Gå til innhold

Venn la til kjæresten min på sosiale medier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og min nye kjæreste møtte et vennepar av meg forleden dag. Det var for så vidt hyggelig, men ikke noe mer. Et par dager etter fortalte kjæresten min at han hadde prøvd å legge henne til på snapchat noe jeg syns er litt merkelig. For det første er ikke dette en venn jeg møter så ofte, ikke akkurat bestevenner. Dessuten må han aktivt ha lett henne opp for å finne ut hva hun heter for å kunne legge henne til noe jeg finner litt creepy å gjøre før de i det hele tatt blir godt kjent.

Denne vennen har noen sider jeg er litt usikker på som antagelig er grunnen til at jeg reagerer mer enn jeg ville gjort ellers.

Noen som hadde tenkt på dette?

Anonymkode: 2133e...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som hadde tenkt på dette?

Spør kjæresten din om hvorfor han la til henne? 

Anonymkode: 7c1f4...f97

• Liker 1
Skrevet

Som kvinne så skal det ikke så mye til før noen finner ut at de skal prøve seg på deg. Opplevd sånt selv. Bare.. ikke bry deg. Har du en søt jente blir det ikke siste gangen noe sånt skjer.

Anonymkode: fd1c0...bb6

Skrevet

slik du beskriver det ville jeg også vært skeptisk ja  

Anonymkode: e9dec...5b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Spør kjæresten din om hvorfor han la til henne? 

Anonymkode: 7c1f4...f97

Hun vet ikke. Hun lurte på om det var ham da hun så navnet som hadde lagt henne til så hun spurte meg hva han het

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Som kvinne så skal det ikke så mye til før noen finner ut at de skal prøve seg på deg. Opplevd sånt selv. Bare.. ikke bry deg. Har du en søt jente blir det ikke siste gangen noe sånt skjer.

Anonymkode: fd1c0...bb6

Neida, men gidder bare ikke ha sånne "venner" 😅

Skrevet

Snap kan fint ha foreslått henne for han. Iallfall om han har gitt tilgang til kontaktlisten. Jeg fikk forslag om den nye damen til en kompis uten å ha møtt henne før. Og siden disse nå faktisk har møttes er det enda met sannsynlig at hun dukker opp som forslag 

Anonymkode: 3912e...6aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...