Gjest Dixie i.i Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Hei. Har akkuratt begynt å spille innebandy, er jo kjempegøy!! Men må kjøpe meg noen sko som er mere passende, bruker nå aerobic skoene mine, men sorte såler er ikke helt populært... Hva skalgs sko bruker dere, vil helst ha noen med god støtte til ankelen, da den ene er litt slarkete...
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Det hørtes gøy ut. Hvor trener du det da? Finnes det for nybegynnere/amatører? Hva med handballsko? Det burde vel funke til innebandy også. Adidas stabil har jeg hørt mye bra om, men de passer ikke til min fot.
Gjest Rognebær Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Jeg brukte Adidas stabil da jeg spilte volleyball, og var veldig fornøyd med dem. Mange bruker dem til håndball også. Vil tro det er en del av de samme fotbevegelsene i innebandy? (Men det vet jeg fint lite om!)
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Du bruker en helt vanlig hallsko, man må ha hvit såle siden det er innendørs. Ser adidas stabil er nevnt mye, det er en kjempe sko. men den må passe til din fot. Stikk i en sportsforetning og prøv forskjellige hallsko, så ser du fort hvem som passer din fot. Jeg er superfornøyd med mine adidas sko. men ingen føtter er like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå