AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg er i 30 årene, foreldrene mine er i 60 årene. Jeg vet at de om bare 20 år er i 80 årene. Jeg er redd for å bli alene. Jeg har ingen mann og barn. Barn har jeg valgt bort fordi jeg har en del problemer som ville gjøre det vanskelig. Mann vet jeg ikke om jeg får noen gang. Redd for å bli helt alene om ca 20 år og før også. Vet det er lenge til men det går jo fort. Vet jeg ikke burde tenke sånn men tankene bare kommer. Flere som tenker sånn? Anonymkode: 42916...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg er helt lik som deg, men jeg stresser ikke med det. Så jeg tror det handler mer om hvordan man definerer alene og om man kobler det sammen med ensomhet. Tror du ikke at du har venner når du blir eldre? Jeg blir faktisk mer trist av å tenke på eldre par som BARE har hverandre, og har tatt dårlig kontakt med venner over årene. Den ene dør og da sitter man jo helt alene. Det er et nettverk som for meg definerer om man er alene, ikke partner og barn. Det er mye større sannsynlighet for å føle seg ensom om man bare satser på familie Anonymkode: a8b44...049 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har tenkt litt på det samme, men det vil egentlig ikke være noen stor forskjell fra hvordan jeg har det nå. Jeg bor et stykke unna dem så jeg ser dem ikke særlig ofte, men jeg kommer til å savne de koselige julefeiringene og det å dra på besøk til dem. Prøver å tenke på at jeg heller får sette pris på den tiden jeg har sammen med og så finner jeg kanskje en mann og får større nettverk etterhvert (det er noe jeg jobber med). Jeg er egentlig mer bekymret for mine foreldre som egentlig bare har hverandre og så oss barna da, men i hverdagen er det bare de to og de er avhengige av hverandre på ulike måter. De er såpass sammensveiset at jeg lurer på hvordan det blir da, men jeg orker egentlig ikke å tenke så mye på det. Blir bare trist og bekymret av det. Anonymkode: c7615...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 22.12): Jeg er helt lik som deg, men jeg stresser ikke med det. Så jeg tror det handler mer om hvordan man definerer alene og om man kobler det sammen med ensomhet. Tror du ikke at du har venner når du blir eldre? Jeg blir faktisk mer trist av å tenke på eldre par som BARE har hverandre, og har tatt dårlig kontakt med venner over årene. Den ene dør og da sitter man jo helt alene. Det er et nettverk som for meg definerer om man er alene, ikke partner og barn. Det er mye større sannsynlighet for å føle seg ensom om man bare satser på familie Anonymkode: a8b44...049 Jeg tror jo at jeg har venner og familie igjen, men tanken på å feire jul med noen andre en foreldrene mine, og at det ikke blir i barndomshjemmet er en tanke som gjør meg trist og redd. Huset blir nok ikke mitt noen gang for de syns ikke jeg skal ha noe hus da det blir for mye for meg mener de, selv om det er mitt ønske å ta over det en gang. Vanskelig med sånne tanker og jeg håper det går over igjen. Anonymkode: 42916...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Del Skrevet 3. november 2022 Flere? Anonymkode: 42916...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå