Nymerïa Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg liker den ikke. Ø-ene er uleselige. Jeg håper det er et påfunn som de raskt går bort fra. Kanskje det er en test. 1
Nymerïa Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Her for eksempel Dette er helt håpløst. Og for en svaksynt person så vil jeg tro det er umulig å få med seg. Endret 12. oktober 2022 av NymeriaRhoynar
Pantoten Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Hva var galt med den gamle? 🤔Hvorfor bytte? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 NymeriaRhoynar skrev (12 timer siden): Jeg liker den ikke. Ø-ene er uleselige. Jeg håper det er et påfunn som de raskt går bort fra. Kanskje det er en test. Har du sendt dem en melding? Noen må nok si ifra for at de skal bytte tilbake. Enig med deg i at ø-ene er nærmest uleselige. I tillegg synes jeg det er lite estetisk pent når streken i ø-en ikke passer til sirkelen. Men jeg er aldri på nrk.no så jeg kommer ikke til å sende dem en klage. Anonymkode: 7b465...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå