Gå til innhold

Oppgitt over samboer som ikke blir hjemme med eget barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker å lufte noe som irriterer meg ganske mye! Jeg må plutselig til sykehuset i morgen med barnet jeg har fra før pga en skade som må sjekkes. Jeg og samboer har også et felles barn, en baby på 5 uker. Reisen frem og tilbake og sjekken på sykehuset kommer til å ta mange timer, og jeg ønsket derfor at samboer var hjemme med barnet vårt i morgen fordi det kommer til å bli kaos og grining hvis jeg må ha med baby på sykehuset så lenge. Det gadd han ikke og ble pottesur, for han skulle på jobb. Han gjør det tydelig at han skal ikke gjøre noe for meg og mitt barn liksom, men dette handler om å gjøre noe for eget barn også, da baby ikke har godt av å være med alle de timene. Jeg ordnet det heldigvis med at min bestevenninne kommer rett etter nattevakt i morgen, men jeg er sur for at det i det hele tatt var nødvendig. Har jeg rett til å være sur her? Han skal bare dra på jobb i morgen og la meg stå med alt, han aner ikke at jeg har fikset barnevakt og virker ikke til å bry seg. 

Anonymkode: 21b37...af2

• Liker 2
  • Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha reist i fra en fem uker gammel baby!

Anonymkode: d2eb6...9cd

• Liker 35
  • Nyttig 8
Skrevet

Valgte du virkelig å få barn med en som er kip mot det barnet du har fra før??

Anonymkode: c1410...06e

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet

For en idiot. Selvfølgelig har du grunn til å være sur. Men undrer meg også om hvordan han var i forhold til barnet ditt tidligere.

Anonymkode: d6b4c...c3e

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, jeg ønsker å lufte noe som irriterer meg ganske mye! Jeg må plutselig til sykehuset i morgen med barnet jeg har fra før pga en skade som må sjekkes. Jeg og samboer har også et felles barn, en baby på 5 uker. Reisen frem og tilbake og sjekken på sykehuset kommer til å ta mange timer, og jeg ønsket derfor at samboer var hjemme med barnet vårt i morgen fordi det kommer til å bli kaos og grining hvis jeg må ha med baby på sykehuset så lenge. Det gadd han ikke og ble pottesur, for han skulle på jobb. Han gjør det tydelig at han skal ikke gjøre noe for meg og mitt barn liksom, men dette handler om å gjøre noe for eget barn også, da baby ikke har godt av å være med alle de timene. Jeg ordnet det heldigvis med at min bestevenninne kommer rett etter nattevakt i morgen, men jeg er sur for at det i det hele tatt var nødvendig. Har jeg rett til å være sur her? Han skal bare dra på jobb i morgen og la meg stå med alt, han aner ikke at jeg har fikset barnevakt og virker ikke til å bry seg. 

Det blir krevende for venninna di, som kommer rett fra nattevakt?

Samboeren din burde forresten skamme seg. Snakk om å ikke stille opp for familien sin.

Anonymkode: a8ec3...f1b

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Velkommen til voksen verden

Anonymkode: 6bd7e...962

• Liker 2
Skrevet

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Mona123 skrev (3 minutter siden):

Tenk at ei venninne, som har hatt en lang dag på jobb, kan stille opp - men ikke din partner! 

For et rasshøl. 

🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻

Anonymkode: 89f2b...6a2

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Fyfaen… tror mine følelser for en sånn tafatt mann hadde sluknet ganske fort om han hadde vist sånne sider. Han bør virkelig ha noe spesielt ved seg siden du fortsatt er sammen med han 

Anonymkode: 0cef4...8cd

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde det vært meg ville jeg spurt om venninna kan bli med som barnevakt for baby, en hel dag borte fra en 5 uker gammel baby er lenge.

Men samboeren din er en dust. 

Anonymkode: 1969e...395

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Skal du virkelig dra fra en 5 uker gammel baby ? Jeg tror babyen tar mer skade av å bli etterlatt i mange timer, enn å være med på den turen.. kan du ikke heller ta med baby og venninnen din på turen da? Det er ikke anbefalt å være borte så lenge, er vel egentlig maks 1 time du bør være borte fra barnet om du skal følge rådene… 

Samboeren din er en jævla idiot, som tydeligvis ikke bryr seg så mye om verken om deg eller barna. Hadde revurdert forholdet, for barna sin del. 

Anonymkode: 34709...8c0

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Velkommen til voksen verden

Anonymkode: 6bd7e...962

I voksenverdenen er det vanlig å senest slutte å oppføre seg som en egosentrisk dust når man blir forelder, i dette tilfellet far.  Det er også helt vanlig å bidra til at alle i familien har det greit, inkludert partner og partners barn fra tidligere.

Anonymkode: 93fd4...64c

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Han burde jo tatt sønnen din med på sykehuset så du kunne blitt hjemme med baby!!  Hallo!! Men slik som han høres ut så vet jeg ikke om jeg hadde turt å sende han med sønnen på sykehuset.

Anonymkode: 8cac4...ab1

• Liker 27
Skrevet

Og hadde en jeg var samboer med og hadde felles barn med behandlet sønnen min slik så hadde det vært slutt asap. Dere skal liksom være et team, og sønnen din skal ikke føle seg utenfor og mindre viktig, ikke du heller. 

Anonymkode: 8cac4...ab1

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Stakkars baby som forlates en hel dag sv begge foreldrene sine 💔

Anonymkode: 4d991...145

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er tullete av ham. Han skulle ringt jobben og tatt egenmelding - hjemme med sykt barn. Så skulle han enten tatt barnet ditt på sykehuset eller vært hjemme med baby. 

Anonymkode: 651bf...1fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bra du prøver å gi ts enda mer dårlig samvittighet i en vanskelig situasjon. Her er det mannen som driter seg ut deluxe. 

Anonymkode: 0cef4...8cd

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror dette går fint jeg, regner med at babyen får både stell, mat og kos av venninnen. 

Heller venninne enn far i dette tilfellet. Hadde aldri tenkt tanken på å få barn med en fjott heller. 

Anonymkode: e34a1...bf3

• Liker 12
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...