AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Hvordan gjør dere det? Har selv fremfall og sliter med både lyst og gjennomførbarhet pga smerter. Så stikker fremfallet av og til ut av skjeden også. Føler meg ikke akkurat sexy. Det kan noen ganger lekke litt fra tarmen også. Anonymkode: 333b6...0b0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Har så vidt sex lenger og sliter veldig med smerter her også. Ender som regel opp med at han ikke kan gå "helt inn" og klarer ikke å fullføre ordentlig fordi vi må gjøre ting sakte og rolig pga meg. Pleier heller å gjøre andre ting fremfor penetrering. Anonymkode: 73ece...cb5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Får dere ikke operasjon? Anonymkode: 4cfad...a40
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Det er veldig lang ventetid på operasjon og man må ofte prøve kremer eller ring først. Jeg har mye smerter og problemer med å både tømme urinblæren og tarmen i tillegg til å bruke tampong og gjennomføre samleie. Så lenge jeg ikke har hyppige urinveisinfeksjoner eller andre større plager blir jeg ikke prioritert. Vi prøver også andre ting enn akkurat samleie. Det er bare at jeg føler meg så udelikat og kan få smerter under og etter orgasme. Så lysten er så der 😑 Har heldigvis en forståelsesfull mann! Anonymkode: 333b6...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er veldig lang ventetid på operasjon og man må ofte prøve kremer eller ring først. Jeg har mye smerter og problemer med å både tømme urinblæren og tarmen i tillegg til å bruke tampong og gjennomføre samleie. Så lenge jeg ikke har hyppige urinveisinfeksjoner eller andre større plager blir jeg ikke prioritert. Vi prøver også andre ting enn akkurat samleie. Det er bare at jeg føler meg så udelikat og kan få smerter under og etter orgasme. Så lysten er så der 😑 Har heldigvis en forståelsesfull mann! Anonymkode: 333b6...0b0 Uff, så forferdelig kjipt Jeg har bare grad 1 fremfall, men synes det er ille nok. Vet ikke om jeg tør få flere barn for jeg er så redd for at det skal bli verre. Vet du hvorfor du fikk det? Anonymkode: a4fa1...a66
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg hadde det ikke så ille, og fikk operasjon. Med fritt sykehusvalg valgte jeg å reise til mindre sted, og fikk da kjapt operasjon. Slik skal du ikke ha det! Alvorlig prat med legen på sin plass. ❤ Anonymkode: 9e866...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå