Gå til innhold

Jeg vil gjøre noe hyggelig med/for mammaen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker tips til ting jeg kan overraske mamma med som ikke er altfor dyrt! Er student selv og bor hjemme sammen med hele familien. Jeg ser at hun er i en stressende periode med lite energi og vil gjerne vise at jeg er takknemlig for alt hun gjør. Jeg er ikke god med ord, ellers hadde et kort eller muntlig vært fint, det synes jeg dessverre er vanskelig… det hadde vært hyggelig å lage et godt måltid med dessert sammen, men vanskelig å få til det kun oss to når huset er fullt. Takk for alle tips! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor er det en hudpleie-skole som har studenter som gjør ting for 50-70% billigere. Jeg har planer om å ta med mamma dit, så hun får en god behandling. Er det noe du kunne gjort hvis det finnes noe lignende hos deg? Sjekk letsdeal for gode tilbud også evt, i den byen du bor. Der kan man finne slikt noe til halv pris. eller en dag det er fint vær, pakke en piknikkurv og finne et koselig sted å dra? Eller sjekke ut hva som finnes av gratis tilbud i kommunen? noen ganger er det kunstutstillinger, noen som leser dikt eller synger et sted...eller en cafe som ikke er så dyr? 

Anonymkode: 32225...642

Skrevet

Hva med å lage henne en kopp te på kvelden? Kanskje smøre noen gode skiver om hun bruker å spise kveldsmat?

Eller lage middag til hele familien hvis det er hun som bruker å gjøre det? 

Skriv "glad i deg mamma, hilsen xxx" på en gullapp å legg en plass hun blir å se

Gi en melkerull det står "glad i deg" på, fikk jeg hos min datter til bursdag, fineste gaven. (hun er 12 nå da, men tror det ville smeltet meg uansett) 

Er jo gjerne de små ting som gleder mammahjerte. 

Anonymkode: 91450...702

Skrevet

Spa opplevelser for meg er gull verdt. Massasje. Jeg har storsett alt jeg trenger i livet og er fornøyd. Om det er noe jeg setter pris på så er det massasje.

Anonymkode: 3b557...06f

Skrevet

Lag litt forskjellige hverdagsmiddager og frys ned så hun kan ty til det på dager som er ekstra slitsomme? Spør om hun vil være med på tur, så pakker du med noe godt til niste + kakao, det hører med :jepp: Spør om du kan hjelpe henne med tyngre husarbeidsoppgaver? Si at du gjerne vil hjelpe til litt? ❤️

Skrevet

Morgenlevering

Anonymkode: 5e570...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...