AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Skjønner meg ikke på en god del damer som møter gifte menn. Når mannen er åpen på at han kun ønsker sextreff og ikke vil gå fra kona. Dere damer stiller opp og gir han sex. Hvorfor gjør dere det?. Er dere litt maktsjuk og viser at jeg klarer å erobre gifte. Anonymkode: adde4...6b0 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Uh det er mannen som er egoistisk og utnytter kvinnen. Både kona og elskerinnen. Anonymkode: 9845f...32f 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Stiller ikke opp "kun for sex". Det skjedde pga følelser. Samtaler dagen lang, besøk, fjellturer, hytteturer, helgeturer. Vi gjør mye annet en sex. Som kjærester egentlig Anonymkode: 91974...248
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Jada, uskyldige menn som ikke kan noe for at de lyver og er utro. Stakkars. Anonymkode: 2c03e...812 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 Elskerinnen er ikke mer egoistisk enn de andre parter. Alle har seg fordi de selv har lyst. Selv kona. Jeg gjør det for god sex. Han er også handy og hjelper meg med ting. Vi har det gøy, går ut og danser. Anonymkode: f1a2f...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Gir sex? Sex er ikke noe man gir og tar, det er noe man har i fellesskap. Anonymkode: c45a3...e43 2
Grüner Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Eh, hva med mannen, da, som vil ha både i pose og sekk og bedrar kona attpåtil? Han er vel den største egoisten her… 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 Er du sur for at de damene ikke er med deg i stedet? Anonymkode: abe94...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 Grüner skrev (1 time siden): Eh, hva med mannen, da, som vil ha både i pose og sekk og bedrar kona attpåtil? Han er vel den største egoisten her… Mannen vil sikkert ha både i pose og sekk, er lov for dama å si nei. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er du sur for at de damene ikke er med deg i stedet? Anonymkode: abe94...5b4 Jeg TS er ikke sur for at de damene ikke er meg. Har selv hatt dame og vert utro og dama viste om det. Så jeg mener det jeg skrev. En del damer er egoister når de vet mannen er gift. Fins så mange single å ta av. Anonymkode: adde4...6b0
MyMichelle Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg synes nå det er den gifte mannen som er egoist. Det er ikke elskerinnen sin feil at han liker å behandle kona som dritt. 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2022 #11 Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Ja en dame med moral kompasset i orden hadde sagt nei til en opptatt mann. Helt enig men så vanskelig når en føler en gnist med noen. Mange skjuler at de er opptatt til det er for sent osv. Men syns fortsatt opptatte mannen er den største egoisten som til tider lurer 2 stk. kona og elskerinnen. Blir vel det samme med single menn som er elskere til opptatte kvinner Endret 12. oktober 2022 av GrønnNellik68 Rettskriving 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #12 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner meg ikke på en god del damer som møter gifte menn. Når mannen er åpen på at han kun ønsker sextreff og ikke vil gå fra kona. Dere damer stiller opp og gir han sex. Hvorfor gjør dere det?. Er dere litt maktsjuk og viser at jeg klarer å erobre gifte. Anonymkode: adde4...6b0 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mannen vil sikkert ha både i pose og sekk, er lov for dama å si nei. Jeg TS er ikke sur for at de damene ikke er meg. Har selv hatt dame og vert utro og dama viste om det. Så jeg mener det jeg skrev. En del damer er egoister når de vet mannen er gift. Fins så mange single å ta av. Anonymkode: adde4...6b0 Joda, det er egoistisk av kvinner å ha sex med en opptatt mann. Men å si at menn er helt uskyldig når de ikke respekter konen sin, og vil ha både i pose og sekk, og vil ha noen på si kun for sex, det er helt i orden? Menn kan ha sex kun for sex, da er de stilige og mandige, mens kvinner er løse og maktsyke om de kun vil ha sex? Anonymkode: 67690...807 1 1
-Missi- Skrevet 12. oktober 2022 #13 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg hadde aldri vært sammen med en mann som er gift eller har en partner det er for meg uetisk men jeg har også såpass selvrespekt at jeg ikke ville utsatt meg for noe slikt. Selvsagt er det dårlig av kvinnen og bli sammen med en gift man men den virkelige synderen er jo selvfølgelig mannen som er utro. Jeg tenker at personen, uavhengig av kjønn som sviker sin partner er den som bør være hoveddelen av skylden og er den mest uetiske. 3
Nymerïa Skrevet 12. oktober 2022 #14 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skjønner meg ikke på en god del damer som møter gifte menn. Men den gifte mannen skjønner du deg på. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #15 Skrevet 12. oktober 2022 At damer frister og lokker med sex er ikke akkurat noe nytt. Om det koster noen fjellturer og kinobesøk så vet menn at det er verdt det, og det vet kvinner å utnytte. Anonymkode: 36980...e95
Hjerte Skrevet 12. oktober 2022 #16 Skrevet 12. oktober 2022 Utnytter gifte menn? Nå har jeg null interesse av andre gifte menn enn min egen, men hele premisset er jo idiotisk. En gift mann som velger å være utro blir ikke utnyttet. Han har selv det hele og fulle ansvaret for sin utroskap. Jeg vil tro det som lokker er at man ikke pådrar seg forpliktelser i og med at han allerede er forpliktet et annet sted. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #17 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Uh det er mannen som er egoistisk og utnytter kvinnen. Både kona og elskerinnen. Anonymkode: 9845f...32f Og det skjer aldri andre veien tror du ? Jeg kan fortelle deg litt av hvert, iaf. når det gjelder aldersgruppen 40/45 + "Venninneturer" til Syden f.eks. ? Bare et eksempel, finns mange fler. Anonymkode: e0bce...b47 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #18 Skrevet 12. oktober 2022 Venninnetur ja... det minner meg på filmen som kommer i november som heter Jentetur. Lurer på den er kanskje i denne leia.. ha ha ha... ja har hørt mye om såkalte "jenteturer". Heldigvis ingen venninner så ingen jenteturer som kan ødelegge noe her. Anonymkode: f813e...25b 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #19 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Uh det er mannen som er egoistisk og utnytter kvinnen. Både kona og elskerinnen. Anonymkode: 9845f...32f Antar da at det gjelder det samme hvis en gift kvinne har seg med en singel mann? Kvinne utnytter single menn for egen vinning? Anonymkode: ee481...314 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå