AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Og han sier det skyldes jobbstress. Vi har kun datet i en mnd, men vært bekjente i flere år. Han sier at akkurat nå klarer han ikke alt og derfor er han distansert seg. Noen som har opplevd en date gå fra superpå og snakke og fremtiden til plutselig ingenting? Hva gjorde du? Prøvde han å komme tilbake? Jeg har sagt at så lenge vi ikke begge investerer like mye i relasjonen, at det er best å ta en time out eller avslutte.har sagt jeg forstår og respekterer han, men at jeg også må tenke på meg selv Anonymkode: 0318d...eaa
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Er man forelsket så finner man plass. Jeg hadde nok trukket meg tilbake, sagt at dersom han ønsket og når han hadde tid, kunne han ta opp kontakten. Og så hadde jeg skrudd av forventningene og dratt på en tilfeldig date og gjort mine egne ting og hatt som utgangspunkt at at han ikke var interessert og kom til å ta kontakt. Anonymkode: 616f8...767 1
Gjest Vitalogy Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har innimellom særs intensive perioder i jobben. Da orker jeg ikke annet enn å løpe meg en tur og høre på musikk. Jeg ville sagt noe liknende til den jeg eventuelt datet, og ville oppriktig håpet at hun forsto (ja, hun har selvsagt også behov). Om hun hadde tenkt at jeg da umulig kan være interessert nok, siden jeg ikke finner "tid", så ville det vært synd.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Du hørs litt slitsom ut, alle har forskjellige behov. Må ikke ha kontakt hver dag. Da kan spenningen og lysten dø ut. Anonymkode: a9b37...191
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg tenker på den stakkars dama som eventuelt dater eller skal date eksen min. Han jobber hele tiden, det var en av grunnen for at det ble slutt mellom oss. Han måtte ditt og datt, mens jeg tok meg av alt hjemme og med barna. Pass opp for arbeidsnarkomaner om du ikke ønsker en mann som har liten tid til deg. Jobber han i noen handy yrke kanskje? Anonymkode: 296fd...e83
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 Kanskje lovebombing? Når han er veldig engasjert og når han har deg på kroken kjøler det ned raskt. En mann som er virkelig interessert lar ikke dama bare gå, da finner han 3 ganger om dagen mobilen sin og sender en kjapp melding, selv når han jobber mye og masse overtid. Forelskede menn gjør en innsats. Anonymkode: 5fd31...0aa
Gjest CamillaCollett Skrevet 12. oktober 2022 #8 Skrevet 12. oktober 2022 At hyppigheten på kontakten går litt ned i en ekstremt travel periode er én sak, men ingenting? Altså, selv statsledere rekker å sende meldinger til ektefellene sine i ny og ne. Forelskede mennesker klarer å opprettholde kontakt på tross av så godt som alt. Så dette ville jeg ikke vært med på. Å ha en kjæreste som sier "Du, nå blir det to travle uker og jeg kommer ikke til å rekke å snakke med deg så ofte som jeg vil" er kurant, ingenting er aldri kurant.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. oktober 2022 #9 Skrevet 12. oktober 2022 Uansett jobbstress, en forelsket mann finner tid . Hadde gått videre.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Skrevet 12. oktober 2022 Ville gått videre. Menn som er interessert finner uansett tid. Og etter kun en mnd så burde han være hypp, det har ikke gått lang tid. Desverre er det noen som går fort lei. Hadde bare sluttet å ta kontakt og moved on. Anonymkode: ffcec...d12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå