AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Hei! Jeg er snart 37 år gammel, og bor alene i en leilighet i Oslo. Alle mine barndomsvenner har familie, hus og hytter og alt det som hører med når man er voksen. Jeg har vært i et langt forhold tidligere, men dessverre ble dette slutt etter 10 år da jeg fant ut at han hadde problemer med økonomi/spilling. Jeg klarte dessverre ikke å stole på han, var ikke sterke nok til å stå i forholdet. Hadde jeg visst at jeg kom til å bli alene mest sannsynlig resten av livet, burde jeg kanskje stått i det.. Tror dere det er for sent å finne noen, eller få et godt liv for meg? Jeg har en super familie, gode venner (også single), god jobb og leilighet. Men kan jo ikke sammenlignes med det "voksen-livet" de andre lever.. Noen som har opplevd en endring i livet så sent, eller funnet kjærligheten i den alderen? Anonymkode: 87d4e...77d 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Moren min fant kjærligheten på ny etter å endelig ha kvittet seg med dødvekten (også kalt min far). Hun var bikket 50 når hun traff ny mann, å han er SÅ bra for henne! Jeg tror ikke at kjærlighet er forbeholdt noen alder. Den dukker opp bår du minst aner det Å vet du, jeg tror ikke at det å være sammen med en person med store økonomi/spilleproblemer som man ikke stoler på er bedre enn å være alene altså. Anonymkode: 71cd9...939 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er i ferd med å blir godt kjent med en som deg. Mann, 37, aldri vært i noe lengre forhold. Bor alene, jobber, kjeder seg på kveldene. Han hadde nesten gitt opp, men så traff vi hverandre via jobben. Jeg har barn, tre stykker, og mulig det er det som holder han litt tilbake, men jeg håper av hele mitt hjerte at det kan bli noe mer. Han er bare helt super. ❤️ Anonymkode: 41d8c...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er snart 35 og singel, og jeg håper og tror ikke det er for sent for verken deg eller meg. Nå vet jeg ikke om du vil ha barn, men det er hvertfall noe jeg begynner å tenke endel på merker jeg 🫤 Nå er det jo flere som får barn i 40 års alderen, så det er fortsatt mulighet for deg 😊 er det noe du tenker på eller er ikke barn endel av planen?:) Anonymkode: dc107...66b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei! Jeg er snart 37 år gammel, og bor alene i en leilighet i Oslo. Alle mine barndomsvenner har familie, hus og hytter og alt det som hører med når man er voksen. Jeg har vært i et langt forhold tidligere, men dessverre ble dette slutt etter 10 år da jeg fant ut at han hadde problemer med økonomi/spilling. Jeg klarte dessverre ikke å stole på han, var ikke sterke nok til å stå i forholdet. Hadde jeg visst at jeg kom til å bli alene mest sannsynlig resten av livet, burde jeg kanskje stått i det.. Tror dere det er for sent å finne noen, eller få et godt liv for meg? Jeg har en super familie, gode venner (også single), god jobb og leilighet. Men kan jo ikke sammenlignes med det "voksen-livet" de andre lever.. Noen som har opplevd en endring i livet så sent, eller funnet kjærligheten i den alderen? Anonymkode: 87d4e...77d Fann drømmemannen min på din alder🥰 snart tre år senere er jeg så oppover ørene forelsket i denne mannen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Snart flytte sammen og få baby❤️ Anonymkode: 9d718...900
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror dere det er for sent å finne noen, eller få et godt liv for meg? Jeg har en super familie, gode venner (også single), god jobb og leilighet. Men kan jo ikke sammenlignes med det "voksen-livet" de andre lever.. Noen som har opplevd en endring i livet så sent, eller funnet kjærligheten i den alderen? Det kommer jo helt an hva du legger i et godt liv? Dersom et godt liv for deg er synonymt med barn, så bør du jo gjøre noe med det øyeblikkelig. Du bør ikke få barn med hvem-som-helst, men om barn er det viktigste så finn en OK fyr og bli gravid. Når jeg skriver dette så vet jeg at det kommer mange sure svar, men DU må bestemme hva som er viktigst for deg, og er det egne barn, så sett i gang 💗 Om det ikke er barn, men kjærligheten, så klart du kan finne det. Anonymkode: 29ad7...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Skrevet 12. oktober 2022 Hehe, nå så jeg for meg at du var 70+ (og selv da er det jo ikke for sent). 37 er da ingen alder, klart du kan møte en fin fyr å dele livet med. Jeg ble skilt som 37åring. Fant ganske raskt en ny mann jeg nå har det veldig bra med på 5.året. Lykke til🥰 Anonymkode: bf9cb...b10 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde jeg visst at jeg kom til å bli alene mest sannsynlig resten av livet, burde jeg kanskje stått i det.. Jeg skal love deg at singellivet har mer å by på, enn et ulykkelig forhold. Det finnes nok av uheldige situasjoner man kan bli nødt å "stå i", men ikke frivillige ting, som egentlig skulle berike livet. Anonymkode: 2437c...010
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror dere det er for sent å finne noen, eller få et godt liv for meg? Anonymkode: 87d4e...77d Nei. Anonymkode: c157f...61e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #11 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg måtte bli 36 år før jeg endelig møtte mannen hvor det bare var øyeblikkelig kjemi. En bekjent ble skilt som 35-åring, og møtte sin store kjærlighet like etter hun ble 50. Men jeg ville hatt fokus på å få ett godt liv uten avhengigheten til andre. For det å være så avhengig av å ha en partner, at man mener det ikke er ett bra liv uten å være i ett forhold, det er ikke helt sunt. At du mener du burde ha holdt sammen med en som har økonomiske problemer og spiller, og som du ikke stoler på, fordi det tross alt hadde vært bedre enn å være singel, vel, da er det på tide å ta ett tak i deg selv og bli mer selvstendig. Anonymkode: 850b2...379
Anciol Skrevet 12. oktober 2022 #12 Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Nei 37 er ingen alder, onkelen min , fikk seg kone og barn da han var i 40 årene. Endret 12. oktober 2022 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå