Trampe Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Jeg lurer veldig på hva som er tittelen på en julesang. Jeg har lite info om den, men kanskje noen vet hvilken jeg mener? Sangen er amerikansk så vidt jeg vet. Den er ingen typisk julesang, og de strofene jeg kan av den er ganske dramatiske i melodien. Jeg kan ikke teksten, den er utydelig synes jeg. Sangen var brukt i Home Alone-filmene. Kom på den da jeg satt og så reprisene av E.R. på formiddagen her om dagen, de sang den nemlig der også. I de utgavene jeg har hørt sangen, synges den av et kor, og har mange stemmer. Jeg vet at dette ikke er mye å gå fra, men det kan jo hende at noen av dere har forslag til hvilken sang jeg tenker på?
Saeria Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Er det en av de på filmens O.S.T? Hvis du klikker her så kan du høre sangene også, i tillegg til å få vite tittelen. Endret 1. desember 2005 av Saeria
Trampe Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2005 ååå, der var den ja!! carol of the bells heter den. Tusen takk, Saeria!!
Saeria Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Bare hyggelig! Det er faktisk litt av teksten til den sangen jeg har i signaturen min. Bare at jeg har versjonen til Mr. Mackey i South Park. Derfor Mmmkay bak Ding dong.
Trampe Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2005 Hmm..kanskje jeg skal få tak i den også. For skøys skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå