Gå til innhold

Dere som snart har konfirmanter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere å sette av mye penger til denne dagen? Ink gave og alt?

Sparer og sparer, tenkte rundt 40.000 med lokale, mat, gave og klær (ønsker ikke bunad). 

Anonymkode: ce368...87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok 50 000 i utgifter til vår datters konfirmasjon, men hun skal ha bunad til 26 000 kr.

Anonymkode: 303fa...b9e

Skrevet

Vi havnet på ca 45 000, inkl gave. Hun fikk bunad fra besteforeldrene. 

Skrevet

Vi havner på ca. 20.000, inkl gave. Han får bunad av besteforeldrene.

Anonymkode: be299...65f

Skrevet

Ja, det blir dyrt. Vi har jo reservert lokale som koster sitt, og ser cateringen blir dyr (vi må ha det). Vi skal ha mange gjester. Bunad kommer vi unna med en arvet, allikevel blir det noen tusen i bluse, sko, renseri og mansjettknapper som var det som manglet, tror hun skal få det til jul. 
+ gave fra oss, men tror ikke det blir noe overdrevent etter dette. Hun har en søster også, så er litt redd for å legge lista altfor høyt, og i disse tider da. 

Anonymkode: e12e2...454

Skrevet

Vi blir ca. 30 til bords, og har plass nok til å ha konfirmasjonen hjemme.   Ikke først og fremst fordi det blir billigere, men fordi vi synes det er mer hyggelig.  Ungdommen ønsker seg tapas.  Det koster 345 kr pr pers hvis vi får levert fra catering.  Noe lager jeg uansett selv.  Kaker lager jeg selv, og delegerer noe til familien.  Har alt jeg behøver av duker og dekketøy.  Kun å kjøpe blomster til bordet. Regner med under 15.000 kr for mat, drikke, kaker og pynt.  

Med dress/sko er vi kanskje på 20.000 kr.  Gave kommer i tillegg.    

Anonymkode: 7d023...c3b

Skrevet

Forrige konfirmasjon hadde vi alt ute, gjorde ingenting selv. Med gave, kom det vel på rundt 50 000 kr. I disse tider er vi mer forsiktige,  så skal ha det hjemme og håper på å slippe unna med 30 000. Bunad har de fått av besteforeldre 

Anonymkode: 7b875...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...