AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Hei. Jeg har fått kontakt igjen med en tidligere flamme. Han var kjæresten min gjennom videregående til han flyttet ut av landet pågrunn av jobb. Han har nå flyttet hjem igjen etter nesten 15 år og vi har fått kontakt igjen. Han har lagt seg godt ut men er fremdeles utrolig skjønn og en herlig og sjarmerende mann, kjenner jeg holder på å bygge opp en heftig forelskelse igjen. Vi har møttes mange ganger og jeg vet han liker meg og.. Men jeg lurer litt på hvordan det er ha sex med en så kraftig person.. Han veier kansje 130-140kg så han godt stor. Jeg har aldri vært borti sånt. Og ja jeg er særiøs og ønsker ikke noe hetsing eller negativt oppkast. Anonymkode: 246a1...496 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Det har kanskje han en løsning på hvis han har vært med damer før. Det vil funke det også det fins alltids en stilling tror jeg for sånt. Bare å prøv og feil som gjelder. Det finner dere ut av. Anonymkode: 693af...19f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Jeg har fått kontakt igjen med en tidligere flamme. Han var kjæresten min gjennom videregående til han flyttet ut av landet pågrunn av jobb. Han har nå flyttet hjem igjen etter nesten 15 år og vi har fått kontakt igjen. Han har lagt seg godt ut men er fremdeles utrolig skjønn og en herlig og sjarmerende mann, kjenner jeg holder på å bygge opp en heftig forelskelse igjen. Vi har møttes mange ganger og jeg vet han liker meg og.. Men jeg lurer litt på hvordan det er ha sex med en så kraftig person.. Han veier kansje 130-140kg så han godt stor. Jeg har aldri vært borti sånt. Og ja jeg er særiøs og ønsker ikke noe hetsing eller negativt oppkast. Anonymkode: 246a1...496 Doggy eller ridetur er jo ikke et problem. Dere må prøve dere fram når det gjelder misjonær, kommer an på måten han bruker vekten på. Anonymkode: e237b...cb7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Hvis dere tenner på hverandre og har en positiv forventning/innstilling til sex, finner dere nok ut av det. Noen stillinger vil være mindre aktuelle enn andre, men så er det også alt det andre seksuelle dere kan nyte å gjøre sammen/for hverandre i tillegg til samleie. Anonymkode: 707bb...c61 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Så lenge han har fysikken i orden, ser jeg ingen problemer. Stillinger finner dere ut av. Om han derimot er feit fordi han er lat og har dårlig helse, vil det by på større utfordringer. Har selv en BMI på 35+ og har sex i alle tenkelige posisjoner. Men vi har grei fysikk og har ingen problemer med utholdenhet eller andre utfordringer med gjøre det vi vil i senga :) Anonymkode: 70238...04e 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Mannen min har vært 170 kg. Det var ikke noe problem å ha sex, alle de "vanlige" stillingene gikk helt fint. Men det er jo ikke alt i kamasutraen man kan gjøre da. 😛 Anonymkode: 79933...4ff 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå