Gå til innhold

Hundeseng! Tips?😃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må kjøpe ny hundeseng til voffen vår (mellomstor rase), og trenger tips til en skikkelig god seng. Rommet han sover på er relativt kaldt på natterstid, så gjerne en som varmer litt. Pris er ikke så nøye, kun det beste er godt nok😂

Skrevet

Ullseng fra Canelana kan være godt dersom rommet hunden sover på er kaldt. Ull regulerer kroppstemperaturen, og skal varme godt til også hunder/andre dyr.

Anonymkode: 6e9f9...ebb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

La hunden velge? Bare ta han med på Musti og kjøp den han legger seg i..

Anonymkode: b199a...b42

Skrevet

Har trixie home edition, liker at man kan ta av hele trekket samt dele opp "innmaten" og vaske. Hunden elsker den også ☺️🤭

Skrevet

Såg tilfeldigvis reklame for en hundeseng på Felleskjøpet så tenkte jeg ville sjekke der neste gang hunden trenger ny seng.

Anonymkode: 23311...4b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 13.13):

Ullseng fra Canelana kan være godt dersom rommet hunden sover på er kaldt. Ull regulerer kroppstemperaturen, og skal varme godt til også hunder/andre dyr.

Anonymkode: 6e9f9...ebb

I tillegg til å være et 100% rent produkt, er ull naturlig antibakteriell. Noe som er gunstig for å forhindre sopp og utvikling av latente allergier. I motsetning til alle produkter laget av kunstfibre. Ull isolerer. Både når det er varmt og når det er kaldt. 

• Liker 2
Skrevet

Min mellomstore hund har en Buster memory foam (70cm x 100cm) som hun elsker. Vi har hatt den nå i 4 år og den fungerer fortsatt veldig bra. Hvis vi sover borte hos noen, f.eks på hyttetur, blir den alltid med og da finner hun roen med en gang. Hadde jeg vært oftere på hytta, hadde jeg kjøpt en til og bare hatt den stående der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...