AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Hvor lang tid gikk det fra du første gangen tenkte tanken om skilsmisse, til du var helt sikker på at dere skulle skille dere? Og hvor lang tid fra du var sikker på at du ville skille deg, til du sa til det til partner og til dere faktisk gjennomførte det? Kan svare dere som aldri giftet dere også selvsagt, poenget er at det er et veldig etablert/langvarig forhold. Jeg snakket med en mann nylig som er skilt, og det gikk nesten ti år fra tanken fra tenkt til det skjedde... det er kanskje ikke så uvanlig? Anonymkode: bd48e...737
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Et års tid. Anonymkode: b0753...6ff
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Vi var sammen i 3,5 år. Jeg var i tvil i 1,5 av dem.. Anonymkode: 299d0...8fd
fjær Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Fra første gang jeg tenkte det til jeg gikk ut av forholdet gikk det 15 år, jeg prøvde så godt jeg kunne å få det til å fungere, og ikke lytte til følelsene mine... men tilslutt gikk det ikke lengere... 1
Mymlen Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Visste det etter å ha vært sammen i 3,5 år, kjent hverandre i nesten fem år. Tillitsbrudd (ikke utroskap). Ventet to år med å gå da det kom enda et tillitbrudd, langt ifra like stort som det første. Da kjente jeg at jeg var verdt mer, og følte ikke på noen såre følelser. Hadde sørget ferdig over forholdet 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 Hadde aldri stolt på en mann som var nylig singel uansett og av erfaring sier de alle at de er helt ferdig med eksen og hopper på første og beste så snart det er slutt! For min del tok det 3 år, men jeg elsker han fortsatt 9 mnd etter at det ble slutt og jobber med å komme over kjærlighetssorgen. Anonymkode: 75a2b...cce
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Skrevet 12. oktober 2022 Vært sammen i 16 år og har sporadisk tenkt tanken opp gjennom årene, men ikke vært noe alvor før inntil nylig. Nå har vi hatt det sikkelig dårlig i ca 1 år og jeg har tenkt ukentlig at det hadde vært enklere å være alene. Jeg er så lei av å bli skuffet og såret over manglende engasjement og vilje til å endre på ting. Føler jeg og barna kommer sist på hans prioriterings liste og at det er himla praktisk å ha meg…. Vond følelse Anonymkode: 508b8...9ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Skrevet 12. oktober 2022 8 år ca, noen perioder tenkte jeg det oftere enn andre. Anonymkode: 493d6...d9e 1
Flintis Skrevet 12. oktober 2022 #10 Skrevet 12. oktober 2022 14 dager etter giftermål. Så ble det truet med at jeg skulle få se skillsmissepapirene et års tid og framover kanskje i 2 år. Men jeg fikk ikke se dem, jeg skrev ut noen da. Så var hun utro forholdet ble åpnet og vi var sammen for å se barna vokse opp. Pga ytre press valgte de å flytte og vi er nå separert. Alt har gått rolig for seg selv om det virker litt dramatisk når det blir komprimert. Vi var gift i nesten 15 år. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #11 Skrevet 12. oktober 2022 Fra det ble sagt høyt, gikk det 4 år. Tanken hadde nok vært der 5-6 år før det igjen. Burde ha flyttet tidligere, men utrolig hva man godtar, etter flere år med apati. M53 Anonymkode: 629ff...c5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå