Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å få tak i naturpost hver dag i snart en uke, men det tuter bare opptatt. Kom frem en gang og da satt jeg i en halv time og ble koblet på linjer der jeg hørte de behandla andre mennesker, men ikke meg. Når de var ferdig ble jeg satt på vent igjen. Begynte som nummer 7 i køen og gikk ned til nr 4 for derettter å gå til nr 7 igjen. Er det mulig?<

Fler som har hatt prolemer med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ringt og sendt brev. Vil ikke ha flere produkter men det hjelper ikke, det kommer i posten en gang i mnd lell. Jeg prøvde å la være å betale med da kom det krav fra Lindorff og det tør jeg ikke la være å betale. Så det er flere av oss ja. De har jo hovedkontor i Sverige og det koster jo litt å stå på vent for å komme gjennom til dem også.

Skrevet

Det har vært noen saker i TV2 hjelper deg eller FBI om slikt. Du skal sende det i retur og ikke betale noe. Skriv et brev til dem og gi beskjed om det. Når det kommer inkassovarsel, skal du ta kontakt med Lindorf og si fra om at det er uenighet om regningen. De skal ikke inndrive dette før det er enighet om det eller at det er en dom på det. Ta også kontakt med forbrukerrådet, de har sikkert vært borti dem og kan råde deg videre.

Skrevet
Har prøvd å få tak i naturpost hver dag i snart en uke, men det tuter bare opptatt. Kom frem en gang og da satt jeg i en halv time og ble koblet på linjer der jeg hørte de behandla andre mennesker, men ikke meg. Når de var ferdig ble jeg satt på vent igjen. Begynte som nummer 7 i køen og gikk ned til nr 4 for derettter å gå til nr 7 igjen. Er det mulig?<

Fler som har hatt prolemer med dem?

Hold deg unna det firmaet der. Send de brev rekomandert. Så sender du kopi til lindorf. De prøver seg hele tiden. Ikke betal lindorf,men ring og snakk med de.

JEG FIKK INKASSOBREV FRA DE. pÅ VARER JEG IKKE HAR MOTTATT OG VARER SOM JEG HAR RETURNERT. sKREV TIL DE/RINGTE.

fIKK BREV TILBAKE OM AT DET VAR FEILSENDT OG IKKE NOE BLE REGISTRERT PÅ MEG. dET BREVET GEMMER JEG....I TILFELLLE..

Skrevet

Enig. Send et oppsigelsesbrev REKOMANDERT til firmaet, og sørg for å ta kopi. Da har du ditt på det tørre. Dersom du får produkter i posten etter du har sende rekomandert oppsigelse, send produktene i retur med postoppkrav

Gjest Embla s
Skrevet

Jg har vært kunde hos Naturpost flere ganger, aldri noe problem å si opp. Så det kan være du har vært uheldig, eller at jeg har vært veldig heldig?

Skrevet

Kom endelig frem til dem på telefonen i dag, så hun sa de ikke skulle sende mer. Så da er det bare å vente å se. Får håpe alt er i orden nå da!

Skrevet

Ja vi får krysse fingrene for at du slipper noe problem med de da..

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...