Gå til innhold

Kan det være tegn fra avdød?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Dere to burde ta en sjekk selv. Den første har jeg sett svare frekt flere ganger. Virker som du selv har noen diagnoser og er slem mot dem rundt deg. 

Det er ikke vi som hører og lukter ting som ikke eksisterer!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cisco skrev (4 minutter siden):

Du vet svært lite om hva som skjer hele tiden. Ikke alt har en «naturlig» forklaring. Den usaklige kommentaren din var rett og slett smakløs. Legg deg inn selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco skrev (1 minutt siden):

Ingen som har hørt noe som ikke eksisterer her. Lyden fra karaokemaskinen var høyst reel, og den hørte også barnet mitt på dagen i dag. Tok den med bort og sa at den startet selv etter at jeg hørte det to ganger i går kveld.

Anonymkode: 5eb1a...516

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen som har hørt noe som ikke eksisterer her. Lyden fra karaokemaskinen var høyst reel, og den hørte også barnet mitt på dagen i dag. Tok den med bort og sa at den startet selv etter at jeg hørte det to ganger i går kveld.

Må legge til nok en gang at jeg ikke mener at det er bevis på noe overnaturlig. Enkelte som ikke får alt enkelt inn i hodet her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjør det og med sigarettrøyk og ingen i huset som  røyker så er det ett sikkert tegn på besøk  :) 

Endret av Maskinfører
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok, jeg leste. 

Det er ganske normalt at man tar opp igjen røykingen etter man dør. Det kan til tider være kjedelig i etterlivet og sigaretter hjelper spøkelsene slappe av. Så ja det er stor kjangs at nettopp dette er spøkelse fra ditt avdøde familiemedlem.

Anonymkode: cb55e...f9c

Herregud for et svar. 🤦

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har barnet sett noen som "ikke er der"? Barn ser ofte sjeler som er på besøk 😬

Jeg tror at noen er innom dere og hilser på. Mormor til eksen min gikk igjen på småbruket vi bodde på, der han er vokst opp. Han våkna av en hånd på skulderen, jeg følte meg overvåket/glodd på, selvom jeg var alene i leiligheten. Men ingen fysiske hendelser. Har og sett skygge gjennom gangen, via kjøkkenet og inn til stuen(gammelt hus.) Min daværende svigermor har opplevd det samme. Og når hun og søsteren satt på kjøkkenet og krangla om noe, så begynte kaffekoppen og snurre for så bli satt hardt i bordet, som i "nå er det fanden nok med dere!" 

Så ja nei, jeg lever med tanken at ånden til avdøde kan enten være der/ikke gå videre eller komme og si hei i vanskelige perioder. Mamma fikk besøk av sin mor da jeg var alvorlig psykisk syk. Kjente en arm som strøk mamma på ryggen, da hun sto på jobb og tenkte masse på meg og var veldig bekymret.🧡 Og dette har mamma sagt at dette har skjedd flere ganger, da min bror ble dødfødt rett før termin, skilsmisse med pappa, økonomiske problemer før jeg ble født osv. 

Man må være litt mottakelig og. Og barn er ofte mer mottakelig for dette og flesteparten mister denne evnen med alderen..😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (6 timer siden):

Har barnet sett noen som "ikke er der"? Barn ser ofte sjeler som er på besøk 😬

Jeg tror at noen er innom dere og hilser på. Mormor til eksen min gikk igjen på småbruket vi bodde på, der han er vokst opp. Han våkna av en hånd på skulderen, jeg følte meg overvåket/glodd på, selvom jeg var alene i leiligheten. Men ingen fysiske hendelser. Har og sett skygge gjennom gangen, via kjøkkenet og inn til stuen(gammelt hus.) Min daværende svigermor har opplevd det samme. Og når hun og søsteren satt på kjøkkenet og krangla om noe, så begynte kaffekoppen og snurre for så bli satt hardt i bordet, som i "nå er det fanden nok med dere!" 

Så ja nei, jeg lever med tanken at ånden til avdøde kan enten være der/ikke gå videre eller komme og si hei i vanskelige perioder. Mamma fikk besøk av sin mor da jeg var alvorlig psykisk syk. Kjente en arm som strøk mamma på ryggen, da hun sto på jobb og tenkte masse på meg og var veldig bekymret.🧡 Og dette har mamma sagt at dette har skjedd flere ganger, da min bror ble dødfødt rett før termin, skilsmisse med pappa, økonomiske problemer før jeg ble født osv. 

Man må være litt mottakelig og. Og barn er ofte mer mottakelig for dette og flesteparten mister denne evnen med alderen..😊

Nei, har ikke opplevd at noen av barna har sett noe her vi bor nå. Eldste sa derimot at h*n så en mann i speilet som plutselig ble borte da h*n var rundt 4 år. Da bodde vi et annet sted.

Så fine opplevelser du skriver om din mormor, og det er en fin tanke om våre avdøde er der og passer på oss, og er helt sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord.

Er også interessant det der med at barn kan være mer mottakelige. Vi er født med alle våre sanser alle sammen, men etterhvert som vi blir eldre så lærer vi hva som er "rett og galt". Vi får høre fra tidlig av at overnaturlige ting ikke finnes, og disse sansene blir derfor undertrykket og vi stoler ikke lenger på det vi føler.

Dyr har også mye sterkere sanser og er mer mottakelig enn oss voksne mennesker. De lærer ikke at det de føler og ser er feil og har ikke lært at det må være "bevis" før det de føler kan være rett. Tenk så mye mer ærlig levemåte dyr har.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, har ikke opplevd at noen av barna har sett noe her vi bor nå. Eldste sa derimot at h*n så en mann i speilet som plutselig ble borte da h*n var rundt 4 år. Da bodde vi et annet sted.

Så fine opplevelser du skriver om din mormor, og det er en fin tanke om våre avdøde er der og passer på oss, og er helt sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord.

Er også interessant det der med at barn kan være mer mottakelige. Vi er født med alle våre sanser alle sammen, men etterhvert som vi blir eldre så lærer vi hva som er "rett og galt". Vi får høre fra tidlig av at overnaturlige ting ikke finnes, og disse sansene blir derfor undertrykket og vi stoler ikke lenger på det vi føler.

Dyr har også mye sterkere sanser og er mer mottakelig enn oss voksne mennesker. De lærer ikke at det de føler og ser er feil og har ikke lært at det må være "bevis" før det de føler kan være rett. Tenk så mye mer ærlig levemåte dyr har.

Veldig bra skrevet ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ok, da skjønner jeg.

Det du skriver om omsorg og moderlig omsorg stemmer bra. Det var min mor. Hun døde brått, og fikk heller ikke tatt farvel med sine barnebarn.

Tenker også på at det var merkelig at dette skulle skje nå da jeg diskuterte med min kjæreste. Hun var alltid den som var der i alle mine vanskelige stunder med han.

Ja en mor stemmer bedre med det jeg følte også, selv om jeg så for meg en bestefar siden jeg trodde det stod det i innlegget. Døde brått og veldig omsorgsfull. Føler hun skulle vært der. Hun er der altså, ellers hadde jeg ikke fått de følelsene.

Kan anbefale videoene til Matt Fraser. Han er veldig flink som medium, og har mye erfaring med dette. Her er en om tegn fra avdøde: 

Anonymkode: 3a1ef...e6f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja en mor stemmer bedre med det jeg følte også, selv om jeg så for meg en bestefar siden jeg trodde det stod det i innlegget. Døde brått og veldig omsorgsfull. Føler hun skulle vært der. Hun er der altså, ellers hadde jeg ikke fått de følelsene.

Kan anbefale videoene til Matt Fraser. Han er veldig flink som medium, og har mye erfaring med dette. Her er en om tegn fra avdøde: 

Anonymkode: 3a1ef...e6f

Tusen takk. Den skal jeg se❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fullt og fast på tegn fra åndene, men jeg snakker ikke om det til hvem som helst pga fare for latterliggjøring. Jeg har opplevd både lukt, lyd og fysiske tegn og det gir meg trygghet på av de som har forlatte den jordiske verden fremdeles er rundt meg. 

Ingenting andre sier har påvirkning på min tro, for tro gir tryggehet . 

Anonymkode: 4c5be...38f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke et spøkelse som røyker hjemme hos deg.

Sannsynligvis er det en forbipasserende eller en nabo som tar seg en røyk.

At elektriske apparater slår seg på i utide opplever de fleste i mellom, særlig apparater av dårlig kvalitet.

Anonymkode: 9e06d...6b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et tegn til deg; Jeg så han rett i øynene, før jeg ble terrorisert av aldri-hatt før form av frykt, i ca 1 time.

Demoner, spirits, ånd, sjel, astral reising, ut av kroppen, paranormale evner, Gud…

Alt det der og mer er ekte og virkelige og eksisterende.

Virkeligheten er Spirituelt, Åndelig.

Det er Lys.

Det er det Sanne.

Materialisme og Ateisme er feil.

Jeg har spist de baby boy greiene der…

Og jeg kan spise mer av dem om jeg ønsker det, lett.

#sjeloverkropp

#åndovermaterialisme

#Gudoverateisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 23.15):

Så trist hvis denne personen tilbringer etterlivet med å gå rundt i din stue å røyke 😆Må jo være i et slags helvete denne personen da. 

Det finnes ikke spøkelser. Når vi dør er det dessverre slutt. Men, forstår at det kan være godt å tro noe annet. 

Anonymkode: 180df...aa1

Nå må du se å vise litt respekt til ts her! Fra du har alle svarene tror du? Tro om igjen din bedreviter! 

Anonymkode: 02100...684

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå må du se å vise litt respekt til ts her! Fra du har alle svarene tror du? Tro om igjen din bedreviter! 

For

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, ja det finnes mere mellom himmel og jord en det vi kan forklare. Man trenger nødvendigvis ikke forklaring på alt. Noe bare skjer. Eksempel, i min mors barndomshjem går min mormor igjen. Hun døde i huset, bare sovnet inn en dag. Når jeg er der, jeg snakker med henne helt åpent, ut i rommet.  Får aldri svar, men føler at hun skjønner at jeg elsker huset, som er fra slutten av 1800 og dentid. Når andre er der, gjester eller folk som låner huset, da gjør min mormor noen sprell. Flytter på stoler, gjør pek med folk. Bare morsomme ting. Ingenting ondskapsfullt. Det tok litt tid før jeg skjønte hvordan det var, men, ting skjer. Om dere lukter røyk, så er det sånn. Jeg har også opplevd andre ting her i livet, så vet at vi ikke kan forklare alt. Noe bare er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...