Gå til innhold

Mistenker utroskap - er dette tegn på det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

So? Man kan legge telefonen på jobb og likevel dra et annet sted................ tar ikke lange tia å knulle ei kjerring et eller annet sted.................... jeg får ingen god følelse her, dessverre............................... dette bør du finne ut av, du skal snart føde, og trenger ikke en utro kåt kuk til barnefar.. en mann som elsker deg, skal være støttende kjærlig og trofast, særlig nå som du nærmer deg fødsel. Fy for en dust han virker som. Du er jo ikke dum.. 

Anonymkode: 1ab2c...42c

Nøyaktig dette skjedde meg faktisk.

Visste hvor han var og tenkte jeg hadde kontroll da jeg mistenkte ting.

«Han er jo bare på jobb»

«Ingen kvinner der»

i ettertid viste det seg at det hadde begynt én dame, og den dama var han utro med.

Jeg var liksom så lettet over at han jo iallfall ikke kunne være fysisk utro da han jo bare var på jobb og hjemme, men dessverre tok jeg grådig feil!

Anonymkode: 75ec7...25b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt har gått til det steget hvor han frir, hvis han skal drive med dette bak ryggen din etter så kort tid. Jeg blir faktisk målløs over hva enkelte kan få seg til å gjøre mot andre mennesker.

Anonymkode: ea347...dd4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sjekke hans messenger via hans/deres pc?

Jeg gjorde det en gang da jeg lånte  exkjærestes pc for å bruke nettbanken.

Ble plutselig nysgjerrig og tenkte jeg skulle lese chat mellom han og kompiser, og det jeg så var bare meldinger til venninner som handlet om flørting, masse sexy kommentarer fra han til de og avtaler om knulling mellom han og veninnen!

Fikk fullstendig sjokk og skjønte ingenting, fordi vi var jo alltid sammen og hvis han ikke var med meg var han med barna eller på jobb.

Det viste seg at de knullet når jeg var borte fra hjemmet eller de knullet på hennes jobb når hun hadde kveldsvakt, dvs mens barna var på fotballtrening knullet han, hentet barna og kom hjem.

Still han til veggs og si at du mistenker han for noe, og be om å få se mobilen hvis han ikke forteller hva greia er.

lykke til❤️

Anonymkode: 91aea...ba5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man kan skifte navn på vennene på snap. Sjekk at bestevennene Bjørn og Ragnar ikke i virkeligheten er Mari og Diana. 

Anonymkode: 836df...9f9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo men jeg har det jo kjempe fint, og vi forlovet oss i sommer😩 vil bare vite om han er utro eller ikke, men jeg vet at han ikke kommer til å innrømme noe om jeg konfronterer han. Ts

Anonymkode: c272d...ea4

Du kan da ikke ha det kjempe fint når du må opprette en tråd på kvinneguiden for å finne ut om mannen din er utro! Er det en som har det fint, så er det mannen din. 

Anonymkode: 31006...6ab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han lar deg sjekke telefonen, har han mest sannsynlig slettet vedkommende fra snap. Det du da kan gjøre er å gå inn på vennene hans på snap, trykk på de tre prikkene øverst i høyre hjørne, trykk på "ignorert fra la meg til". Da kommer de siste personene han har lagt til opp, uansett om han har slettet de eller ikke. Og sjekk blokkeringslisten i samme slengen. 

Gå inn på bildene hans og trykk på del. Da vil de siste han har kommunisert med komme opp (hvertfall på iPhone)

Sjekk e-posten hans, som noen andre her nevnte. Søk Snapchat, tinder og alt annet du kommer på. Spør om å få låne pcen hans, forhåpentligvis vil Facebook være pålogget. 

Anonymkode: dee67...1c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du burde nok ikke tilgitt første gangen nei.

Anonymkode: 45a62...7de

Det teller jo ikke, siden hun har brutt seg inn på mobilen til han. Det er som ulovlig opptak i en rettsak, ''beviset'' teller ikke, juryen skal se bort fra det. Det er kun om du oppdager utroskap med lovlige metoder at det faktisk er utroskap. 

Anonymkode: 6649c...4d2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det teller jo ikke, siden hun har brutt seg inn på mobilen til han. Det er som ulovlig opptak i en rettsak, ''beviset'' teller ikke, juryen skal se bort fra det. Det er kun om du oppdager utroskap med lovlige metoder at det faktisk er utroskap. 

😆 For noe tull. 

Anonymkode: d210d...6dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😆 For noe tull. 

Nei, det er ikke tull. Å bryte seg inn på andres mobil eller PC er MYE verre enn utroskap. Utroskap er ingen ting målt mot det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne drømmen av en mann har du valgt å få 2 snart 3 barn med? 😳

Anonymkode: 96f82...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere deg at han er utro. Jeg holdt på akkurat slik selv i noen mnd. Ba om skilsmisse til slutt. Det er utrolig hvor kreativ man kan bli for å få til å treffes. Jeg har hatt sporing på bilen, men har fått til svært mye allikevel. Han kan ja lagt fra seg mobilen på jobb feks. 

Jeg ville satt meg ned med han og sagt at jeg VISSTE hva han holdt på med. At jeg hadde fått en telefon fra noen eller lignende. Vært sint og opprørt. Bedt om å se telefonen med en gang. Sjekket alle de tingene du har fått råd om her i tråden. Jeg ville også bedt om at telefonen forble ulåst liggende på bordet og at du kunne sjekke den igjen på slutten av samtalen deres. Jeg var selv god på å slette ting, men hadde ikke kontroll på nye meldinger som kom. 

Men du må også vurdere om du ønsker å sette igang dette nå som du er gravid.... Jeg tror ikke jeg hadde gjort det, for å være ærlig. 

Anonymkode: dd249...e43

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

😆 For noe tull. 

Bare tull. Det er helt lov å være både utro og å skille seg i Norge (altså ingen rettsak), og dessuten er det tusen ganger verre å juge og lure folk enn å snoke på mobilene deres.

Anonymkode: 2c705...2e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke tull. Å bryte seg inn på andres mobil eller PC er MYE verre enn utroskap. Utroskap er ingen ting målt mot det. 

For noe tull!! 

Anonymkode: dea90...82d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Google på f.eks PCen hans, så kan du gå inn på brukeren hans og finne tidslinjen hans på hvor han og mobilen har vært. Ihvertfall hvis han har Android. Da kan du se om det er et sted han ofte er (når han sier han skal noe annet, eller i lunchen på jobb).

Anonymkode: a3abd...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet slik jeg ser det er at du er gravid med en partner du ikke har tillit til. Det er tungt.
Dere skal bli foreldre sammen, kanskje dere alt også er foreldre for det jeg vet, men hvordan det enn er skal dere forholde dere til hverandre og ønske det beste for barn(a) i uoverskuelig fremtid, samarbeide godt og væe gode foreldre - hvordan man gjør dette når man ikke har respekt for og tillit til den andre er for meg et stort mysterium men det skjer stadig vekk så du er ikke alene om å oppleve tvil i et forhold mens man er gravid osv - ikke la andre trekke deg ned med sine meninger, ikke jeg - ikke noen, det er viktig. Du gjør dine valg og det er greit. 

Jeg har selv opplevd utroskap, og jeg har gått gjennom et brudd med barn, jeg har svelget en mengde kameler for å få til det best mulige samarbeidet og uten grunnleggende respekt for og tillit til at partneren var en god forelder selv om vi ikke fungerte som par ville det ikke gått så bra.

Så hva du enn gjør med dette videre TS, ta deg tid til å tenke gjennom situasjonen for egen del - er det greit for deg å ha et forhold hvor du er redd for utroskap? Hva kan partneren din endre for at det skal føles tryggere for deg, hv akan du endre for at du skal ha det bedre? Når du har et klart bilde av hva du ønsker og trenger i en relasjon, del forventningene dine og si dette trenger jeg fra deg hvis vi skal være sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan garantere deg at han er utro. Jeg holdt på akkurat slik selv i noen mnd. Ba om skilsmisse til slutt. Det er utrolig hvor kreativ man kan bli for å få til å treffes. Jeg har hatt sporing på bilen, men har fått til svært mye allikevel. Han kan ja lagt fra seg mobilen på jobb feks. 

Jeg ville satt meg ned med han og sagt at jeg VISSTE hva han holdt på med. At jeg hadde fått en telefon fra noen eller lignende. Vært sint og opprørt. Bedt om å se telefonen med en gang. Sjekket alle de tingene du har fått råd om her i tråden. Jeg ville også bedt om at telefonen forble ulåst liggende på bordet og at du kunne sjekke den igjen på slutten av samtalen deres. Jeg var selv god på å slette ting, men hadde ikke kontroll på nye meldinger som kom. 

Men du må også vurdere om du ønsker å sette igang dette nå som du er gravid.... Jeg tror ikke jeg hadde gjort det, for å være ærlig. 

Anonymkode: dd249...e43

«(..)Vurdere om du ønsker å sette igang dette nå som du er gravid(..)». Tuller du eller? Så vanskelig er det faktisk ikke, og det blir hvertfall ikke noe lettere med en nyfødt på slep om noen måneder. Dette skamløse kreket av en mann har altså fridd til samboeren som venter barn nr. 2 og klarer fortsatt ikke å holde utstyret i buksa, ei heller stå opp for seg selv og gjøre det slutt hvis han har behov for noen andre. Jeg har faktisk ikke ord for hvor bedriten denne guttungen er. Kom deg vekk ts, og finn noen som faktisk setter pris på deg. Du skal ikke leve med dette og gå på akkord med deg selv. Barn skal ikke vokse opp i et hjem hvor mor og far ikke har tillit til hverandre, det bli ikke et godt miljø!

Anonymkode: ea347...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, alle de tingene du skriver er ikke nødvendigvis tegn på utroskap.

SNAKK MED KJÆRESTEN DIN. 
KOMMUNIKASJON.

SLUTT Å ANTA, TRO OG MISTENK. 

Anonymkode: 06b92...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare tull. Det er helt lov å være både utro og å skille seg i Norge (altså ingen rettsak), og dessuten er det tusen ganger verre å juge og lure folk enn å snoke på mobilene deres.

Anonymkode: 2c705...2e6

Det er det ikke, rekkefølgen er slik:

1.Snoke/innbrudd i andres mobil/PC

2.Overlagt drap

3.Forsettelig drap

4.Overgrep mindreårige

5.Voldtekt

6.Alvorlig legemsbeskadigelse

224.Utroskap

Anonymkode: 0f5cd...74c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snur alltid mobilen med skjermen ned eller har den med seg eller i lommen. Hvordan vet du da at han har slått av varsler? 

litt motsiende.

Anonymkode: f28ce...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei dere! Jeg mistenker dessverre utroskap av samboer. Vi har vært kjærester i 4 år og har om 2 måneder 2 barn sammen. I starten av forholdet snek jeg på mobilen hans da jeg hadde en dårlig magefølelse, og fant ut at han snappet med en tidligere flørt, hadde lagret bilder av henne på snap chatten osv. jeg konfronterte han med det og han beklaget så mye og ble kjempe lei seg og slettet henne, jeg tilga han da.

underveis i forholdet har jeg oppdaget at han lyver om unødvendige småting, og noen gang større ting som jeg har konfrontert han med (ingenting som gjelder andre damer)

i det siste har jeg hatt en dårlig magefølelse på at han skjuler noe på telefonen sin. Her er tegnene jeg har merket:

• Han har slått av varslinger på snap
• Han er ofte inne på snap uten å åpne mine snapper
•går aldri inn på appen mens jeg ser på
• siste brukte smileys er typiske dirty og flørtende smileys (som han ikke har sendt til meg)
• legger alltid telefonen med skjerm ned, eller har den i lommen eller med seg.
• blir sur om jeg spør noe angående dette
• sluttet å ville ha sex.

ut i fra dette, tror dere han er utro? Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det da han ALLTID har mobilen med seg overalt hvor han går. Er så fortvilet fordi vi har det egentlig så fint sammen og jeg er snart høygravid :(

Anonymkode: c272d...ea4

Følg magefølelsen din. Den stemmer som regel. Jeg hadde det helt likt. Skjønte det var noe på den mobilen hans jeg ikke skulle se. Litt uoppmerksomshet fra han og jeg snoka på mobilen da han gikk ut uten den. Å ja, det stemte, der var det en lang chat og hjertesmileys. 

Jeg ville satt meg ved siden av han og bedt om å få se. Da rekker han ikke å slette noe. 

Anonymkode: 3bfda...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...