AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 På linje med knipeøvelser? Musklene trekker seg jo voldsomt sammen. Anonymkode: b1a38...762
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Ja det gjør det.. bekkenmuskelen ligger ganske nært vaginalåpningen.. festet mellom haleben og symfysen, og den har tre hovedfunksjoner: Å stenge av for analen, vaginaen og urinrøret. Det som er så flott med knipeøvelser, er at i en orgasme får man sammentrekninger skapt bekkenbunnsmuskulaturen.. Jo sterkere muskler jo sterkere føles orgasmene.. men det gjør det også lettere å få orgasme, pga økt blodsirkulasjon for bedre følelse. Godt for mannen også🤗 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): På linje med knipeøvelser? Musklene trekker seg jo voldsomt sammen. Anonymkode: b1a38...762 Nei. Det blir som å gjøre tre push ups. Det utgjør ingen forskjell og er ikke trening. Anonymkode: cbd1e...579
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Orgasme er KJEMPEVIKTIG for helsen din Så få gjerne det hver dag om du klarer, mange kvinner sliter med orgasme. Men de fleste kan lære seg det. Selv onanerer jeg nesten hver dag, men unngår vibrator pga det setter ned følsomhet på klitten i lengden... Anonymkode: c47ea...910
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Orgasme er KJEMPEVIKTIG for helsen din Så få gjerne det hver dag om du klarer, mange kvinner sliter med orgasme. Men de fleste kan lære seg det. Selv onanerer jeg nesten hver dag, men unngår vibrator pga det setter ned følsomhet på klitten i lengden... Anonymkode: c47ea...910 Gjør det? Det er ikke min erfaring. Jeg bruker vibrator veldig mye, men er jeg skikkelig tent kan jeg få orgasme av å være såvidt borti med fingeren... Anonymkode: b99a6...25a 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Ja knipemusklaturen trekker seg sammen i orgasme , vet ikke hvor mange ganger hos deg men hos meg er det ca 8-11 ganger etter hver orgasme. Så teoretisk sett om man får orgasme tre ganger om dagen så er man innafor de tre settene med 10 knip man anbefales å gjøre hver dag 😅 Men det blir ikke på linje med å trene ordentlig og knipe 30 ganger 3 ganger om dagen f eks Anonymkode: ae60f...fd9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Orgasme er KJEMPEVIKTIG for helsen din Så få gjerne det hver dag om du klarer, mange kvinner sliter med orgasme. Men de fleste kan lære seg det. Selv onanerer jeg nesten hver dag, men unngår vibrator pga det setter ned følsomhet på klitten i lengden... Anonymkode: c47ea...910 Jeg har brukt vibrator mye, og blir bare mer og mer følsom med alderen. Anonymkode: 7bae9...4d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå