Gå til innhold

Cannibal Holocaust nå lovlig på video i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne filmen fra 1980 ble totalforbudt på video i Norge tidelig på 80-tallet. Den ble ofte fremstilt som den mest groteske og voldeligste film som er lagd og var opphavet til debatten om videovold i Norge og andre land

Drapene i filmen var i sin tid så realistiske at det ble spekulert om dette var snuff-film. Regisøren måtte vise frem skuelspillerne på TV i ettertid for å vise at de fremdeles var i live

Har sett den og den er OK, men ingen storfilm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei fysj dette må dere ikke se på! kvalmeste film jeg har sett! og når selv jeg blir kvalm, ja da er det ille! :tristbla:

Skrevet

Sånne filmer gidder ikke jeg - gadd aldri chain saw masachre heller..

En film må ha et godt plott - en film som ikke er annet enn effekter kan jeg spare meg for.

En film som MÅ ha med masse blod og gørr for at folk skal se den, har ikke god nok historie rett og slett

Skrevet

Denne har da vært på dvd en god stund nå. Jeg tror jeg kjøpte den for to år siden eller noe.

Skrevet
Denne har da vært på dvd en god stund nå. Jeg tror jeg kjøpte den for to år siden eller noe.

Hvordan er den da? Og hva skjer egentlig?

Skrevet

Tviler på at jeg noen gang kommer til se den, slike filmer er ikke det jeg velger å jeg først setter meg ned foran TV'en for å kose meg..

Skrevet
Hvordan er den da? Og hva skjer egentlig?

Den er helt grei.. Ikke noe å rope hurra for.

Story'n er som følger. Ei journalist bærte + kompani drar nedover i jungelen for å finne ut om det faktisk finnes kannibaler. De blir tatt til fange av en kanibalstamme og alle blir drept på et meget artig visuelt vis. Det er bl.a. ei som blir hengt opp i digre kroker etter puppene og en fyr som få kuken skåret av og spist. meget realistiske scener men filmen blir allikevel kjedelig da det er for lang tid mellom scenene der det skjer noe.

Skal man se en virkelig god splatterfilm er vel Braindead av Peter Jackson et godt valg da den innehar både humor og ufattelig mengder blod og gørr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...