Lucky? Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Har prøvd å få tak i naturpost hver dag i snart en uke, men det tuter bare opptatt. Kom frem en gang og da satt jeg i en halv time og ble koblet på linjer der jeg hørte de behandla andre mennesker, men ikke meg. Når de var ferdig ble jeg satt på vent igjen. Begynte som nummer 7 i køen og gikk ned til nr 4 for derettter å gå til nr 7 igjen. Er det mulig?< Fler som har hatt prolemer med dem?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Jeg har ringt og sendt brev. Vil ikke ha flere produkter men det hjelper ikke, det kommer i posten en gang i mnd lell. Jeg prøvde å la være å betale med da kom det krav fra Lindorff og det tør jeg ikke la være å betale. Så det er flere av oss ja. De har jo hovedkontor i Sverige og det koster jo litt å stå på vent for å komme gjennom til dem også.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Det har vært noen saker i TV2 hjelper deg eller FBI om slikt. Du skal sende det i retur og ikke betale noe. Skriv et brev til dem og gi beskjed om det. Når det kommer inkassovarsel, skal du ta kontakt med Lindorf og si fra om at det er uenighet om regningen. De skal ikke inndrive dette før det er enighet om det eller at det er en dom på det. Ta også kontakt med forbrukerrådet, de har sikkert vært borti dem og kan råde deg videre.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Har prøvd å få tak i naturpost hver dag i snart en uke, men det tuter bare opptatt. Kom frem en gang og da satt jeg i en halv time og ble koblet på linjer der jeg hørte de behandla andre mennesker, men ikke meg. Når de var ferdig ble jeg satt på vent igjen. Begynte som nummer 7 i køen og gikk ned til nr 4 for derettter å gå til nr 7 igjen. Er det mulig?< Fler som har hatt prolemer med dem? ← Hold deg unna det firmaet der. Send de brev rekomandert. Så sender du kopi til lindorf. De prøver seg hele tiden. Ikke betal lindorf,men ring og snakk med de. JEG FIKK INKASSOBREV FRA DE. pÅ VARER JEG IKKE HAR MOTTATT OG VARER SOM JEG HAR RETURNERT. sKREV TIL DE/RINGTE. fIKK BREV TILBAKE OM AT DET VAR FEILSENDT OG IKKE NOE BLE REGISTRERT PÅ MEG. dET BREVET GEMMER JEG....I TILFELLLE..
iss Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Enig. Send et oppsigelsesbrev REKOMANDERT til firmaet, og sørg for å ta kopi. Da har du ditt på det tørre. Dersom du får produkter i posten etter du har sende rekomandert oppsigelse, send produktene i retur med postoppkrav
Gjest Embla s Skrevet 4. desember 2005 #7 Skrevet 4. desember 2005 Jg har vært kunde hos Naturpost flere ganger, aldri noe problem å si opp. Så det kan være du har vært uheldig, eller at jeg har vært veldig heldig?
Lucky? Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2005 Kom endelig frem til dem på telefonen i dag, så hun sa de ikke skulle sende mer. Så da er det bare å vente å se. Får håpe alt er i orden nå da!
iss Skrevet 6. desember 2005 #9 Skrevet 6. desember 2005 Ja vi får krysse fingrene for at du slipper noe problem med de da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå