Gå til innhold

Mistenker utroskap - er dette tegn på det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nettopp ut at mannen min har vært digitalt utro med fler mange ganger, og det hadde nok fortsatt om det ikke var for at hun siste bestemte seg for å presse ham for penger. Han var i det minste real nok til å fortelle meg dette før hun gjorde det, men samtidig så sitter jeg her da vel vitende om at hun ikke var den første, og ikke ville blitt siste om det ikke var fordi hun truet med å avsløre ham… Og så er det han som har prøvd å få meg til å innrømme at jeg har vært utro (noe jeg aldri har vært), at jeg skjuler mobilen min osv… skjønner jo nå hvorfor han har vært så på hugget etter meg, nettopp fordi det er han selv som har holdt på med andre… 

Anonymkode: 02fba...240

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle om du finner noe eller ikke, hvis han har noen som helst omtanke for deg, så vil han jo ønske at du skal være trygg i forholdet uansett. Du kan si noe som «Det er mye mulig jeg er irrasjonell nå, og at dette ikke er noe. Men jeg har kjent på en usikkerhet i det siste fordi (si alle grunnene du skrev her) og med tanke på det som har skjedd tidligere. Så det er viktig for meg at vi tar en ærlig prat om dette, særlig med tanke på at vi forlovet oss i sommer. Jeg trenger at du viser meg telefonen din nå, og at jeg kan gå gjennom den. Du kan gjerne se på om du vil, men jeg skal styre. Dette er ikke lett for meg å ta opp, og det gleder meg ikke å måtte gjøre det. Jeg hadde helst sett at jeg slapp å gjøre dette i det hele tatt, men du har ikke gitt meg annet valg.» 

Nekter han så må du bare gå fra han ts, da ER det en grunn for nektingen hans og han er virkelig ikke noe å spare på. 

Anonymkode: ea347...dd4

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Spiller ingen rolle om du finner noe eller ikke, hvis han har noen som helst omtanke for deg, så vil han jo ønske at du skal være trygg i forholdet uansett. Du kan si noe som «Det er mye mulig jeg er irrasjonell nå, og at dette ikke er noe. Men jeg har kjent på en usikkerhet i det siste fordi (si alle grunnene du skrev her) og med tanke på det som har skjedd tidligere. Så det er viktig for meg at vi tar en ærlig prat om dette, særlig med tanke på at vi forlovet oss i sommer. Jeg trenger at du viser meg telefonen din nå, og at jeg kan gå gjennom den. Du kan gjerne se på om du vil, men jeg skal styre. Dette er ikke lett for meg å ta opp, og det gleder meg ikke å måtte gjøre det. Jeg hadde helst sett at jeg slapp å gjøre dette i det hele tatt, men du har ikke gitt meg annet valg.» 

Nekter han så må du bare gå fra han ts, da ER det en grunn for nektingen hans og han er virkelig ikke noe å spare på. 

Helt enig i dette! Vent gjerne en uke eller to, for han har GARANTERT renska telefonen sin siden du sendte han melding(??) mens han var på jobb... Det var ikke noe sjakktrekk, det er klart han vil bruke muligheten til å skjule alle spor da. 

Anonymkode: 22ca2...6c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare du som er litt hormonell da? Veldig usexy med en partner som er så lite trygg på seg selv, du taper på å si noe om det er feil. 

Anonymkode: d8ef8...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke bare du som er litt hormonell da? Veldig usexy med en partner som er så lite trygg på seg selv, du taper på å si noe om det er feil. 

Anonymkode: d8ef8...6fc

Usexy av meg?😂😂😂 takk for veldig lite nyttig svar😊 ts

Anonymkode: c272d...ea4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en "med is i magen" tilnerming, sagt at nå som nr to kommer om to mnd, hvordan vilel du likt å ende som single og deltidspappa? For det kommer til åskje om du fortsetter med det du holder på med, og jeg akter ikke ta en diskusjon på det, eller høre unskyldningene dine, ellre forklaringene - det har skjedd før så vi vet begge at du har det i deg, spørsmålet er om du har det i deg å være en god pappa og en trofast partner? 

Anonymkode: 0ac54...ebf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge er det siden du sendte meldingen til han på jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner at han ikke vil ha sex heller, kan det ha noe med graviditeten å gjøre? 
At han ikke er komfortabel med tanken på at han er veldig nært barnet rent fysisk under sexen ? Noen menn får en sperre pga det. 
Men jeg hadde heller ikke villet gifte meg med som som ikke ville ha sex. og i tillegg drive med noen hemmeligheter ovenfor meg 

Anonymkode: c078f...d09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor lenge er det siden du sendte meldingen til han på jobb? 

Forje uke. Så må nok vente et par uker før jeg tar det opp da han garantert slettet unna om det sku være noe. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du nevner at han ikke vil ha sex heller, kan det ha noe med graviditeten å gjøre? 
At han ikke er komfortabel med tanken på at han er veldig nært barnet rent fysisk under sexen ? Noen menn får en sperre pga det. 
Men jeg hadde heller ikke villet gifte meg med som som ikke ville ha sex. og i tillegg drive med noen hemmeligheter ovenfor meg 

Anonymkode: c078f...d09

Ja vi har sex, men ekstremt mye sjeldnere nå enn tidligere. Kan selvfølgelig ha med graviditeten å gjøre og at han er sliten grunnet mye jobb.. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg ville tatt en "med is i magen" tilnerming, sagt at nå som nr to kommer om to mnd, hvordan vilel du likt å ende som single og deltidspappa? For det kommer til åskje om du fortsetter med det du holder på med, og jeg akter ikke ta en diskusjon på det, eller høre unskyldningene dine, ellre forklaringene - det har skjedd før så vi vet begge at du har det i deg, spørsmålet er om du har det i deg å være en god pappa og en trofast partner? 

Anonymkode: 0ac54...ebf

Takk for gode råd😊❤️ ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tusen takk for gode råd! Akkurat slike innspill jeg trenger, hvordan jeg skal gå frem😂❤️ Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette virker mistenkelig. Han er ikke nødvendigvis fysisk utro, men flørtechat er det nok, siden han har holdt på med dette tidligere.

Jeg ville sagt at "nå låser du opp telefonen med én gang så jeg kan se på snapchat og messenger el.l. Og hvis du ikke gjør det NÅ er det slutt."

Ikke la han få sjansen til å slette!

Anonymkode: a3abd...63e

Enig. Gjør dette. 

Når jeg konfronterte han med dirty smileysen han hadde brukt, var han på jobb. Da skrev han «du kan få sjekke mobilen min når jeg kommer hjem», men tenkte det var lite vits da han hadde good tid til å slette eventuelle ting jeg ikke skulle sett. Men ja, må nok si det mens han er hjemme. Samtidig er jeg redd for at jeg ikke finner noe, så blir det Mega dårlig stemning siden jeg har mistenkt han for utroskap også var det ingenting😆 TS

Hvis han er bittelitt oppegående, vet han at grunnen til at du er mistenksom i utgangspunktet, er at han har gjort dette før. Du har erfaring i at det stemmer. Han har gjort dette før, og fra din side er det ikke forskjell på da og nå. Går han i forsvar ville jeg tatt det som et bevis på skyld. Alle jeg har vært borti som har blitt tatt i bedrag, har i ettertid gjort hva som helst for å bevise at de er uskyldige hvis de blir beskylt for noe igjen. 

Anonymkode: e1a54...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med å dra unger inn i et forhold bygget på mistillit.

Hvis du allerede tidlig i forholdet måtte snoke og tjuve til deg bevis å konfrontere med, hvorfor gjorde du ikke det slutt? Han var jo en utro drit og du sneik i tingene hans.

Og hvorfor trenger du bevis nå? Hvis du føler at han er utro / ikke investert i forholdet ditt, så er det jo ikke liv laga. Hva mener du at du skal få ut av å høre han si "ja jeg er utro" - sist gang så skjedde det jo ingenting, du fortsatte å være med han, så hva er poenget?

Om forholdet tryner, så dump han.  Du trenger ikke "bevis" på noe når du innerst inne vet at dette ikke går.

Anonymkode: 94597...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sjekker på snapchat, så vil hun vel komme opp som bestevenn selv om det ikke er meldinger der. Hvordan vil han i såfall forklare det? Han må vel slette henne som venn for å skjule det. Og det har han ikke gjort nå. Spørsmålet er om det er nok "bevis" for deg til å forlate han.

Anonymkode: a3abd...63e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en liten bygd, finnes ikke slikt her😂 jeg vet som sagt alltid hvor han er. Vi har hverandre på hvor er appen, og han er som sagt bare hjemme og på jobb og avogtil hos kompiser. Ts

So? Man kan legge telefonen på jobb og likevel dra et annet sted................ tar ikke lange tia å knulle ei kjerring et eller annet sted.................... jeg får ingen god følelse her, dessverre............................... dette bør du finne ut av, du skal snart føde, og trenger ikke en utro kåt kuk til barnefar.. en mann som elsker deg, skal være støttende kjærlig og trofast, særlig nå som du nærmer deg fødsel. Fy for en dust han virker som. Du er jo ikke dum.. 

Anonymkode: 1ab2c...42c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

So? Man kan legge telefonen på jobb og likevel dra et annet sted................ tar ikke lange tia å knulle ei kjerring et eller annet sted.................... jeg får ingen god følelse her, dessverre............................... dette bør du finne ut av, du skal snart føde, og trenger ikke en utro kåt kuk til barnefar.. en mann som elsker deg, skal være støttende kjærlig og trofast, særlig nå som du nærmer deg fødsel. Fy for en dust han virker som. Du er jo ikke dum.. 

Ja, utro folk får til den utroligste logistikken om de vil.

Anonymkode: d210d...6dc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg konfronterte han med dirty smileysen han hadde brukt, var han på jobb. Da skrev han «du kan få sjekke mobilen min når jeg kommer hjem», men tenkte det var lite vits da han hadde good tid til å slette eventuelle ting jeg ikke skulle sett. Men ja, må nok si det mens han er hjemme. Samtidig er jeg redd for at jeg ikke finner noe, så blir det Mega dårlig stemning siden jeg har mistenkt han for utroskap også var det ingenting😆 TS

Han har nok en hemmelig snapchat konto. Gå inn på mailene hans å søk på " snapchat " så kanskje det kommer opp noen nicknames han bruker.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er slike ting jeg gjør for å skjule flørting ovenfor eksen, som jeg fortsatt bor med. Hadde blitt bekymret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo men jeg har det jo kjempe fint, og vi forlovet oss i sommer😩 vil bare vite om han er utro eller ikke, men jeg vet at han ikke kommer til å innrømme noe om jeg konfronterer han. Ts

Han er bortkasta tid, han fortjener ikke ha kone og barn

Anonymkode: 1c595...55d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...