Gå til innhold

Vondt i nippelsene

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har i det siste blitt skikkelig øm i midten av brystvortene... det gjør skikkelig vondt! Det ser ut som de kanskje har blitt litt hovne også.. Kjennes ut som at det er en nerve eller muskel eller hva den nå kalles midt inni der, som går innover i puppen som er det ømmeste.

noen som har erfraing med dette? Hva i all verden er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har i det siste blitt skikkelig øm i midten av brystvortene... det gjør skikkelig vondt! Det ser ut som de kanskje har blitt litt hovne også..  Kjennes ut som at det er en nerve eller muskel eller hva den nå kalles midt inni der, som går innover i puppen som er det ømmeste.

noen som har erfraing med dette? Hva i all verden er det?

Det er vanlig å ha vondt i brystvortene før eggløsning og fram til menstruasjon.

Skrevet

Har aldri hatt det sånn før. men da gikk jeg på p-piller, det gjør jeg ikke nå. kan det være grunnen?

Skrevet
Har aldri hatt det sånn før. men da gikk jeg på p-piller, det gjør jeg ikke nå. kan det være grunnen?

Høres logisk ut (p-piller = ingen eggløsning). Enten det eller det *Meg* nevner.

Skrevet

Jeg kan også få det til tider, da er det ikke vondt men frysning-godt.. kanskje vi bare har forskjellige måter de reagerer på!

Skrevet
Jeg hadde det da jeg var gravid...

Høres logisk ut (p-piller = ingen eggløsning). Enten det eller det *Meg* nevner.

:overrasket:

ikke skriiiv sååån....... *nervøs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...