AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Har fått et utslett eller bitt på låret, har også litt mindre av samme type på armen og brystet. De står bittelitt opp fra huden men ikke mye. Jeg drømte for noen dager siden at det kom masse fuglelopper inn på soverommet mitt og bet meg på bena og lårene og etterpå fikk jeg altså disse bittene eller utslettet! Noen som vet hva det kan være? Og hvordan kan jeg få de fort bort? Ser ut som kviser og urenheter nesten 😕 Klør ikke. Kan det være bitt eller reaksjon på parfymert dusjsåpe? Byttet nylig dusjsåpe også. Anonymkode: 97f38...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Håper ikke det er permanente cherry anginomer! (Prøvde å google red spots skin) I så tilfelle fungerer laser for å få det vekk? Anonymkode: 97f38...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 De røde flekkene du nevner (cherry) kommer ikke så store sånn plutselig 😅 Så det er nok ikke det De jeg har har brukt like lang tid på å utvikle seg som vanlige føflekker, det tar flere år før de er på den størrelsen Så jeg vil heller tenke allergisk reaksjon, enten på bitt eller såpe… har du noe allergi medisin liggende? Vanlig pollen medisin funker på hele systemet, så er det en allergisk reaksjon av ukjent grunn, så vil allergi medisin kanskje hjelpe Anonymkode: 024b8...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå