Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid drømt om å være med min fremtidige ektemann helt til vi dør, og jeg vet det krever mye jobb. Men jeg blir rett og slett nesten redd for det etter alt det rare jeg leser her inne.
Finnes det noe håp for null utroskap og et godt bånd gjennom hele livet? Jeg tenker ikke på at man aldri krangler osv nå. Jeg mener mer de «store/skyggete» tingene som ikke kan tilgis.
Noen som kan slenge ut historien sin, fordi jeg begynner å miste det litt etter å ha meldt meg inn på denne siden.. :( 

Anonymkode: b3ac4...cf6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste som er hos legen er syke. De fleste som går på butikken trenger mat. 

De fleste som lager tråder her inne behøver råd om noe, eller skal ventilere om noe. 

Går du på instagram isteden får du se et glansbilde, for der skal alle vise seg fra sin beste side. 

Mamma og pappa er "happily ever after". Det finnes. :) 

Anonymkode: 515a8...e89

• Hjerte 1
Skrevet

Det går ofte ut på om en har en god dialog med hverandre, har tillit, respekt og aksept. Elsker man hverandre, så må man tørre at livet butter imot, og lære at stormforelskelsen ofte går bort etterhvert som hverdagen innhenter livet. 

Ikke hver dag inneholder rosebuketter. Av og til inneholder den også bedritne truser og muggen oppvask.

Og ja, drømmer om det samme som deg. Er godt gift (15 år) og drømmer om å bli gammel og grå med han.

En av oss vil dø før den andre og den som sitter igjen vil nok bli ganske ensom. Og man er aldri 100% på om følelsene er der om 1 år eller 50 år.

Livet skjer, og vi må bare nyte hver dag slik vi ville tilbragt den siste. Så lenge det finner "sosiale regler" på hva som er rett og galt i et forhold, så vil vi alle begå en synd før eller senere. 

Anonymkode: e50b8...d1c

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...