Gå til innhold

Sa han ikke bryr seg om jeg finner noen andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under en diskusjon så sa samboeren min at han ikke hadde blitt såret hvis jeg fant en annen mann eller var utro. At det var ingenting jeg kunne gjøre som hadde såret han. Hva er det for en ting å si? Ble skikkelig lei meg. Hadde aldri tenkt å gjøre noe slik, men spurte om hva jeg kunne gjort som hadde vært mest sårende for han for å bruke det som et eksempel siden han sårer meg ofte og fikk dette svaret. Det er vel ingen med følelser for noen som kan si noe slikt? 

Anonymkode: f14f4...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han ikke ville du skulle ‘’vinne’’ med det argumentet/spørsmålet

Anonymkode: bbbf9...088

• Nyttig 1
Skrevet

Han sier det nok for å underbygge et budskap om at han føler seg helt fri og uavhengig av deg, og at du ikke har noensomhelst følelsesmessig makt over ham. Hvis dette er sant - hvilket det neppe er - har han jo nødvendigvis svært lite følelser for deg. Jeg tror han primært prøver å kamuflere sin sårbarhet ved å si sånne ting.

Anonymkode: 8333a...195

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han gir faen i følelsene dine og er utro selv, og prøver å fremstille det som no big deal til den dagen du avslører han. Rødt flagg som bare faen!

Anonymkode: 4bf41...de6

• Liker 1
Skrevet

Han var for det første enn av to ting når han sa det:

- Ærlig

- Uærlig

Var han ærlig så er han lei deres forhold men orker ikke selv gjøre noe med det.

Var han uærlig så var det for å beskytte seg selv, eller manipulere deg.

Du skriver at han sa det under en diskusjon, er det et annet ord for en krangel?

Du skriver også at han sårer deg ofte, er det i situasjoner når det er en del følelser sving?

Men uansett, du vil ikke ha det bra hvis du blir såret av din kjæreste ofte. Så det må dere få gjort noe med. Antingen som kjærester, eller hvis det ikke fungerer uten å være kjærester. Tenker jeg.

• Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke verdt det å være sammen med noen som ikke respekterer dine følelser ❤️

Som kommentaren over min, det er ille uansett om det er sant det han sa, eller ikke…

Anonymkode: bbbf9...088

• Liker 1
Skrevet

Nei, ens kjæreste skal ikke si noe slikt. Hva ellers er det han sårer deg med?

Anonymkode: 14f78...bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...