Gå til innhold

Høstferien er her, og da dukker det mange småtroll fram.

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
Skrevet (endret)

Syns det har vært mye trolleri og trollera i det siste. Har i hvert fall fått inntrykk av at mye har vært tull.

Nå er høstferien her, og mange kjeder seg nok. Hvordan ser de ut? Har de hale eller horn? Høstfarger? Ser de ut som troll, eller kan man ikke se det på dem? Hjelp meg å tegne høsttrollene da vel. 🙂

Endret av Villfisker
Videoannonse
Annonse
Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (16 minutter siden):

Syns det har vært mye trolleri og trollera i det siste. Har i hvert fall fått inntrykk av at mye har vært tull.

Nå er høstferien her, og mange kjeder seg nok. Hvordan ser de ut? Har de hale eller horn? Høstfarger? Ser de ut som troll, eller kan man ikke se det på dem? Hjelp meg å tegne høsttrollene da vel. 🙂

Hvis jeg mistenker trolling kommer jeg med tullete svar, lager tegning i morgen 🙂

Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg mistenker trolling kommer jeg med tullete svar, lager tegning i morgen 🙂

Flott. Gleder meg til å se🤣

Endret av Villfisker
Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (1 minutt siden):

Flott. Gleder meg til å se🤣

Jeg er utrolig dårlig til å tegne da, kan ikke tegne noe særlig mer avansert enn fyrstikkmennesker

Gjest Villfisker
Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Jeg er utrolig dårlig til å tegne da, kan ikke tegne noe særlig mer avansert enn fyrstikkmennesker

Blikk og stereotype får du nok til. Det er uansett det som er gøy. :) 

Gjest Villfisker
Skrevet
Agent smith skrev (11 timer siden):

Trehodet tråll 

16655597202024971248235442180400.jpg

Så søtt høsttroll 😆

Hva liker dette trolle best å trolle om? Hvor gammelt er trollet? Går trollet på skole? 

Gjest Villfisker
Skrevet

image.thumb.jpg.81414077366dc135e17902afc2a2ca58.jpg

Dette er «Lasse». Han kjører søppel, og er 42.

Dama stakk fra ham for en annen med mer penger og større utstyr. Han tar opp fag på deltid, men har nå høstferie. Han satser på megler eller finans. Han er fremdeles bitter på eksdama, men takknemlig for at de aldri fikk barn sammen, så han slipper å ha mer med henne å gjøre.

Han liker å egge opp damer, og gjøre dem sure. Men han drar det aldri for langt. Syns han selv i hvert fall. Møtte ham foran en av bibliotekets skjermer i dag. Der trykket han rundt i en fart, og lo godt av alle de sinte reaksjonene. 

Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (33 minutter siden):

Så søtt høsttroll 😆

Hva liker dette trolle best å trolle om? Hvor gammelt er trollet? Går trollet på skole? 

Trollet har aldri gått på skole, liker best å skremme små jomfruer

Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (22 minutter siden):

image.thumb.jpg.81414077366dc135e17902afc2a2ca58.jpg

Dette er «Lasse». Han kjører søppel, og er 42.

Dama stakk fra ham for en annen med mer penger og større utstyr. Han tar opp fag på deltid, men har nå høstferie. Han satser på megler eller finans. Han er fremdeles bitter på eksdama, men takknemlig for at de aldri fikk barn sammen, så han slipper å ha mer med henne å gjøre.

Han liker å egge opp damer, og gjøre dem sure. Men han drar det aldri for langt. Syns han selv i hvert fall. Møtte ham foran en av bibliotekets skjermer i dag. Der trykket han rundt i en fart, og lo godt av alle de sinte reaksjonene. 

😆 

Du er god til å tegne jo🙂

Gjest Villfisker
Skrevet
Agent smith skrev (15 timer siden):

Trollet har aldri gått på skole, liker best å skremme små jomfruer

😂😂😂

Skikkelig skogstroll med andre ord. Har den nett der ute da?

Agent smith skrev (15 timer siden):

😆

Du er god til å tegne jo🙂

Takk for det. Tegneserie karakterer får jeg i hvert fall til 😂

Gjest Agent smith
Skrevet (endret)
Villfisker skrev (4 minutter siden):

😂😂😂

Skikkelig skogstroll med andre ord. Har den nett der ute da?

Takk for det. Tegneserie karakterer får jeg i hvert fall til 😂

Han er ikke helt på nett for å si det sånn,

Jeg er passe god til å kopiere tegninger men klarer ikke å tegne noe utfra mitt eget hode

Endret av Agent smith

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...