har dere vært innom IVF? Anonymkode: d5437...ce6 Jeg er 31. har ikke vært gjennom ivf. Anonymkode: 72e71...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har du normal syklus? Eggløsning? Testet spermen? Pcos? Anonymkode: 846eb...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #11 Del Skrevet 12. oktober 2022 Dra til legen hen henviser deg til gynekologen, om du ikke har gjort det ennå. Er selv i samme båt og venter på time hos gynekologen🙂 Blir veldig trist hver gang mensen kommer her også! Anonymkode: 51479...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #12 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 31. har ikke vært gjennom ivf. Anonymkode: 72e71...738 Da var jeg i samme situasjon for 7 år siden. Jeg husker at jeg også kjente på den følelsen, at det kunne godt hende jeg aldri ble mamma. Nå kan det være du/dere av ulike grunner ikke ønsker det. Men etter utredning, som ikke viste noe galt, litt mer prøving gjennom en ferie, og så noen IVF forsøk, så ble jeg mamma. Jeg sender en klem. Jeg syntes det var fryktelig vondt å begynne å ta inn de tankene der. Anonymkode: 815e6...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #13 Del Skrevet 12. oktober 2022 Føler med deg. Prøvd i 2,5 år her. Henvist IVF nå, oppstart i april. Har liten tro på at jeg noen gang får oppleve å bli mamma. Er hjertesorg for hver gang mensen kommer… Anonymkode: 34430...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #14 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har også hatt de samme tankene, 5 år senere har jeg to herlige småtroll. Lang reise med mye behandlinger og utgifter, men det er 100% verdt det. Ser noen ber deg trøste deg med hvor slitsomt det er med barn, det hjalp ikke for meg i hvertfall. Ja det er slitsomt, men det er også gledestopper jeg ikke hadde i livet før. De aller aller fleste får barn med hjelp, skaff deg henvisning, så skal du ikke se bort ifra at du er gravid på dette tidspunktet neste år ☺️ Anonymkode: c7fd3...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #15 Del Skrevet 12. oktober 2022 16 prøveperioden betyr bare at det er lurt å starte prosessen med å søke hjelp, mens dere fortsetter å prøve naturlig. Flertallet som trenger hjelp lykkes. Jeg hadde akkurat samme følelsen, oppdaget at dopapiret med mønster på var barnetegninger, og begynte å gråte fordi jeg kanskje aldri kom til å få tegninger. Men det har jeg fått, i bøtter og spann, med nåværende skriveferdigheter er det "mamma eg elsker deg får evi å alti. " 3. prøverørsforsøk, 1 mistet tidlig, et par inngrep. Det er på ingen måte tapt, bare fordi det ikke har gått i orden av seg selv. Det er mye god hjelp å få. Anonymkode: 79a51...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #16 Del Skrevet 13. oktober 2022 Tenkte jeg også. Satte i gang med ivf, og nå har jeg en babydatter liggende attmed meg ❤️ Anonymkode: ade08...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #17 Del Skrevet 15. oktober 2022 Det samme tenkte jeg også, men etter 7 år ble jeg gravid på naturlig måte😊 Anonymkode: 5d1ad...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 14.20): Jeg er 31. har ikke vært gjennom ivf. Anonymkode: 72e71...738 Du kvalifiserer for ivf basert på det du forteller. Ring legen på mandag og få satt i gang prosessen. Jeg kjenner masse damer i tidlig 30 årene som brukte 2 år på å bli gravid så det går nok fint når du får litt hjelp Anonymkode: b0907...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå