Gå til innhold

Hadde du tenkt han var utro pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at han skjuler noe for meg?

Mannen min gjennom 15 år (vi har tre barn sammen), føler jeg har begynt å endre adferd i det siste. 
Han har blitt fortere sint på meg. Hisser seg opp og alt jeg gjør er galt (i følge han). Han bruker mer tid på tlf. Og han har aldri vært bekymret for om jeg har brukt den (for å ta bilde eller noe), men nå virker han hissig. 
Når det gjelder tlf, før brydde han seg ikke om det var mange apper som lå oppe på tlf. Men ser han sletter alt alltid nå.

Fikk tilgang til tlf da jeg skulle sjekke opp et bilde. Gikk inn på skjermtiden hans den kvelden. Der sto det at han hadde brukt 15 minutter på meldings appen. Vi hadde vært sammen hele dagen, da vi kjørte 8 timer i bil. Formiddagen var vi på overnatting med venner og vi så tv før vi sammen la oss. 
Jeg sjekket derfor meldingsappen, men der sto det ingen meldinger fra den dagen. 
Er ikke det litt mistenksomt? 

Han har også alltid hatt behov for mye/ofte sex. Han vet jeg snart skal ha mensen, og tidligere ville han ha utnyttet det ved å ha mest mulig sex før det. Jeg dusjet meg å la meg naken ved siden av han. Han slukket lyset og la seg for å sove. Sa ikke en gang god natt og ga ikke godnattkyss som vanlig.

Vet det er mye på jobb og at han er sliten. Men jeg kjenner på en ekkel følelse og føler meg ikke trygg lengre. Ville du vært mistenksom?

Anonymkode: 54460...327

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en helt naturlig følelse i et forhold og få av og til.. det tyder bare på at du elsker han og er redd for å miste han. Derfor er det sååå viktig med åpen kommunikasjon! Sett deg ned med han, vær ydmyk og ikke angripende å si « kjære, jeg har hatt litt vondt i magen i det siste.. jeg har hatt en ekkel magefølelse på at du snakker eller er med en annen dame pga JEG føler du er mer sint mot meg og mer hemmelighetsfull. Jeg elsker deg og vil lufte bekymringene mine til deg istedenfor å overtenke noe som kanskje ikke stemmer» gjerne ta det en kveld dere har tent lys og koser dere og dere begge er åpne for å prate ut. Det gjør meg og min mann. Vi har små barn så vi passer på og ha en slik «kosekveld» en gang i måneden der vi snakker ut om alt og fokuserer på oss. Det har vært til stor hjelp! 

Anonymkode: 55801...1b9

• Liker 1
Skrevet

Ut i fra det du beskriver, hadde jeg også vært mistenksom, ja. Hvor lenge har han vært "merkelig"?

Anonymkode: 18a22...aa4

• Liker 3
Skrevet

Så ekkelt at du snoker på telefonen hans 🚩

Anonymkode: 69a59...818

Skrevet

Jeg ville vært svært bekymret. Noe er jo galt, om det er utroskap eller bare at han er sint eller lei for noe. Har du prøvd å spørre han? Jeg ville sagt at jeg kjenner at noe er feil, kan du fortelle meg hva det er så vi kan ordne opp i dette?

Anonymkode: eab62...2da

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville blitt veldig på vakt, ja.

Det er helt typisk at de blir lett irriterte og humørsyke, går ut fra at det er den dårlige samvittigheten som gnager og gir seg utslag i uvanlig oppførsel.

Du kan selvsagt prøve å snakke med ham, men da er det mange som bare vil nekte for alt, og så blir de enda mer påpasselige med å skjule sine spor. Det kan hende du kan finne ut mer ved å følge godt med, inntil du har noe mer håndfast.

Anonymkode: fa1c2...a7b

• Liker 5
Skrevet

kommuniser med han. Det er viktig nå. Utroskap og annet drit kommer fram uansett, er bare snakk om tid.

Anonymkode: 3cc20...012

Skrevet (endret)

Trenger nødvendigvid ikke være utroskap. Mangel på tillit kan like mye ødelegge et forhold.

Ser et rødt flagg 🚩

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min gjennom 15 år (vi har tre barn sammen), føler jeg har begynt å endre adferd i det siste. 
Han har blitt fortere sint på meg. Hisser seg opp og alt jeg gjør er galt (i følge han).

Tipper du mener han har endret atferd og blitt mer sint.

Kan godt hende han sliter med noe, og fordi du ikke forstår hva det er, så føler du at det er din feil eller at du gjør noe galt. Når det i realiteten er han som sliter med noe.

Har en tanke på hva det kan være, men kommer tilbake til det.

Han bruker mer tid på tlf. Og han har aldri vært bekymret for om jeg har brukt den (for å ta bilde eller noe), men nå virker han hissig. 
Når det gjelder tlf, før brydde han seg ikke om det var mange apper som lå oppe på tlf. Men ser han sletter alt alltid nå.

Jeg lurer litt på hva du gjør inne på han sin telefon. Han er et voksent menneske, og forholdet burde være bygget på tillit, slik at man ikke trenger å kontrollere hverandre og mobilbruk. Det høres usunt ut, og 🚩.

Hvorfor har han lukket appene. Helt ærlig, jeg har perioder hvor jeg lukker alle apper og perioder jeg ikke gjør det. Dette blir bare overtenking og overanalysering, og det er ingen av dere tjent med. Har du tenkt tanken at det ikke trenger å være noe grunn til at han lukker apper.

Fikk tilgang til tlf da jeg skulle sjekke opp et bilde. Gikk inn på skjermtiden hans den kvelden. Der sto det at han hadde brukt 15 minutter på meldings appen. Vi hadde vært sammen hele dagen, da vi kjørte 8 timer i bil. Formiddagen var vi på overnatting med venner og vi så tv før vi sammen la oss. 
Jeg sjekket derfor meldingsappen, men der sto det ingen meldinger fra den dagen. 
Er ikke det litt mistenksomt? 

Kan godt hende han kun har lest på en eldre melding, eller at meldingsappen har vært åpen tilfeldig, i bakgrunnen.

Jeg synes du virker veldig kontrollerende ut her, og jeg hadde følt på et ubehag om noen sjekket skjermtid, og etterpå konfrontert meg om jeg har slettet meldinger. Det hadde jeg funnet ubehagelig selv om jeg ikke hadde hatt noe å skjule. 

Dere har vært sammen i 15 år.  Hvis du alltid har vært så kontrollerende og vist mannen din så lite tillit og sjekket hver minste ting, da tror jeg det kommer til en grense hvor man blir lei, deprimert, og ødelagt. 

Har du tenkt at endringen du nå ser hos din mann kan være et resultat av at du har vært for kontrollerende og vist for lite tillit, og at det har kommet til det punktet hvor mannen din ikke klarer mer. 

Et forhold er etter min mening i veldig ubalanse om den ene parten viser null tillit og er nødt å kontrollere alt.

Han har også alltid hatt behov for mye/ofte sex. Han vet jeg snart skal ha mensen, og tidligere ville han ha utnyttet det ved å ha mest mulig sex før det. Jeg dusjet meg å la meg naken ved siden av han. Han slukket lyset og la seg for å sove. Sa ikke en gang god natt og ga ikke godnattkyss som vanlig.

Du vet at sexdriv kan ta av med årene. I tillegg kan medisiner, kosthold, endringer i livet øke eller minske sexlyst.

Og om mannen din føler at du ikke har noe tillit eller har merket at du mistenker han for utroskap kan det være grunn nok til å drepe sexlysten.

Vet det er mye på jobb og at han er sliten. Men jeg kjenner på en ekkel følelse og føler meg ikke trygg lengre. Ville du vært mistenksom?

Her sier du det selv. Mye jobb og sliten, men istede for å vise støtte bruker du energien din på mistenke han for utroskap.

Jeg mener du virker altfor kontrollerende, har altfor lite tillit og det kan mannen din merke. Og når det er det du møter han med når han er overarbeidet og sliten, så er det ikke rart ting er slik som de er nå.

Sier ikke at han ikke er utro. Men har du tenkt tanken at han ikke er det, men at problemet likemye kan være måten du møter han på.

Bare noe å tenke på.

Endret av Blueberrymuffin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...